וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה: סיכמנו את עסקת דיילי בלינד

השדים האדומים אישרו את הדיווחים על רכישת כוכב אייאקס ב-18 מיליון יורו, וכעת כל שנותר להם הוא לסכם עם השחקן

אחרי שבימים האחרונים הכחישו באייאקס באופן גורף את השמועות הקושרות את דיילי בלינד למנצ'סטר יונייטד, כשהשחקן, סוכנו ואנשי קבוצתו הבהירו שאין כל הצעה על השולחן לגביו, היום (שבת) התמונה השתנתה, וההולנדי נמצא בדרך לאולד טראפורד. 'טלחרף' ההולנדי דיווח הבוקר על פריצת דרך במגעים בין הקבוצות, לאחר מכן דווח ב-BBC שיונייטד ואייאקס סגרו את פרטי העסקה במסגרתה יקבלו ההולנדים 18 מיליון יורו, ובהמשך אישרו השדים האדומים רשמית את הסיכום עם ההולנדים, כשכעת נותר להם רק לסגור את תנאי החוזה של בלינד עם נציגיו.

דיילי בלינד שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
עוד הולנדי באולד טראפורד? דיילי בלינד/רויטרס

בלינד בן ה-24 גדל במחלקת הנוער המפוארת של אייאקס, הקבוצה במדיה שיחק אביו דני בלינד במשך 13 עונות. ב-2009 הוא רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, וכעבור עונה הוא נשלח להשאלה בכרונינגן. כשחזר בילה עונה נוספת כמחליף, כשעם הזמן פרנק דה בור שילב אותו יותר ברוטציה, עד שהפך לפני שנתיים לשחקן הרכב קבוע, ואף זומן לנבחרת הולנד.

אשתקד הוכתר בלינד, שיכול לשחק כמגן שמאלי וכקשר, לשחקן העונה בהולנד כשהוביל את קבוצתו לאליפות רביעית ברציפות, ובמונדיאל האחרון הוא היה אחד השחקנים הבולטים של ואן חאל, שזכור במיוחד מהבישול הנהדר שלו לשער הבלתי נשכח של רובין ואן פרסי מול ספרד, ולפחות על פי החדשות האחרונות נראה שהוא יזכה לשתף פעולה עם השניים הללו גם במדי מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully