וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ז'וזה, אתה מוכן לזה?

כדור חופשי אדיר של כריסטיאנו רונאלדו העניק ליונייטד 1:2 על בלקבורן, ארבעה ימים לפני אינטר. ניצחון להידינק בבכורה בצ'לסי, 0:1 על וילה

מספר ימים לפני המפגש המסקרן עם מוריניו ואינטר, עשתה מנצ'סטר יונייטד את העבודה גם בליגה, כשהגדילה את היתרון לשמונה נקודות בזכות ניצחון 1:2 על בלקבורן מהתחתית. יונייטד ספגה סוף סוף אחרי 14 משחקים, אבל אדווין ואן דר סאר לא היה זה שעמד בשער וכך ניסיונו לשבור את השיא האירופי נדחה למועד מאוחר יותר.

בצ'לסי חגגו השבוע את הצטרפותו של חוס הידינק לקבוצה, וכבר במשחקו הראשון המתינה לו יריבה עיקשת ומפתיעה, אסטון וילה, שדילגה על פני צ'לסי וארסנל למקום השלישי. שער של אנלקה העניק 0:1 לצ'לסי בווילה פארק וסידר בכורה מוצלחת למאמן ההולנדי. ארסנל לא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות, כשסיימה בתיקו רביעי רצוף, אחרי 0:0 דלוח מול סנדרלנד, בה ערך טל בן חיים הופעת בכורה ושיחק 90 דקות.

אסטון וילה - צ'לסי 1:0

לפני המשחק אסטון וילה היתה במרחק של שמונה נקודות מהמובילה בעיצומו של מאבק על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה. ניצחון שלהם היה מעלה אותם לפחות זמנית למקום השני. הווילה הגיעו למשחק עם רצף של 13 משחקים ללא הפסד, אך שער של אנלקה קטע רצף זה וסידר לחוס הידינק בכורה מצוינת במועדונו החדש.

המאמן ההולנדי החדש, שמונה כדי לנסות ולחלץ משהו מהעונה הבינונית של הכחולים, ידע שניצחון על הווילה יגרום לחילופי מקומות איתה. במחצית הראשונה הפגינה צ'לסי יכולת טובה יותר מזו של הווילה, ובדקה ה-19 זה בא לידי ביטוי. פרנק למפארד עבר בין שני שחקנים ומסר כדור עומק מצוין לאנלקה שלא כשל וכבש מול השוער. במחצית השנייה המשחק התאזן, אך וילה לא הצליחה לכבוש. הכחולים עלו למקום השלישי, על חשבון הווילה, ונמצאים בפער 10 נקודות מהמוליכה, מנצ'סטר יונייטד.

ארסנל - סנדרלנד 0:0

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות של התותחנים, כשבהם כבשה רק שער אחד, אירחה ארסנל את סנדרלנד, וגם הפעם לא הצליחה לכבוש, סיימה ב-0:0 שלישי רצוף ונמצאת 6 נקודות מאסטון וילה, שבמקום הרביעי. המקום בליגת האלופות נראה רחוק מתמיד.

שני שחקנים שעברו בחלון ההעברות ערכו הופעת בכורה במשחק. אצל התותחנים היה זה אנדריי ארשאבין, שהגיע ללונדון מזניט. הקשר הרוסי פתח בהרכב ושיחק 63 דקות. בסנדרלנד היה זה טל בן חיים שערך הופעת בכורה, לאחר שעבר ממנצ'סטר סיטי במהלך החלון ושיחק 90 דקות. חלוץ ארסנל, אדוארדו דה סילבה, שחזר לשורות התותחנים אחרי היעדרות של שנה מהמגרשים וכבש צמד בגביע, הספיק להיפצע שוב וייעדר למשך שבועיים.

ארסנל ידעה שהיא חייבת לנצח, כשאברטון מאיימת על המקום החמישי שלה, אך הציגה משחק חלש ולא ייצרה מספיק הזדמנויות. דווקא סנדרלנד הציגה משחק טוב, הניעה כדור ועצרה את משחק ההתקפה של התותחנים. החתולים השחוקים עלו למקום העשירי וחלפו על פני פולהאם, שלה שני משחקים חסרים.

מנצ'סטר יונייטד - בלקבורן 1:2

עם שמונה ניצחונות בזה אחר זה, השדים האדומים הגיעו במצב רוח מצוין למשחק הבית עם בלקבורן, כשבהמשך השבוע מצפה גם משחק ליגת האלופות מול אינטר. אלכס פרגוסון איפשר מנוחה לאדווין ואן דר סאר, אולי בידיעה כי הפעם הקבוצה תספוג, ובכך דחה את אפשרות שבירת השיא של ההולנדי בשבוע נוסף. תומאס קושצ'אק הפולני פתח בין הקורות, כשמלפניו הוצב ג'וני אוונס, על מנת לתרגל את התיאום בינו לבין ריו פרדיננד לקראת אינטר (וידיץ' המורחק ייעדר).

בלקבורן של סאם אלרדייס קיוותה להפתיע, אך וויין רוני, שהמשיך לקבל גיבוי מפרגי, החזיר בריבית עם שער בדקה ה-23. החלוץ האנגלי ניצל ניסיון הרחקה כושל של ריאן נלסן ודחק מקרוב. בדקה ה-32 השווה רוקה סנטה קרוז, לאחר שקיבל מסירת עומק, התחמק מפרדיננד וקושצ'אק וגילגל פנימה.

במחצית השנייה סיכנה קבוצת התחתית של בלקבורן את השער, אבל הברקה של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-59 הכריע את המשחק לטובת הקבוצה הבכירה יותר. הפורטוגלי ירה כדור חופשי אדיר מזווית אלכסונית, ישר לרשתו של פול רובינסון ההמום. יונייטד סופגת שער ליגה ראשון זה עידנים (1,337 דקות, ליתר דיוק), אבל מגדילה את הפער בפסגה זמנית לשמונה נקודות.

יתר המשחקים:

בולטון - ווסטהאם 1:2
לבולטון: מתיו טיילור (10) וקווין דייויס (12)
לווסטהאם: סקוט פארקר (66)

מידלסבורו - וויגאן 0:0

סטוק - פורטסמות 2:2
לסטוק: ג'יימס ביטי (78 ו-80 בפנדל)
לפורטסמות: ניקו קרנצ'ר (75) וראיין שואוקרוס (עצמי, 90)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully