וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה גזענית בבריטניה: "מכבי תל אביב, היהודים"

שורה של מסרונים בין מלקי מקאי ואיאן מודי, אנשי קרדיף, חשפו אמירות גזעניות וסקסיסטיות: "אין כמו לראות יהודי שהכסף חומק לו מבין האצבעות"

מלקי מקאי, קרדיף. GettyImages
מקאי/GettyImages

בריטניה רועשת סביב שורה של ציטוטים גזעניים, הומופוביים ופוגעניים בין שני אנשי קרדיף לשעבר, מלקי מקיי ואיאן מודי, אחרי שהתפרסמו מספר הודעות טקסט שהשניים שלחו זה לזה.

מקאי היה מאמן הקבוצה ומודי היה ראש אגף הגיוס, וכעת, אחרי שמודי מונה למנהל המקצועי של קריסטל פאלאס הם היו אמורים להתאחד בעקבות עזיבתו של טוני פוליס אך הציטוטים השערורייתיים ביטלו את המינוי. הסמסים התגלו בעקבות פשיטה על הבית של מודי, כחלק מחקירה על העברות שנויות במחלוקת שבו היה מעורב.

בין השאר, הוא מתייחס להעברות שבה מעורבת מכבי תל אביב, ובה מקאי מכנה את הקבוצה כ"היהודים". כשהוא התייחס לסוכן פיל סמית כתב לו מודי "קדימה פיל הגדול, אין כמו לראות יהודי שהכסף חומק לו מבין האצבעות".

כשמקאי התייחס להחתמתו של השחקן הקוריאני קים בו קיונג ולנציגיו שבאו למשא ומתן, אמר מקאי "אסיאתים מזוינים, שיזדיינו, אין מספיק כלבים בשבילם בקרדיף".

את גורם בכיר בקבוצה אחרת הוא כינה "נחש הומו", אמר ש"זה איש שאסור לסמוך עליו", וגם על שחקן צרפתי הוא הדביק אמר ש"הומו צעיר".

על שחקן שיש לו סוכנת אמר מודי "אני מקווה שהיא דואגת לצרכים שלך", והשחקן ענה לו "אני בטוח שהיית רוצה לקפץ לה על השדיים".

כמו כן, הוא הפיץ תמונות של שחקנים שחורים ואמר "שיילכו לכלא", ועל שורה של שחקני רכש ציין ש"אין שם הרבה לבנים ששווה להחתים אותם".

איאן מודי (במרכז), קריסטל פאלאס. GettyImages
איאן מודי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully