וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה ועירוני קרית גת נותרו מושלמות

הקבוצה של פרדי דוד ניצחה 1:3 את ראשון לציון, העולה החדשה גברה 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה. ניצחון לרמת השרון

רגב וולק ז'ורדן פושה מכבי הרצליה חוגגים. לירן דורף, דאבל פס
בעונה שעברה כבש צמד לרשת ראשון לציון, הפעם הסתפק באחד. ז'ורדן פושה/דאבל פס, לירן דורף

מכבי הרצליה הצטרפה הערב (שני) לבני לוד כקבוצה המושלמת השנייה בליגה הלאומית, אחרי שניצחה במגרשה הביתי 1:3 את הפועל ראשון לציון. בהמשך, עירוני קרית גת הפכה לשלישית שמחזיקה בשש נקודות משש אפשריות, אחרי שניצחה 0:1 בית"ר תל אביב רמלה. הפועל ניר רמת השרון גברה 0:1 על הפועל ירושלים.

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 1:3

הקבוצה מעיר היין לא ניצחה את יריבתה בששת מפגשי הליגה האחרונים ביניהן, וגם הפעם לא הצליחה לשנות את המאזן. ז'ורדן פושה המצוין, שהבקיע את שער הניצחון לזכות מכבי הרצליה ב-0:1 על טבריה במחזור הקודם, מצא את הרשת כבר בדקה השלישית. גל לוי הצעיר השווה עבור הפועל ראשון לציון בדקה ה-12, אבל שחף הלמן, שהגיע להרצליה אחרי שלוש עונות בהפועל עפולה, והבקיע שער בכורה בלאומית בדקה ה-58 ואבי חי חתם את הניצחון הביתי שש דקות לסיום. פרדי דוד עם שש נקודות אחרי שני מחזורים, ראשון לציון נותרה עם נקודה בלבד.

עירוני קרית גת - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

מה תגידו על העולה החדשה? שני משחקים, שני ניצחונות ועדיין ללא שערי חובה מציבים את עירוני קרית גת במקום השלישי. בית"ר תל אביב רמלה, אחת מהפתעות העונה שעברה, ניצחה במחזור הפתיחה, אך הפעם יצאה לאשקלון ונכנעה לשער של שלומי משה בדקה ה-15. הקפטן חגג שער בכורה העונה והשאיר את קרית גת מושלמת. איתי עוזרי האורח הורחק 10 דקות לסיום.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ירושלים 0:1

היורדת מליגת העל השיגה נקודות ראשונות בלאומית והתאוששה מההפסד 3:2 לאחי נצרת במחזור הקודם. בן אז'ובל הכריע את המשחק בדקה ה-68, כשהפועל ירושלים איבדה שתי דקות לאחר מכן את דייגו קאצ'ובה שהורחק, בהמשך גם את מוסא סלמן באדום נוסף (87) ולא הצליחה לחזור. האדומים מהבירה נותרו עם נקודה אחת בלבד אחרי שמח מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully