וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שער דרמטי העלה את בני לוד לפסגה

שער עצמי בדקה ה-95 העניק לקבוצה של אזברגה 1:2 ברמת השרון. יבנה וטבריה נפרדו ב-1:1, ניצחון בכורה להכח עמידר

יחיא עיסא שחקן בני לוד לפני טל שמעיה שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
שער יתרון שלא הספיק. יחיא עיסא מימין/מגד גוזני

למרות משחקה של ישראל מול קפריסין בערב שישי, המחזור השישי בליגה הלאומית יצא היום לדרך עם ארבעה משחקים. ההתמודדות בין בני יהודה להפועל עפולה נדחתה ל-21 לחודש בשל העובדה שיוסי אבוקסיס מאמן הזהובים ועוזר מאמן הנבחרת, נמצא באי השכן. אז מה היה לנו? בני לוד עלתה למקום הראשון (לפחות זמנית), מכבי יבנה שמטה נקודות ולהכח עמידר רמת גן מגיע מזל טוב על ניצחון ראשון.

סלמן עמר מאמן הכח עמידר רמת גן. מגד גוזני
הפועל ירושלים מידרדרת. סלמן עמר/מגד גוזני

הפועל ניר רמת השרון - בני לוד 2:1

איזו דרמה במורשה, עם שער ניצחון של האורחים בדקה ה-95. ההתמודדות הייתה שוות כוחות, אבל חמש דקות בתוך תוספת הזמן סלים טועמה הגביה כדור חופשי, אמיר נאסרדין נגח אחורה מ-15 מטר, תומר חנצ'ינסקי לא הצליח לבלום והשער העצמי הזה הקפיץ את לוד לפסגה. גם לפני כן נרשם מתח רב, כששער של יחיא עיסא בדקה ה-77 העלה את בני לוד ליתרון מאוחר, אבל בן אז'ובל השווה בדקה ה-88. סאלם אבו סיאם החמיץ פנדל בדקה ה-29.

מכבי יבנה - עירוני טבריה 1:1

העולה החדשה פספסה הזדמנות להשיג ניצחון שלישי ברציפות. מכבי יבנה סבלה מחוסר מזל עם קורות של גאטאן וארן (4) ודוד רביבו (12), הצלה גדולה של חיים זיסקינד ועוד נגיחה של ניבאלדו שהורחקה מהקו, ובתוספת הזמן של המחצית נענשה. דאטו קירקיטאדזה הפעלתן מצא את לירון אלימלך שכבש באחד על אחד מול גיא סאלם. טבריה מנעה מהמארחים ליצור מצבים במחצית השנייה, עד שכדור קרן של רביבו בדקה ה-83 מצא את הראש של תימור אביטן שנגח פנימה וקבע חלוקת נקודות בנס ציונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי יבנה, תימור אביטן, מול שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. ניב אהרונסון
השווה לקראת הסיום. אביטן/ניב אהרונסון

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב/רמלה 0:0

המארחת בנתה סגל איכותי במטרה לעלות ליגה והיא היחידה שעדיין לא הפסידה העונה, אבל ארבע תוצאות תיקו משישה משחקים זה יותר מדי כשמסתכלים על היומרות של שלומי דורה ושחקניו. בית"ר צברה נקודה חשובה במגרש לא פשוט.

הפועל ירושלים - הכח עמידר רמת גן 2:0

אחרי שצברה נקודה ראשונה לפני כמה ימים, להכח יש עכשיו גם ניצחון בכורה העונה. ידין זריס כבש ראשון בדקה ה-21, צחי אליחן הכפיל בדקה ה-88 והאורחים עדיין מתחת לקו האדום, אבל פתאום יש תקווה. הפועל ירושלים המידרדרת רק נקודה מעל הקבוצה לה הפסידה. ברק משה (הפועל ירושלים) ורומן מלכוב (הכח) הורחקו בדקות 41 ו-43 בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully