וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "האוהדים צריכים להאמין בפילוסופיה שלי"

ההולנדי לא התרגש גם מהתבוסה 4:0 ל-MK דונס: "לא בונים קבוצה בחודש". וגם: המספרים של ההשפלה הכואבת, והממים המלגלגים על ההולנדי והרכש הטרי שלו

פתיחת העונה החלשה של מנצ'סטר יונייטד הפכה אמש (שלישי) באופן רשמי למשבר, עם תבוסה מהדהדת 4:0 ל-MK דונס. השדים האדומים הודחו בסיבוב השני של גביע הליגה ואיבדו את התואר הראשון שלהם העונה, אבל חמור מכך, ספגו השפלה עצומה מול יריבה מהליגה השלישית, למרות שלואי ואל חאל נתן מקום בהרכב לכמה שחקנים בכירים, כמו דויד דה חאה, שינג'י קגאווה (שהוחלף בדקה ה-20 בעדנאן ינוזאי), דני וולבק וחאבייר הרננדס פתחו בהרכב לצד שורה של שחקנים צעירים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ג'וני אוואנס. GettyImages
אובדי עצות. ג'וני אוונס/GettyImages

* מנצ'סטר יונייטד, שקיימת כבר 136 שנה, מעולם לא הפסידה בפער של ארבעה שערים או יותר מול יריבה מהליגה השלישית או מליגה נמוכה יותר.

* זו הפעם הראשונה שמנצ'סטר יונייטד מפסידה בפער של ארבעה שערים לפחות מול יריבה מליגה נחותה משלה מאז 1956, אז הובסה 4:0 על ידי בריסטול רוברס.

* עם זאת, הקבוצה מאולד טראפורד לא לוקחת ברצינות רבה מדי את גביע הליגה, ממנו הודחה ארבע פעמים בשמונה השנים האחרונות על ידי יריבות מליגות נמוכות.

* הפעם האחרונה בה השדים האדומים לא ניצחו בשלושת משחקיהם הרשמיים הראשונים של העונה הייתה ב-2007/08. בסיום אותה עונה, כזכור, הם זכו בפרמיירליג ובליגת האלופות.

* באנגליה כבר חישבו ומצאו שסך כל המשכורות השבועיות של שחקני MK דונס מגיע לרבע מהמשכורת אותה ירוויח אנחל די מריה לבדו.

"אני לא המום, כי אני יודע מה יכול לקרות", אמר ואן חאל בסיום. "אני גם חושב ש-MK שיחקה היטב, מאוד אגרסיבי והיה להם קצת מזל עם השערים. לא בונים קבוצה חדשה בחודש אחד. קשה מאוד לפתוח עונה עם הפסד בית ותיקו בליגה ואז להפסיד בגביע הליגה, וברור שבמצב כזה לאוהדים קשה להאמין בפילוסופיה של לואי ואן חאל, אבל הם צריכים לעשות את זה כי אני כאן, ואני כאן כדי לבנות קבוצה חדשה. התהליך הזה מצריך זמן".

לגבי צירופו המבטיח של אנחל די מריה, שהוצג אתמול רשמית כשחקן הקבוצה, אמר ואן חאל: "קניתי את די מריה כי הוא יכול לשחק במרכז ובאגף, וזה מאוד שימושי. כשאימנתי את באיירן מינכן קניתי את אריאן רובן מאותה סיבה, וכך תמיד הייתה לי את היכולת לשנות את העמידה על המגרש".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל. רויטרס
"התהליך הזה מצריך זמן". לואי ואן חאל/רויטרס

בצד השני הייתה גם קבוצה אחת מאושרת. MK דונס, שהיא למעשה ווימבלדון ששינתה את פניה ב-2003 ומאז מנסה לחזור למקום הטבעי של המועדון המקורי שלה. המאמן קארל רובינסון הכתיר את הניצחון כגדול ביותר של הקבוצה מאז נטישת לונדון ואמר: "אני בהלם. אני יודע שכולם הולכים לכתוב עכשיו על מנצ'סטר יונייטד, ואני חושב שזה קצת לא הוגן. באנו לשחק כדורגל בדרך הנכונה, ואנחנו מועדון כדורגל שנמצא בדרך הנכונה".

השפלת ענק: MK דונס הביסה 0:4 את מנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה

די מריה הוצג ביונייטד ותקף: "יש מישהו בריאל שאני לא שחקן מהסגנון שהוא אוהב"

וכמובן שגם הממים לא איחרו להגיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully