וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלת ענק: MK דונס הביסה 0:4 את מנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה

העונה בקושי החלה, אבל לואי ואן חאל כבר בצרות. השדים האדומים התבזו ועפו מהמפעל השלישי בחשיבותו בממלכה מול היריבה מהליגה השלישית, למרות שפתחו עם לא מעט שחקני הרכב. וויל גריג כבש צמד גדול, בניק אפובה הוסיף שניים משלו. ביונייטד מתחילים להתגעגע לדייויד מויס?

וויל גריג שחקן מילטון קיינס דונס חוגג שער. רויטרס
הצגת ענק של MK דונס. גריג חוגג/רויטרס

במנצ'סטר יונייטד ידעו שלואי ואן חאל יזדקק לזמן על מנת לבנות את הקבוצה שהוא רוצה ולגרום לה לשחק בשיטה שלו. אבל גם הם, אף אחד למעשה, לא חלם שאחרי שבוע וחצי השדים האדומים כבר יתחילו להתגעגע לדייויד מויס. הערב (שלישי), יונייטד איבדה את התואר הראשון שלה העונה, גביע הליגה, כאשר ספגה השפלה עצומה עם תבוסה 4:0 בחוץ מול MK דונס הקטנטנה, שנמצאת רק במקום השביעי בליגה השלישית (ליג וואן) באנגליה.

ואן חאל אומנם נתן צ'אנס לכמה שחקנים צעירים כמו הבלגי הצעיר מארניק ורמייל, כמה אנגלים צעירים דוגמת ריס ג'יימס, ניק פאוול ומייקל קין ושוויצרי אלמוני, סאידי ינקו. אבל גם זה לא יכול להסביר את הביזיון הגדול, כאשר לא מעט כוכבים כמו דויד דה חאה, שינג'י קגאווה (שהוחלף בדקה ה-20 בעדנאן ינוזאי), דני וולבק וחאבייר הרננדס פתחו בהרכב.

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הלם ביונייטד. ואן חאל/GettyImages

הצרות של יונייטד החלו כבר בדקה ה-25. ג'וני אואנס ניסה להחזיר כדור לדה חאה, אבל מצא דווקא את בן ריביס, שהשאיר לוויל גריג וזה כבש מעשרה מטרים. בתחילת המחצית השנייה, אואנס גם עצר כדור שנבעט לכיוון השער בידו, אבל השופט הציל אותו ולא שרק לפנדל.

בדקה ה-63 כלום כבר לא הציל את יונייטד. מתפרצת של המארחים הסתיימה עם הגבהה של ריביס לגריג, שכבש את השני שלו, הפעם עם החזה. גריג הוחלף בדקה ה-68 ושתי דקות לאחר מכן, בניק אפובה הוסיף את השלישי מקרוב. MK דונס לא הסתפקה בזה והייתה קרובה להגדיל את התוצאה, לולא דה חאה. בסופו של דבר, גם הספרדי לא עזר. אפובה עשה צחוק מכל ההגנה של יונייטד בדקה ה-84 וכבש את השני שלו והרביעי של המארחים. יונייטד ניסתה עוד לצמק, אבל שוער דונס, דייויד מרטין, היה מצוין ושמר על רשת נקייה.

בסיום, 0:4 ענק. יונייטד תצטרך לעשות הרבה חושבים ומעניין מה עבר בראשו של אנחל די מריה במהלך המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מנצ'סטר יונייטד, ג'וני אוואנס, אנדרסון. רויטרס
איזו השפלה. אוואנס ואנדרסון/רויטרס

משחקים בולטים נוספים:

סוונסי - רות'רהאם 0:1
לסוונסי: בפטימבי גומיס (22)

מילוול - סאות'המפטון 2:0
לסאות'המפטון: ג'ק קורק (53), גרציאנו פלה (90)

דרבי - צ'רלטון 0:1 (טל בן חיים לא שותף בצ'רלטון)

לסטר סיטי - שרוסברי 1:0
לשרוסברי: אנדרו מנגאן (38)

ג'ילינגהאם - ניוקאסל 1:0
לניוקאסל: ג'ון אגאן (עצמי, 25)

וולסל - קריסטל פאלאס 3:0
לפאלאס: דווייט גייל (7, 25, 41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully