וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ובית"ר ת"א/רמלה נפרדו ב-1:1

השנייה סיימה משחק חמישי רצוף ללא ניצחון, למזלה אחי נצרת הסתפקה ב-1:1 מול עפולה. לוד תוכל לעלות למקום השני

one
ניסן יחזקאל מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
הפועל פתח תקוה ממשיכה לאכזב. ניסן יחזקאל/קובי אליהו

הליגה הלאומית נכנסת לשלבים המכריעים שלה והיום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-33, כאשר עיקר העניין מתרכז סביב המאבק על העולה השנייה לליגת העל ועל זהות הקבוצה שתצטרף לאום אל פאחם כיורדת השנייה לליגה א'. השנייה בטבלה הפועל פתח תקוה שוב גילתה יכולת לא טובה ורשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון אחרי 1:1 ביתי נגד בית"ר תל אביב/רמלה. אחי נצרת הרביעית אירחה את הפועל עפולה וסחטה ממנה נקודה הודות לשער של אלן מסודי בתוספת הזמן שקבע 1:1. הפועל ראשון לציון, הלפני אחרונה, הייתה חייבת ניצחון במשחק ביתי מול מכבי אום אל פאחם וניצחה אותה 0:3. במפגש תחתית נוסף פגשה הפועל אשקלון את הפועל ירושלים והקבוצה מהבירה ניצחה 0:2. הפועל נצרת עילית והפועל רמת גן נפגשו למשחק חסר חשיבות בו האורדונים רמסו את הקבוצה מהצפון 1:6.

ליאור אסולין שחקן הפועל ראשון לציון. ניב אהרונסון
משחק חמישי ללא ניצחון. אסולין/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה - בית"ר תל אביב/רמלה 1:1

עד לפני חודש הפועל פתח תקוה נראתה כמועמדת בטוחה להצטרף למכבי נתניה כעולה השנייה לליגת העל. אולם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כולל תבוסה של 4:1 במחזור החולף מול אותה נתניה, סיבך מאוד את המלאבסים, שעלולים לאבד את המקום השני אם בני לוד תנצח את נתניה. האורחים שמרו על שער נקי בזכות יכולת טובה של שוערם השלישי מייק חכים, אבל בדקה ה-69 הכחולים הצליחו סוף סוף להכניע אותו, כשבן צעירי הרים כדור לרחבה וליאור אסולין המשיך פנימה מהאוויר וקבע 0:1. אבל המלאבסים לא הצליחו לשמור על יתרונם לאחר שאימורו לוקמן תפס את יקיר שינה ברחבה והשופט הורה על בעיטת עונשים מהנקודה הלבנה. איציק אבוג'דיד דייק ואיזן ל-1:1 בדקה ה-84.

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 1:1

שלושה ניצחונות רצופים החזירו בגדול את אחי נצרת למאבק העלייה אבל מול עפולה היא פספסה הזדמנות לשפר את מעמדה בצמרת. הפועל עפולה עשתה את שלה עם ההשתחלות לפלייאוף העליון אבל הייתה קרובה לניצחון מפתיע אחרי שיובל שוואט העלה אותה ליתרון 0:1 בדקה ה-19, עליו שמרה עד לדקה ה-90. כשהיה נדמה שהאורחים יצאו עם שלוש נקודות הגיע בתוספת הזמן אלן מסודי, בעט פנימה, הכניע את מאיר כהן וקבע 1:1 דרמטי שחילק את הנקודות.

שרון מימר מאמן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
שלוש נקודות חשובות במאבקי ההישרדות. שרון מימר/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - מכבי אום אל פאחם 0:3

ניצחון חשוב לכתומים נגד היריבה החלשה שהקשתה עליהם העונה עם תיקו בסיבוב הראשון (המשחק היחיד בו אום אל פאחם לקחה נקודה) ו-2:3 דרמטי של ראשון לציון בסיבוב השני. אור גירו, בשערו השני העונה, נגח מקרוב את הראשון בדקה ה-20 מהרמה של ליאור ברטקובסקי. ספואן זועבי הכפיל את התוצאה בדקה ה-55 אחרי מבצע של תיאגו דה פרייטאס. הכתומים יכולים היו להגדיל את התוצאה, אך שלומי אזולאי החמיץ מספר שערים בטוחים לפני שגל לוי חגג שער בכורה בבוגרים בדקה ה-83 מבישול של גירו.

הפועל אשקלון - הפועל ירושלים 2:0

ניצחון חשוב מאוד להפועל ירושלים, שהרחיק אותה מעט מהקו האדום ואחרי ה-2:3 בדרבי על קטמון, האדומים מהבירה יכולים להיות מרוצים מהיכולת שהם מפגינים ברגעים הכי חשובים של העונה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ירושלים עלתה ליתרון משער של נבו מזרחי בדקה ה-68. אשקלון חיפשה את השוויון אך אקורד הסיום היה שייך לירושלים שבתוספת הזמן ראתה את עידן שדה כובש וקובע 0:2 בסיום.

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן 6:1

נצרת עילית ממשיכה לאכזב בפלייאוף העליון, ואחרי שני הפסדים רצופים היא ספגה מהאורדונים תבוסה קשה. לירון דיאמנט פתח את החגיגה של הרמת גנים בדקה ה-22, אלמוג בוזגלו קבע 0:2 כעבור ארבע דקות ורן בן שמעון שלח את האורחים למחצית ביתרון 0:3 כשכבש בדקה ה-44. במחצית השנייה הקצב נמשך, לידור כהן (60) ואלמוג בוזגלו עם השני שלו בדקה ה-70 קבעו 0:5. הייתם חלבי צימק בדקה ה-88 לנצרת עילית, ורמת גן נעצה את השישי בדקה ה-90 עם שער של אביאל גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully