וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה: "כשסקולארי התחיל להאשים, זה נהיה רע"

שחקן צ'לסי מאשים את המאמן המפוטר ("מאמן אמור לחבר בין השחקנים, לא לפלג ביניהם"), ומוסיף: "לא רוצה לאינטר, רוצה להישאר"

חלוץ צ'לסי דידייה דרוגבה תוקף את מאמנו לשעבר, פליפה סקולארי. "כשסקולארי התחיל להאשים שחקנים באופן אישי", אז זה התחיל להיות רע", אמר החלוץ מחוף השנהב, שלא הסתדר במיוחד עם המאמן שפוטר מסטמפורד ברידג', "כשהוא נוקב בשם של שחקן אחד כאשם על מה שקרה לקבוצה של 24 שחקנים - זו פשוט טעות".

צ'לסי כבר רחוקה עשר נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, וכזכור, אחרי ההפסד של הכחולים לאלופה (3:0) נופה דורגבה מהסגל של צ'לסי. "איך שחקן אחד יכול להיות אחראי לזה שהקבוצה לא מנצחת כל כך הרבה משחקים ומאבדת כל כך הרבה נקודות?", שואל דרוגבה, "זה לא ספורט אינדיבידואלי. כשהקבוצה מנצחת, כולם נהנים ושמחים ביחד. אבל גם כשמפסידים, אנחנו מפסידים ביחד. כשאתה מאמן קבוצה כמו צ'לסי, אתה צריך לחבר בין השחקנים כשדברים הולכים קשה, לא לפלג אותם.

"אם אנשים נהנים לעשות ממני שעיר לעזאזל, אז בסדר. כולנו הצגנו יכולת לא מרשימה מול היונייטד, ולפעמים מאמן בוחר ללמד את כולם על חשבון שחקן אחד. הפעם זה הייתי אני".

החלוץ חוף השנהב גם מבטל את השמועות לגבי הכוח שלו בחדר ההלבשה ועל הטענה שהוא למעשה גרם לפיטורי סקולארי. "אם היה לי כל כך הרבה כוח עם רומן אברמוביץ', מוריניו עדיין היה אמור להיות פה, לא?", אמר דרוגבה.

כמו כן, דרוגבה הצהיר שהוא אינו מעוניין לעזוב את סטמפורד ברידג'. "אני רוצה להישאר פה", אמר החלוץ בן ה-30, "אני רוצה שיפסיקו להגיד כל הזמן שאני עובר לאינטר או למארסיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully