וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יבנה: הבלם ניבאלדו עשוי להצטרף

7.7.2014 / 14:45

הברזילאי, ששיחק במכבי ת"א במשך שנתיים, ערך אימון ריצה ובקבוצה בוחנים את האפשרות לגביו: "יש לו משחק ראש נדיר"

שחקן מכבי נתניה, חן עזרא, מול שחקן מכבי תל אביב, ניבאלדו. נמרוד סונדרס
חזרה לכדורגל הישראלי? ניבאלדו במכבי תל אביב/נמרוד סונדרס

הבלם הברזילאי ניבאלדו, שהגיע לפני ארבע שנים למכבי תל אביב בקול תרועה רמה ועזב אחרי כישלון מקצועי, עשוי לחתום במכבי יבנה. ניבאלדו היה אחד משחקני הרכש הבולטים של אבי נמני ויוסי מזרחי, כאשר השניים הובילו את המועדון הצהוב בימיו הראשונים של מיטש גולדהאר כבעלים של מכבי תל אביב, אולם הקבוצה התרסקה.

אתמול (ראשון), נחת ניבאלדו בישראל, ללא כל הרעש הפעם וערך אימון ריצה במדי הקבוצה מהליגה הלאומית, שבודקת את האפשרות לצרפו. לשם השוואה, בקיץ 2010 חתם ניבאלדו במכבי תל אביב על חוזה בגובה של 450 אלף יורו נטו לעונה. הקיץ הוא עשוי להשתכר, אם יסגור ביבנה, כ-45 אלף דולר לעונה.

דוד רביבו חתם לשנתיים במכבי יבנה

שחקן הפועל חיפה דוד רביבו. אדריאן הרבשטיין
יבשל שערים לניבאלדו? דוד רביבו/אדריאן הרבשטיין

למכבי תל אביב הגיע הבלם, בן 34 היום, מריאל ויאדוליד בהעברה חופשית. הוא גדל בפלומיננזה והתחנה הראשונה שלו באירופה הייתה בלננשש מפורטוגל. אחרי שהצטיין שם, נרכש על ידי סנט אטיין תמורת שלושה מיליון יורו.

ניבאלדו הרבה להיפצע במכבי תל אביב, עד שהוחלט לשחררו. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בריו אבה מהליגה הראשונה בפורטוגל. למכבי יבנה הוא הסכים להגיע לאחר שהוסבר לו כי בקבוצה ישנם מספר שחקנים ותיקים ומוכרים ובראשם דוד רביבו, שחתם במהלך הקיץ. גם סרג' איילי הצטרף ליבנה, שמחזיקה בשורותיה עוד מספר שחקנים עם רקורד עשיר כמו שוקי נגר.

היום תקיים יבנה משחק אימון מול ראשון לציון ועדיין לא ברור אם ניבאלדו יטול בו חלק. בכל מקרה, הוא לא הגיע למבחנים ואם יעבור בדיקות רפואיות, ביבנה ישמחו להחתים את הבלם. "אם הוא יצטרף, דוד רביבו ימשיך לבשל כאן הרבה שערים, כי ממה שאנחנו זוכרים לניבאלדו יש משחק ראש נדיר", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully