וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: "סכנה לתיירות בביקיני - אלא אם הן מכוערות"

ראש הממשלה פריות צ'אן אוצ'ה ניסה להסביר את הסכנות העומדות בפני התיירות במדינה, לאחר רצח שני בריטים באמצעות מעדר, וטען: "האם הן יכולות להיות בטוחות כשהן בביקיני?"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

"האם תיירות יכולות להיות בטוחות כשהן לבושות בביקיני?", תהה אמש (רביעי) ראש ממשלת תאילנד, פריות צ'אן אוצ'ה, בניסיון נואש להסביר את הסכנות העומדות בפני תיירים במדינה, והוסיף: "רק אם הן לא יפות". זאת, על רקע תשומת הלב הרבה שהופנתה לעבר תאילנד בעקבות חקירת מותם של שני תיירים בריטים שנרצחו בחוף בקו טאו, אחד האיים הפופולריים בדרום המדינה.

במסיבת עיתונאים שכינס, הוסיף צ'אן אוצ'ה, שעלה לשלטון בחודש מאי בעקבות הפיכה צבאית: "תמיד יש בעיות עם בטיחותם של תיירים. הם חושבים שהמדינה שלנו יפה ובטוחה, ולכן הם יכולים לעשות כל מה שעולה על רוחם, ללבוש ביקיני ולהגיע לכל מקום".

רצח התיירים בתאילנד - עוד בוואלה! חדשות:
בדיקות די-אן-איי ימצאו את רוצח המעדר בתאילנד?
"הגבר הוכה בגבו ובצדי ראשו, והאישה הוכתה בפניה"
בת 19 רצחה את אמה בנופש - ונטשה גופתה במזוודה

ראש ממשלת תאילנד פריות צ'אן אוצ'ה. רויטרס
"הם חושבים שהם יכולים לעשות כל מה שעולה על רוחם". פריות צ'אן אוצ'ה/רויטרס

לאחר הפרסומים הרבים בנושא, הצהיר צ'אן אוצ'ה כי הוא מתנצל על דבריו. "אולי דבריי היו חמורים מדי", מסר.

טרם נעצרו חשודים ברצח שני התיירים, דיוויד מילר, בן 24, והאנה ווית'רידג', בת 23, שנמצאו ביום ראשון מתים, עם חבלות קשות. סמוך להם אותר מעדר מוכתם בדם ששימש ככל הנראה לביצוע הרצח. במסגרת החקירה, נחקרו 11 מהגרים ממיאנמר, שלפי הרשויות בתאילנד, כתמי דם נמצאו על בגדיהם.

משטרת תאילנד עוד טוענת כי ייתכן שאזרח בריטי מעורב ברצח שני התיירים הבריטים. על פי הדיווח ברשת "סקיי ניוז", החשוד שהיה חברו של מילר, תושאל על ידי חוקרי המשטרה, אולם בדיקת DNA שעבר לא הובילה לפריצת דרך. הוא עוכב אחרי שעזב את קו טאו לבנגקוק סמוך למועד שבו אירע הרצח, כשהוא סובל מפציעה בידו.

המשטרה עדיין מחפשת אחר החשוד המרכזי ברצח – אזרח ממוצא אסייתי, שנקלט במצלמת אבטחה באזור, כשהוא ללא חולצה וכשהוא מתנהג בצורה חשודה לאחר שעזב מסיבת חוף שהתקיימה ליד זירת הרצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גופות התיירים הבריטים שנרצחו בתאילנד נלקחים לנתיחה בבנגקוק, 16 בספטמבר. רויטרס
העברת גופות התיירים לנתיחה בבנגוק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully