וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:4 למכבי נתניה על הפועל פתח תקוה

מאת מערכת וואלה! ספורט

11.4.2014 / 17:45

עידו לוי כבש שער עצמי והחזיר בנגיחה מדויקת, קאיודה וערן לוי (צמד) השלימו עבור העולה. הפ’ ירושלים - קטמון 2:3

ברני ארדוב

הליגה הלאומית נכנסת לשלבי ההכרעה שלה והיום (שישי) המשיכו הקרבות, בצמרת ובתחתית. מכבי נתניה, שכבר עלתה בשבוע שעבר, לא חשבה לרגע לנוח והביסה את השנייה בטבלה הפועל פתח תקוה 1:4. פתח תקוה רק ביתרון נקודה על בני לוד, שניצחה 0:2 בחוץ את הפועל עפולה. בפלייאוף התחתון, הפועל ירושלים ניצחה 2:3 בתוספת הזמן את הפועל קטמון במשחק קריטי במיוחד, שעשוי להתברר גם כ"דרבי" האחרון בין הקבוצות. מכבי הרצליה השיגה 0:2 יקר על הפועל ראשון לציון, שמסובכת מאוד. מכבי יבנה והכח עמידר רמת גן נפרדו ב-0:0. בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:2 את נצרת עילית. בשבת: אחי נצרת ניצחה בדקה ה-94 את הפועל רמת גן בחוץ 1:2 משער של עלי חטיב ונצמדה אל המקום השני.

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
לוד קרובה מאוד. סלימאן אזברגה/ברני ארדוב

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 1:4

הראש של נתניה, שחגגה עלייה בשבוע שעבר, כבר נמצא עמוק במשחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי מול מכבי פתח תקוה. זה לא הפריע לה לפגוע בשאיפות העלייה של הקבוצה השנייה ממלאבס, שעלתה ליתרון מהיר משער עצמי של עידו לוי, ונעלמה לחלוטין. נתניה השיגה מהפך תוך שמונה דקות משערים של קאיודה וערן לוי, שהכפיל את מאזנו האישי עם פנדל עוד לפני המחצית. עידו לוי החזיר על השער העצמי עם נגיחה לכיוון הנכון הפעם לקראת הסיום. פתח תקוה רק ביתרון נקודה על פני בני לוד.

דקה 8: גול! כדור קרן כחול בלבל את עידו לוי, שנגח לשערו הוא. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 14: גול! שוויון מהיר. ערן לוי ירה כדור חופשי, איבגי הדף לא טוב וקאיודה איזן מקרוב.

דקה 17: גול! ערן לוי ממשיך להיות גדול על הליגה. הכוכב של נתניה הוציא כדור קרן, קיבל בחזרה והפציץ מ-20 מטר לרשת, 1:2 מהיר לנתניה.

דקה 43: גול! קאיודה רקד ברחבה והוכשל, ערן לוי שלח את הפנדל לרשת, 1:3.

דקה 79: גול! עידו לוי החזיר על השער העצמי עם נגיחה מדויקת מקרוב אחרי כדור חופשי שעלה לרחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפועל ירושלים - הפועל קטמון 2:3

האיחוד בין שתי הקבוצות עשוי להתממש בעונה הבאה, או שלא ובינתיים הפועל ירושלים ניצחה את קטמון בצורה סופר דרמטית, וסופר קריטית, במה שיכול להתברר כ"דרבי" האחרון בין הקבוצות. ירושלים, שהחלה את המחזור מתחת לקו האדום, נקלעה לפיגור כבר בדקה השנייה משער של מאור עידה, אבל אופיר עמרם (52) ונבו מזרחי (55) הפכו במהרה. עוז צבאג קבע שוויון דרמטי (84), אבל עידן שדה הכריע, ממש בשניות הסיום.

הפועל עפולה - בני לוד 2:0

בשבוע שעבר לוד פספסה הזדמנות גדולה אחרי הפסד ביתי בתוספת הזמן. הפעם, היא יצאה לבירת העמק וידעה לחזור עם שלוש הנקודות שמצמידות אותה אל המקום השני. המארחת ספגה הפסד ראשון אחרי עשרה מחזורים, לאחר שמחמוד עבאס (39) ומוראד עבו אנזה (54) מצאו את הרשת.

הפועל קטמון ירושלים מול הפועל ירושלים. מור שאולי
דרבי דרמטי. ואחרון? קטמון מול ירושלים/מור שאולי

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 0:2

שני שערים של ז'ורדן פושה, בדקה ה-28 ועם כדור חופשי בדקה ה-83, סידרו להרצליה שלוש נקודות שכנראה ישאירו אותה עונה נוספת בליגה הלאומית, לאחר שהיא פתחה פער של שש נקודות מהקו האדום. מי שירדה מתחתיו, בעקבות הניצחון של הפועל ירושלים, היא ראשון לציון, שאחרי תקופה לא רעה שוב נמצאת במקום המוליך אל הליגה השלישית. שתי נקודות בלבד מפרידות כעת בין כל שש הקבוצות שנמצאות במקומות 10 עד 15.

מכבי יבנה - הכח עמידר רמת גן 0:0

קרב התחתית הזה הוליד משחק זהיר לאורך כל 90 הדקות, ובסיומן חלוקת נקודות שהשאירה את שתי הקבוצות מעל הקו האדום. מכבי יבנה יכולה להצטער על החמצה גדולה של מירוסלב אנטונוב במחצית הראשונה, כשמנגד היה זה המחליף לנרי קהינדה שנעצר פעמיים אצל גיא סאלם. בדקה ה-90 יכול היה סמואל חאובל הצעיר לקנות את עולמו ולסדר ליבנה ניצחון, אבל הוא פספס מקרוב. הכח עם 41 נקודות, יבנה עם 40.

הפועל רמת גן - אחי נצרת 2:1

דרמה גדולה ברמת גן, שם האורחים כבשו פעמיים ברגעי הסיום והשיגו שלוש נקודות שמצמידות אותם למאבקי העלייה. כעת, הפועל פתח תקוה השנייה מקדימה את נצרת בשתי נקודות בלבד. אלמוג בוזגלו העלה את האורדונים ליתרון (30), אבל אלי אלבז (89) ועלי חטיב (94) קבעו מהפך סופר דרמטי.

משחקים נוספים:

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל נצרת עילית 0:2
לתל אביב רמלה: גיל גילקרוב (75), ז'אק יוסף (77)

מכבי אום אל פאחם - הפועל אשקלון 3:0
לאשקלון: אחמד נהיה (5), אוסיי מאוולי (55), עמנואל אוגודה (84)

רגב וולק ז'ורדן פושה מכבי הרצליה חוגגים. לירן דורף, דאבל פס
צמד שהרגיע את הרצליה. פושה חוגג עם רגב וולק/דאבל פס, לירן דורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully