וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפגניסטן: 89 הרוגים בפיגוע התאבדות בשוק הומה

עדי ראייה סיפרו על המחזות הקשים באחד מהמתקפות הקשות ביותר במדינה זה חודשים רבים: "אנשים טיפלו בפצועים ברחובות, לא היה מקום בבתי החולים". טליבאן: "לא אחראים לפיגוע"

89 הרוגים בפיגוע בשוק במדינת פקטיקה, אפגניסטן. רויטרס
זירת הפיגוע, היום/רויטרס

לפחות 89 בני אדם נהרגו היום (שלישי) ועשרות נפצעו בפיגוע התאבדות במרכז שוק הומה אדם במזרח אפגניסטן. גורמים רשמיים מסרו כי המחבל נכנס עם רכב שטח לשוק ופוצץ את המטען שנשא עמו. אף ארגון לא נטל אחריות על המתקפה, אולם גורמים בטליבאן הבהירו כי לא הם עומדים מאחורי הפיגוע.

עדי ראייה דיווחו סיפרו כי היו בהלם מהמחזות הקשים כשתוצאה ממה שלפי ההערכות הוא אחד מהפיגועים הקשים ביותר במדינה מזה חודשים רבים. המתקפה אירעה במדינת פקטיקה, על גבול אזור יחסית שקט בפקיסטן. עם זאת, כמה קבוצות חמושות של אנשי רשת הטרור חקאני פועלות באזור.

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
ארדואן על איילת שקד: היא מזכירה לי את היטלר
כאוס במוסקבה: 20 הרוגים בתאונה ברכבת התחתית
עורך עיתון בהודו רצח 3 עובדים מחשש שילשינו עליו

89 הרוגים בפיגוע בשוק במדינת פקטיקה, אפגניסטן. רויטרס
89 הרוגים בפיגוע בשוק במדינת פקטיקה, אפגניסטן/רויטרס

דובר משרד ההגנה של אפגניסטן, זאהיר עזימי, אמר לרשת BBC כי רוב הגופות שחולצו מהזירה הן של נשים וילדים. "חיילי צבא אפגניסטן ממשיכים בעבודתם ובפינוי החצץ במהלך החיפוש אחר ניצולים וקורבנות", הוסיף.

עד כה, 42 פצועים פונו להמשך טיפול בבית החולים. מושל מחוז אורגון, מוחמד רזא חרותי, שבו אירע הפיגוע, מסר כי מרבית הנפגעים הם בעלי חנויות ואזרחים שביצעו קניות לארוחות לסיום צום הרמדאן.

עד ראייה סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי ראה פיצוץ ענק שהחריב עשרות מכוניות וחנויות: "אנשים טיפלו בפצועים ברחובות, לא היה מקום בבתי החולים לכולם". עדי ראייה נוספים דיווחו כי כוחות הביטחון חיפשו את התוקף לפני שזה הצליח להיכנס לשוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
89 הרוגים בפיגוע בשוק במדינת פקטיקה, אפגניסטן. רויטרס
89 הרוגים בפיגוע בשוק במדינת פקטיקה, אפגניסטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully