וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי לוקח פסק זמן

סוכנו של מאמן צ'לסי שפוטר, טוען כי "הוא החליט לא לאמן קבוצה אחרת במהלך העונה הזו". באלאק טוען כי לא קשר נגד הברזילאי

לפני שרומן אברמוביץ' פיטר את לואיז פיליפה סקולארי מאימון צ'לסי, הוא ערך פגישה עם מספר שחקנים בכירים במועדון, ביניהם מיכאל באלאק. התקשורת הבריטית דיווחה כי הגרמני היה בין הטוענים הנלהבים בזכות החלפתו של המאמן הברזילאי, והקשר יצא להגנתו. "לא יכולתי להאמין לזה", אמר באלאק ל"טיימס", "הופתעתי כששמעתי על זה בזמן ששהיתי בגרמניה, משום שתמיד היו לי מילים טובות לומר על סקולארי".

באלאק הודה שנכח בפגישה עם אברמוביץ', יחד עם השוער פטר צ'ך והחלוץ דידייה דרוגבה, אבל טוען כי לא היה דבר חריד באותה ישיבה. "פגישות הן כבדרך שגרה במועדון. אנשים מדברים אחד עם השני בגלל חוסר הצלחת הקבוצה, וזה קרה בעבר, לא רק השבוע. זה קורה גם עם מאמנים אחרים. זה נורמלי שרומן אברמוביץ' יבוא לחדר ההלבשה כדי לדבר עם שחקניו. זה לא קל לפטר מישהו. השמועות עליי נכתבו בעיתונים, אך הן אינן נכונות".

איאן רייט, חלוץ העבר של נבחרת אנגליה, טען בראיון כי אברמוביץ' אשם במצבה של צ'לסי. "קיימת הפרדה במועדון כדורגל, וחדר ההלבשה כבר לא מקום סגור, אבל אי אפשר להאשים את השחקנים אלא את הבעלים, שנראה פחות מתלהב כלפי קבוצתו".

בינתיים נקשר שמו של סקולארי למספר קבוצות בפרמיירליג, אך סוכנו שפך מים צוננים על חרושת השמועות לגביו: "לא היה קשר עם פורטסמות' ומנצ'סטר סיטי. סקולארי החליט לא לאמן קבוצה אחרת במהלך העונה הזו, והוא לא יבצע מהלכים לפני מאי או יוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully