וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטון: "אני ובניון לא מסכימים אבל נישאר חברים"

לאחר שהאשים את צה"ל בפשעי מלחמה ותקף את בניון בטוויטר, האנגלי לקח צעד אחורה וספג ביקורת: "אין לך ביצים, ג'ואי"

שחקן ק.פ.ר, ג'ואי בארטון. Paul Gilham, GettyImages
"הוא גרם לך להסכים שתמיד תיחשב לטיפש?" בארטון/GettyImages, Paul Gilham

ג'ואי ברטון, ששיתף פעולה עם יוסי בניון בקווינס פארק ריינג'רס, האשים אמש את צה"ל בהריגת חפים מפשע, וגרם לבניון לתקוף אותו חזרה בטוויטר. בין השניים התפתח קרב מילולי והם תקפו זה את זה. הלילה בארטון לקח צעד אחורה וצייץ: "דיברתי עם יוסי בניון הרבה פעמים ביום האחרון. אנחנו לא מסכימים בינינו על כמה דברים, אבל נישאר חברים" .

הציוץ הזה של בארטון גרם למגיביו בטוויטר לתהות מדוע הוא "התקפל" בדו-קרב הציוצים שניהל מול בניון. "אתה צודק ב-100 אחוז במה שאמרת, כתב מגיב אחד, "הוא חושב שאין לך ביצים ג'ואי", כתב אחר. "הוא גרם לך להסכים שתמיד תיחשב לטיפש?", עקץ מגיב נוסף, וזאת לאחר שבניון כתב לבארטון "היית טיפש, ותהיה טיפש כל חייך. מביך".

"אבל הוא קרא לך טיפש", תהתה עוקבת אחת, ועוקב אחד כתב בטורקית: "לעזאזל עם הידידות הזאת". עוקב בשם מוחמד אלדגאזים כתב: "אני מרגיש שהכריחו אותך לכתוב את זה!". היו עוקבים שתקפו את בארטון על שתמך בחמאס. "בארטון, למה בחרת להאמין לחמאס ולא לישראל?", נכתב.

בארטון תקף את ישראל בטוויטר, בניון הגיב: "תמיד היית טיפש"

הציוצים של בארטון הם פצצה אינטרנטית מרתקת ותופעה חברתית חשובה

קנצלר אוסטריה גינה את תקיפת שחקני מכבי חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניון ומשומר מותקפים על ידי מפגינים פור-פלסטינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר האנגלי השנוי במחלוקת צייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו את ההאשמות הבאות: "ההתקפה על בית ספר בבית חאנון היא נתעבת. אם זו הייתה כל אחת אחרת פרט למדינת ישראל, המערב כבר היה מתערב. זה לא יכול להימשך. ילדים תמימים נטבחים".

בניון, ששיתף פעולה אשתקד עם בארטון במדי ק.פ.ר, הגיב בציוץ משלו: "חבר, דברים אף פעם לא משתנים. היית טיפש, ותהיה טיפש כל חייך. מביך". בארטון מיהר להגיב וכתב: "קודם כל, אתה לא יכול לקרוא למישהו טיפש עם דקדוק כל כך גרוע. שנית, אתם לא יכולים ולא צריכים להרוג ילדים חפים מפשע. ושלישית, אתם לא יכולים לעקור אנשים מביתם בגלל שספר פיקטיבי מלפי אלפי שנים אומר לכם ללכת לשם. לסיום, אני מקווה שאתה והמשפחה שלך בריאים ושלמים ושתישארו כך לאורך הזמנים הנוראים האלו".

כזכור, השבוע היה שותף בניון לחוויה מפחידה במשחק האימון של מכבי חיפה נגד ליל באוסטריה, במהלכו פרצו מפגינים פרו פלסיטינים ממוצא טורקי לכר הדשא ותקפו את שחקני חיפה, שתקפו אותם בחזרה. בחיפה נאמר לאחר המקרה: "בימים האלה אולי היה כדאי להם להימנע מהמעשה הזה, אבל אנחנו גאים בתגובה שלנו. הוכחנו שאנחנו יודעים להגיב", שחקני חיפה טענו כי אחד המפגינים צעק לעברם בדרכם לחדר ההלבשה: "יהודים מסריחים", זאת לאחר שמוקדם יותר טענו כי כינו אותם "רוצחים" וצעקו לעברם "מוות לישראל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו במהומה במשחקה של מכבי חיפה באוסטריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגינים פרו-פלסטינים במשחקה של מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully