וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: המשחק בין הפועל ר"ג לנצרת עילית הופסק

התאורה בווינטר קרסה פעמיים וגרמה לדחיית המשחק. הפועל כפר סבא הביסה 0:3 את ראשון לציון. 0:1 לקרית גת על הרצליה

שחקן הפועל כפר סבא, ריף מסיקה. מגד גוזני
ברצף ניצחונות. ריף מסיקה/מגד גוזני

המחזור השישי בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים, אך רק שניים מהם הגיעו לסיומם אחרי שהמשחק בין הפועל רמת גן לנצרת עילית הופסק פעמיים בשל כשל בתאורה באצטדיון וינטר. עירוני קרית גת העולה החדשה המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה עם 0:1 ביתי על מכבי הרצליה. הפועל כפר סבא העונה החדשה הנוספת השיגה ניצחון רביעי רצוף, הפעם 0:3 מרשים בחוץ על הפועל ראשון לציון.

מאמן הפועל כפר סבא, פליקס נעים. מגד גוזני
ניצחון רביעי רצוף. פליקס נעים/מגד גוזני

עירוני קרית גת - מכבי הרצליה 0:1

העולה החדשה ממשיכה לעשות חיל בלאומית עם ניצחון רביעי בשישה מחזורים. 14 דקות בלבד החזיקו מעמד האורחים עד שרפי עמוס כבש את שער הניצחון כשההגנה המצוינת של קרית גת שספגה רק ארבעה שערים מתחילת העונה, שומרת על רשת נקיה. קרית גת עלתה למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה, הרצליה התרחקה מהצמרת.

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא 3:0

הפועל כפר סבא לוהטת. הקבוצה של פליקס נעים השיגה ניצחון רביעי רצוף ונצמדה לבני לוד בצמרת הליגה. רן יצחק, החלוץ שהגיע כדי לחזק את העולה החדשה, ממשיך לפרוע שטרות וכבש שוב בדקה ה-35. בן בן שושן פתח (19) ואורן ניסים החלוץ הבלתי נגמר חתם בתוספת הזמן. המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, כפר סבא תארח במחזור הבא את הפועל רמת גן האחרונה ויש לה סיכוי מצוין להשיג ניצחון חמישי רצוף.

הפועל רמת גן - הפועל נצרת עילית 0:0 (הופסק)

הפועל רמת גן סובלת מפתיחת עונה רעה מאוד ועדיין לא השיגה ניצחון בליגה הלאומית ואם לא די בכך אז הערב משחקה מול נצרת עילית גם לא הגיע לסיומו בשל הפסקת חשמת באצטדיון וינטר. שתי הקבוצות סיימו את המחצית הראשונה לפני שהתאורה כבתה בפעם הראשונה. אנשי התחזוקה הפעילו את גנרטור החירום והתאורה חודשה אך כבתה שוב לאחר מספר דקות והמשחק הופסק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully