וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "קמתי הבוקר, ולא ידעתי מה אני רוצה מהיום הזה"

פרנק למפארד על השוויון הדרמטי שכבש מול צ'לסי: "מרגיש תקוע באמצע". מוריניו: "ברגע שהוא עבר לסיטי, נגמרה האהבה". פלגריני ביקר את מוריניו: "רוצה לשחק כמו קבוצה גדולה, לא קטנה"

פרנק למפארד, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
פרנק למפארד, מנצ'סטר סיטי/GettyImages

איזה סיפור ספורטיבי מרגש: פרנק למפארד עלה היום (ראשון) מהספסל ובדקה ה-85 כבש שער שוויןו דרמטי מול האקסית צ'לסי. למפארד, שעזב את צ'לסי אחרי 13 שנה, עבר הקיץ למנצ'סטר סיטי, ודווקא הוא היה זה שכבש לזכות האלופה ב-1:1 החשוב מול צ'לסי. הבלוז כבר עלו ליתרון משער של שורלה (71) והיו בדרך לשמירה על מאזן מושלם ולפתיחת פער 8 נקודות בפסגה, אבל למפארד קבע שוויון מתוק. הוא כמובן לא חגג, אבל אפשר היה לראות על פניו את הסערה.

פרנק למפארד, מנצ'סטר סיטי, דידייה דרוגבה, צ'לסי. GettyImages
פרנק למפארד, מנצ'סטר סיטי, דידייה דרוגבה, צ'לסי/GettyImages

"זה באמת רגע קשה", אמר בסיום למפארד, ששיחק 13 שנים בצ'לסי וזכה עמה בשלוש אליפויות, ארבעה גביעים, ליגת האלופות והליגה האירופית. "זה היה לא מקצועי מצדי אם לא הייתי נותן את כולי ועושה את העבודה, כך שאני ברגשות מעורבים. אני כמובן מסופק שהקבוצה שלי הוציאה תיקו. לא ציפיתי לעלות ולכבוש.

"אני תקוע באמצע. אוהדי צ'לסי שרו ועודדו וקראו בשמי, וזה היה יום מאוד אמוציונלי עבורי. לא ככה ציפיתי להיפרד מאוהדי צ'לסי. קמתי הבוקר, ולא ידעתי מה אני רוצה מהיום הזה, כך שאני שמח שזה נגמר. אני מניח שזו פשרה משמחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ז'וזה מוריניו, צ'לסי, מול מנואל פלגריני. GettyImages
אין אהבה ביניהם. מוריניו ופלגריני/GettyImages

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו התייחס גם הוא לסיומת הדרמטית, ואמר ש"למפארד הוא עכשיו שחקן של סיטי, אני לא מאמין בסיפורים של תשוקה ולב, אולי אני יותר מדי פרגמטי בכדורגל. ברגע שהוא החליט לעבור ליריבה ישירה של צ'לסי, נגמרו סיפורי האהבה. הוא עשה את העבודה כמו מקצוען.

"הוא זכה לקבלת פנים חמה. זו אנגליה, וזו צ'לסי. האנשים בצ'לסי אף פעם לא שוכחים את מי שהיה במועדון. זה קרה גם לי כשהייתי מאמן אינטר. זו התרבות בצ'לסי, וזה יפהפה".

מוריניו אמר ש"הובלנו מול עשרה שחקנים, אבל הם הגיבו מצוין למצב וניסו לעשות הכול כדי להשוות. כשהמשחק הופך לאמוציונלי, אין חשיבות למספרים... הפרמיירליג לא סתם שונה, היא משוגעת. יש את צ'לסי שמנצחת 3:6 את אברטון, יש את יונייטד שמובילה 1:3 ומפסידה 5:3 ללסטר. הפרמיירליג הפכה למשוגעת. היום היה משחק גדול. אמרתי לעצמי שגם אם הוא ייגמר ב-0:0, זה עדיין יכול להיות משחק גדול".

מנואל פלגריני, מאמן סיטי, העביר ביקורת על הסגנון של צ'לסי ומוריניו ואמר ש"זו לא התוצאה שרציתי, לא מה שהגיע לנו, אבל זה היה דומה מאוד למשחק מול סטוק. עשרה שחקנים התגוננו בחצי שלהם, הם כבשו שער במתפרצת, והמשיכו להתגונן עד הסוף. התוצאה לא משקפת את מה שששתי הקבוצות עשו ב-90 דקות. אני שמח כי הקבוצה שלי שיחקה רק בכיוון אחד. חשוב מאוד לשחק כמו קבוצה גדולה, ולא כמו קבוצה קטנה. לא הייתי שמח לשחק בצורה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully