וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר של חוזק מנטלי

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, התפעל מהקאמבק של אדוארדו דה סילבה, שכבש צמד בבכורה לאחר שנת היעדרות. החלוץ: "היום המאושר בחיי"

אנגליה כולה עסוקה הבוקר (שלישי) בקאמבק המדהים של אדוארדו דה סילבה. כזכור, החלוץ הקרואטי עבר פציעה מזעזעת לפני שנה והיה חשש שסיים את הקריירה. בשבוע שעבר הוא חזר ל-30 דקות משחק במדי הנבחרת וסחט פנדל בניצחון החוץ 1:2 ברומניה. אתמול (שני) במשחק החזרה במדי ארסנל הוא כבש פעמיים בניצחון 0:4 על קרדיף בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי. לאחר שכבש את השני בפנדל, לא שכח דה סילבה להודות למאמן הכושר של התותחנים, טוני קולברט, שעזר לו בתהליך ההחלמה ורץ לעברו לחגוג איתו את השער.

"זה היה היום המאושר בחיי כי הוכחתי שאני מסוגל לשחק שוב. זה היה רגע מיוחד ומרגש בשבילי לכבוש. הזלתי דמעה ונישקתי את טבעת הנישואין כי אשתי, בתי והמשפחה תמכו במשך כל התקופה", אמר דה סילבה, 12 חודשים לאחר אותו תיקול נורא של מרטין טיילור מבירמינגהאם.

גם המנג'ר, ארסן ונגר, שפע מחמאות לחלוץ שלו והגדיר אותו: "הר של חוזק מנטלי". הצרפתי הוסיף: "טוב לראות אותו משחק בלי פחד. אני מאוד שמח בשבילו, הוא מצא את החדות שלו מול השער והפגין חוזק יוצא דופן. לא ראיתי ספק בעיניו אפילו לרגע. החזרה שלו חשובה מאוד עבורינו". ונגר התייחס לחגיגות השער השני ואמר: "דה סילבה בילה עם מאמן הכושר יותר מאשר עם אשתו בשנה האחרונה. החיבוק הגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully