וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אנדרה וילאש בואש חתם בצ'לסי

הפורטוגלי הצעיר שזכה בתואר אירופי ידריך את המועדון בשלוש השנים הקרובות. המועדון: "הוא היה המועמד הטוב ביותר"

מי אתה אנדרה וילאש בואש?
כל ההעברות בעולם - 22.6

עכשיו זה רשמי, חתום וסגור: אנדרה וילאש בואש יאמן את צ'לסי בעונה הקרובה, כך הודיעה הנהלת הקבוצה היום (רביעי). המאמן בן ה-33 שהדריך בעונה האחרונה את פורטו וזכה איתה בליגה האירופית, חתם לשלוש שנים ויחליף בתפקיד את קרלו אנצ'לוטי, שפוטר במהלך חודש מאי, ובעצם יחל באופן מיידי את תהליך בניית הקבוצה שסיימה העונה במקום השני וללא שום תואר.

וילאש בואש, שהיה מועמד לאינטר כדי לרשת את לאונרדו שעזב לטובת פריס סן ז'רמן, נבחר להוביל את הבלוז. המאמן הפורטוגלי שימש כעוזרו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי בין 2004 ל-2007 ועבד עם 'המיוחד' גם באינטר. בהמשך אימן את אקדמיקה קוימברה ובאוקטובר 2009 נחת בעמדת המאמן הראשי בפורטו. בכל מקרה, עם הזכייה שלו בליגה האירופית, וילאש בואש הפך למאמן הצעיר ביותר שזכה בגביע אירופי.

וילאש בואש מגיע ללונדון אחרי שצ'לסי שילמה 13.3 מיליון ליש"ט כדי לשחררו מפורטו, בה היה חתום לעונה הבאה. וילאש בואש יהיה המאמן השביעי של צ'לסי מאז שרומן אברמוביץ' רכש את המועדון הלונדוני ב-2003 וכמובן שהוא יהיה המאמן הצעיר ביותר בפרמיירליג.

"אנדרה היה המועמד הטוב ביותר למשרה", נכתב בהודעה רשמית שהוציא המועדון. "מדובר באחד המאמנים הצעירים המוכשרים ביותר בעולם כיום, שהשיג המון בפרק זמן קצר. השאיפות והנחישות שלו שלו מתאימה לצ'לסי ואנחנו בטוחים שהמנהיגות שלו תעזור לנו להשיג תוצאות טובות יותר באנגליה ובאירופה".

השם החם ביותר שהוזכר ביממה האחרונה כמועמד להגיע ביחד עם וילאש בואש הוא זה של החלוץ הקולומביאני רדאמל פלקאו, שבשנתיים האחרונות כבש במדי פורטו 73 שערים בכל המסגרות ובעונה החולפת שבר את שיא הכיבושים לעונה אחת במפעל אירופאי, עם 17 שערים בליגה האירופית. יחד עם זאת, גם קשר נבחרת פורטוגל ז'ואאו מוטיניו והחלוץ הברזילאי הולק עשויים להגיע למערב לונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully