וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים מתחת לקו האדום

מכבי יבנה ניצחה 0:1 בראשון לציון והורידה את הירושלמים (1:1 מול הכח) למקום ה-15. 1:1 דרמטי לאשקלון מול קטמון

דור הלוי שחקן הפועל קטמון מול מעוז סמיה שחקן הפועל ירושלים, אופיר עזו משקיף. ברני ארדוב
הפועל ירושלים היא הנפגעת הגדולה מתוצאות המחזור. מעוז סמיה/ברני ארדוב

הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית, שכולל לא פחות משבע מועמדות לירידה, סיפק הערב (שני) מהפך ראשון כבר במחזור הפתיחה שלו, כשהפועל ירושלים ירדה למקום ה-15 בעקבות ה-1:1 מול הכח עמידר רמת גן וניצחונה של מכבי יבנה 0:1 בחוץ על הפועל ראשון לציון שניצבת כעת במקום ה-14 המוליך למבחנים. הפועל אשקלון ניצלה מהפסד עם 1:1 דרמטי בחוץ מול הפועל קטמון, כששתיהן כמובן עדיין מסובכות.

הפועל ראשון לציון - מכבי יבנה 1:0

שבוע אחרי שהפסידה בראשון לציון וירדה למקום ה-15, מכבי יבנה חזרה לזירת הפשע ורשמה ניצחון חשוב מאוד שסיבך עוד יותר את כל הפלייאוף התחתון. אוהדי יבנה הגיעו במוצ"ש לאימון הקבוצה כדי להפגין תמיכה, ונראה שזה עזר. שחקן הנוער עמית לוגסי קיבל קרדיט והחזיר עם שער בכורה בליגה הלאומית, כשבעט למשקוף ופנימה בדקה ה-23. שער שהתברר כשער ניצחון. יוסי שקל מנע מיבנה להגדיל את יתרונה במחצית הראשונה, כשלאחר ההפסקה הייתה זו ראשון לציון שלחצה במטרה להשיג את השוויון מול היריבה שאיבדה את מאור פרץ בגלל פציעה, אך נתקלה בגיא סאלם ששמר הפעם על שער נקי. יבנה דילגה למקום ה-13 עם 39 נקודות, כמו ראשון לציון במקום ה-14 אך עם הפרש שערים עדיף.

הפועל קטמון - הפועל אשקלון 1:1

פרוספר אזגי ואייל לחמן היו קרובים מאוד לירידה אל מתחת לקו האדום. הפועל אשקלון, שכיוונה לעבר ליגת העל ומצאה עצמה עמוק בתחתית, הגיעה לטדי בתקווה להשיג ניצחון חוץ ראשון בשנת 2014. הפועל קטמון, שכבר הריחה פלייאוף עליון ונפלטה ממנו בגלל חמישה משחקים ללא ניצחון, הייתה זו שהוליכה בזכות שער של דן רומן בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-36. ללא אוסיי מאוולי המורחק, אשקלון התקשתה למצוא את התשובה, אך בסופו של דבר ריאן אדלי הבקיע את השער המיוחל עמוק בתוספת הזמן. קטמון עם 40 נקודות במקום ה-10, אשקלון עם 39 במקום ה-12.

הכח עמידר רמת גן - הפועל ירושלים 1:1

משחק שביעי ללא ניצחון להכח עמידר רמת גן, שהורידה את הפועל ירושלים למקום הלפני אחרון, ממנו נושרים לליגה א'. הפועל ירושלים דווקא הייתה זו שהוליכה, עם שער של הבלם מעוז סמיה בדקה ה-65, אבל הכח מצאה את התשובה מול מאמנה לשעבר סלמן עמר, כשלנרי קהינדה שחזר מפציעה איזן בחלוף תשע דקות. הכח עם 40 נקודות במקום ה-11, לעומת 38 של הפועל ירושלים המדורגת 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully