וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מתכננת: סטרוטמן לינואר, רונאלדו לקיץ

ב”דיילי מירור” טוענים כי ואן חאל החליט לעשות מאמצים להחזיר את חלוצה של ריאל מדריד. קשר רומא עשוי להגיע בינואר

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יעשה את הצעד? רונאלדו/GettyImages

האם הקאמבק של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד מתקרב? ב"דיילי מירור" פרסמו ביממה האחרונה כי לואיס ואן חאל עושה מאמצים להחזיר את הכוכב הפורטוגלי לפרמיירליג בסוף העונה הקרובה. כזכור, יונייטד הוציאה 151.3 מיליון ליש"ט הקיץ, ונראה שהיא מתכננת מהלך גדול כדי להשיב את חלוצה של ריאל מדריד.

ביום שישי נשאל ואן חאל על האפשרות שרונאלדו יגיע ליונייטד, ואמר: "כשזה אפשרי, כמו שאמרתי עם פלקאו, שחקנים כמו רונאלדו נותנים יותר עבור הקבוצה". כזכור, CR7 עזב את יונייטד לטובת ריאל מדריד ב-2009 תמורת סכום שיא של 80 מיליון ליש"ט, אבל לאחרונה נפוצו דיווחים כי הכוכב לא מרוצה בספרד ושוקל לעזוב. בראיונות שנערכו עימו במהלך החודשים האחרונים הצהיר רונאלדו כי הוא יהיה מעוניין לשוב בעתיד ליונייטד, אך לא ציין מתי לדעתו מהלך כזה יתאפשר.

שחקן רומא קווין סטרוטמן. AP
ואן חאל מכיר אותו היטב. סטרוטמן/AP

באותו דיווח נכתב כי למרות שרונאלדו יחגוג 30 בפברואר הקרוב ועל אף העובדה שהוא נהנה כיום משכר של כ-350 אלף ליש"ט בשבוע אחרי מיסים, יונייטד תעשה מאמצים לצרף אותו בקיץ הבא. בכל מקרה, ואן חאל טען כי הוא לא בטוח שריאל תהיה מוכנה למכור אותו.

בכל מקרה, ליונייטד יש גם תוכניות לרכש בינואר הקרוב כאשר באותו דיווח פורסם כי המטרה הבאה של ואן חאל היא צירופו של כוכבה של רומא, קווין סטרוטמן. הדברים מגיעים על אף העובדה שביונייטד הבינו שכדי לצרף את סטרוטמן יונייטד תצטרך לשלם 46 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully