וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה הביסה את הפועל רמת גן 0:4

חגיגה של הזהובים אחרי תקופה קשה. ראלי, צרויה וגלבאן (צמד) כבשו. בני לוד מושלמת אחרי 0:2 בכפר סבא, יבנה ניצחה

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
יכול לחייך. אבוקסיס/מגד גוזני

ביום שישי ייצא לדרך המחזור השני בליגה הלאומית בכדורגל. בני לוד המשיכה לנצח, בני יהודה גברה על הלחץ והביסה ומכבי יבנה ידעה לשמור הפעם על היתרון. שלושה משחקים נוספים יתקיימו ביום שני.

הפועל רמת גן - בני יהודה 4:0

ככה נראית מועמדת בכירה לעליית ליגה. עם או בלי קשר להשכנת השלום בגזרת דמאיו-אבוקסיס, הזהובים ניצלו את החולשה של היריבה, מיצו חלק גדול מהפוטנציאל וסוף סוף השיגו ניצחון משכנע. עוז ראלי שחזר להרכב והיה מצוין, כבש מקרוב בדקה ה-30 אחרי כדור קרן, וגל צרויה הכפיל בדקה ה-44 אחרי מבצע אישי יפה. במחצית השנייה הגיע הקונצרט של פדרו גלבאן, תחילה עם שער בבעיטה חדה מתוך הרחבה (59) ולאחר מכן עם שער חכם בדקה ה-81: הארגנטינאי קיבל כדור היישר מדלה איינוגבה, ראה שאלדר פשכצקי עומד מחוץ לשערו, ובעט מהאוויר, מ-40 מטרים, כדור קשתי שנעצר ברשת. יופי של שער, יופי של ניצחון. רמת גם עדיין ללא נקודות.

הפועל כפר סבא - בני לוד 2:0

בליץ מהיר של ינון ברדה (72) ורז שביט (74) העניק לבני לוד היומרנית ניצחון שני בליגה והיא נראית מצוין עם שישה ניצחונות משישה משחקים בכל המסגרות. כפר סבא שהתחילה את העונה עם משחקים נגד שתי קבוצות חזקות (בני יהודה ובני לוד), תמשיך לחפש ניצחון ראשון. היום היא הפסידה ללוד בפעם השלישית ברציפות בבית.

שחקן בני יהודה, גל צרויה (שמאל). מגד גוזני
שער במבצע אישי יפה. צרויה/מגד גוזני

מכבי יבנה - הכח עמידר רמת גן 0:2

בניגוד למחזור הראשון, אז איבדה יתרון 0:3 בטדי מול הפועל ירושלים והשיגה רק נקודה, הפעם מכבי יבנה לא שמטה את ההולכה ורשמה ניצחון בכורה, בכיכובו של דוד רביבו. מלך הבישולים של ליגת העל בכל הזמנים רשם בישול ראשון בלאומית עם קרן לראש של ליאור ג?אן, שנגח פנימה בדקה ה-39. הכח עמידר רמת גן קיבלה הזדמנות להימנע מהפסד שני, אבל אוראל חורב המחליף בעט פנדל למשקוף בדקה ה-81. שש דקות לאחר מכן רביבו סגר עניין עם שער בכורה נהדר במבצע אישי, ולקינוח גם סובב קרן שזעזעה את הקורה. יבנה עם ארבע נקודות, הכח עדיין ללא נקודה.

הפועל עפולה - אחי נצרת 0:0

תוצאה מאכזבת בעיקר עבור האורחים, שלא הצליחו להשיג ניצחון שני למרות ששיחקו מול 10 שחקנים לאורך למעלה מ-40 דקות (כולל תוספת זמן). עפולה שכבר גברה על אחי נצרת בגביע הטוטו קיוותה לנצח שוב, אבל תסתפק בנקודה אחרי שגבע ברקאי הורחק בדקה ה-52. האורחים שמציגים סגל שכולל בין היתר שחקנים כמו עידו אקסברד, איאד חוטבא, עלי חטיב, שי מימון ואלי אלבז, קיוו להשיג יותר.

הפועל נצרת עילית - עירוני טבריה 3:3

משחק דרמטי, בו שתי הקבוצות לא הצליחו לרשום ניצחון בכורה העונה. ליעד אלמליח (7), אלירן חודדה (39, פנדל) ואויגן סידורנקו (73) כבשו עבור נצרת עילית, דאטו קירקיטאדזה (22), כפיר בן דוד (33) ושלום עקיבא (89) הבקיעו לטבריה. נצרת עילית ספגה שלושה שערים בכל אחד מחמשת המשחקים שלה העונה (כולל גביע הטוטו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully