וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החדשנויות של מויס הובילו בעיקר לשליליות ולבלבול"

פרדיננד תוקף את מאמנו לשעבר במנצ'סטר יונייטד באוטוביוגרפיה שלו: "הטקטיקה מביכה, האימונים מוזרים וחובבניים"

ריו פרדיננד שחקן ק.פ.ר. GettyImages
מפגיז באוטוביוגרפיה. ריו פרדיננד/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד פתחה אתמול (ראשון) דף חדש כשרשמה ניצחון ליגה ראשון תחת לואי ואן חאל עם 0:4 מוחץ על ק.פ.ר, אבל בזמן שהמאמן ההולנדי מנסה להשכיח את הקדנציה הכושלת של דייויד מויס מאשתקד, התקשורת בממלכה ממשיכה לעסוק בתקופה האומללה של הסקוטי כמאמן השדים האדומים, והיום מי שסיפק להם כותרות בנושא הוא דווקא ריו פרדיננד, שהיה בצד השני של התבוסה באולד טראפורד.

למרות שפוטר עוד לפני תום עונתו הראשונה, שהסתיימה אפילו ללא כרטיס לליגה האירופית, שחקניו לשעבר של מויס לא ביקרו אותו פומבית עד עתה, אלא שפרדיננד, שרק אתמול תפס עוד כמה כותרות כשהגדיר את ג'ון טרי "אידיוט" ואת אשלי קול "בוגד", בקטעים שפורסמו מתוך האוטוביוגרפיה שלו, התנדב לעשות זאת בקטע חדש מתוכה שפורסם ב-'סאן'.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
הלכלוך מתחיל לצאת. דייויד מויס/GettyImages, Alex Livesey

"החדשנויות של מויס הובילו בעיקר לשליליות ולבלבול", כתב פרדיננד. "הבלבול העיקרי היה לגבי איך הוא רצה שנניע את הכדור קדימה. לעתים קרובות הוא אמר לנו לשחק על כדורים ארוכים, וכמה מהשחקנים הרגישו שהם משחקים בשיטה הזו יותר מאי פעם בקריירה. לפעמים זו הייתה הטקטיקה העיקרית שלנו, וזה היה מביך. במשחק בית אחד מול פולהאם היו לנו 81 הגבהות! חשבתי לעצמי 'למה אנחנו עושים את זה? אנדי קארול לא משחק אצלנו'".

"כל הגישה הייתה מנוכרת", המשיך פרדיננד. "היו זמנים שמויס רצה יותר מסירות. הוא היה אומר 'היום אני רוצה 600 מסירות במשחק, בשבוע שעבר מסרתם רק 400'. למי אכפת? הייתי מעדיף להבקיע חמישה שערים מ-10 מסירות. הוא הביא לאולד טראפורד מנטליות של מועדון קטן".

אחד המקרים המשמעותיים במערכת היחסים בין פרדיננד למויס על פי הספר התרחש לפני המשחק מול באיירן מינכן, כשהמאמן לקח את שחקניו לפארק ציבורי כדי להתאמן על בעיטות חופשיות. "זה היה מוזר וחובבני", כתב פרדיננד. "למה פשוט לא לשלוח מייל או DVD לבאיירן?. שם הוא גם הודיע לי שלא אשחק מולם כי הוא מחפש יותר מהירות בחלק האחורי. זה הרג אותי, רציתי לצרוח ולתפוס אותו, אבל אני שחקן קבוצתי אז הייתי צריך לנשוך שיניים.אבל זה כנראה היה הרגע הכי גרוע שהיה לי ביונייטד. מעולם לא נזרקתי ככה מהסגל לפני משחק גדול, ובטח לא מול כולם".

ריו פרדיננד חטף 4:0 מהאקסית מנצ'סטר יונייטד עם ק.פ.ר

ואן חאל מרוצה: "העונה של מנצ'סטר יונייטד התחילה עכשיו"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו באוהדי יונייטד מתכוננים לחזרתו של רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully