וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור הפתיחה בלאומית: בני יהודה-כפר סבא בשישי

הליגה השנייה תצא לדרך ב-6 בספטמבר, כשבמוקד היורדת מול העולה (16:30). באמצע השבוע: רבעי גמר גביע הטוטו

שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, אסי בלדוט. ברני ארדוב
מוכנים לצאת לדרך. פדרו גלבאן ואסי בלדוט/ברני ארדוב

בזמן שבמנהלת הליגה בודקים מול אופ"א וקבוצות ליגת העל את האפשרות לקיים את מחזור הפתיחה בשבוע הבא למרות שמדובר בתאריך של משחקים בינלאומיים, פורסם היום (שישי) לו"ז משחקי המחזור הראשון בליגה הלאומית. כזכור, הליגות נדחו בגלל המלחמה בדרום, אך בשבוע הבא כבר ניתן יהיה להוציא את הליגה השנייה לדרכה.

המשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בלאומית ייערך ביום שישי בשעה 16:30, כאשר היורדת מליגת העל בני יהודה תארח בבלומפילד את העולה מליגה א' הפועל כפר סבא. עוד ביום שישי ב-16:30: הפועל ירושלים בטדי מול מכבי יבנה, מכבי אחי נצרת בעילוט מול הפועל ניר רמת השרון ועירוני טבריה בעפולה נגד מכבי הרצליה.

ביום שני יתקיימו ארבעה משחקים נוספים, כולם בשעה 19:00: הפועל ראשון לציון תארח את הפועל עפולה, הכח עמידר רמת גן תפגוש בווינטר את העולה החדשה עירוני קרית גת, בית"ר תל אביב רמלה תמתין להפועל רמת גן ובני לוד המסקרנת תארח את הפועל נצרת עילית.

משחקי רבע גמר גביע הטוטו בלאומית, שתוכננו תחילה ל-6 בספטמבר, הוקדמו ל-1-2 בחודש (ימי שני ושלישי הקרובים). ביום שני בשעה 19:00 תארח מכבי יבנה את בני יהודה תל אביב באצטדיון בנס ציונה, ובמקביל תפגוש עירוני טבריה בעפולה את הפועל כפר סבא. יום לאחר מכן, שוב ב-19:00, עירוני קרית גת תארח את הפועל עפולה ברמלה ובני לוד תפגוש את בית"ר תל אביב רמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully