וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:3 את בית"ר ת"א ועלתה לליגת העל

היהלומים נפרדו מהלאומית. שריקי (2), ערן לוי (פנדל, 68) וקיודה (78) כבשו, שינה (58) צימק. הפועל פ"ת - עפולה 1:1

שחקני מכבי נתניה חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
שנה אחת בלאומית הספיקה להם/ברני ארדוב

מכבי נתניה חזרה לליגת העל. עונה אחת בליגה הלאומית הספיקה לקבוצה מעיר היהלומים, שחגגה היום (שישי) העפלה מרגשת לעיני אלפי אוהדיה אחרי שניצחה 1:3 את בית"ר תל אביב רמלה. יוסי מזרחי ושחקניו, שהוליכו את הליגה הלאומית לאורך כמעט כל העונה, החזירו את המועדון המפואר הזה למקומו הטבעי בליגת העל, ורשמו הערב באצטדיון בנתניה את רגע השיא שלהם עד כה העונה. אחרי שהבטיחו את העלייה, נתניה תתרכז מעתה במפעל נוסף בו היא עושה חיל - גביע המדינה, כשתתמודד בחצי הגמר נגד מכבי פתח תקוה. בסיום המשחק שחקני מכבי נתניה הניפו את מאמנם יוסי מזרחי על הכתפיים, כשהם לבושים בחולצות העלייה, והקהל ביציעים חוגג.

מכבי נתניה הייתה זקוקה לניצחון ערב המחזור ה-31, ועשתה זאת. כדי לחגוג עלייה היא הייתה זקוקה לאיבוד נקודות מצד יריבותיה לצמרת הפועל פתח תקוה והפועל בני לוד, והן אכן איבדו נקודות. הפועל פתח תקוה סיימה ב-1:1 את משחקה הביתי עם הפועל עפולה. הבפועל בני לוד אירחה את בביתה את הפועל רמת גן וספגה הפסד ביתי בתוצאה 1:0.

בפלייאוף התחתון, תשומת הלב תתרכז במשחקי יום שני, כשהיום התקיים רק המשחק בו הביסה מכבי הרצליה את היורדת האומללה מכבי אום אל פאחם בתוצאה 0:5.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
זה נפתח בשער מהיר ונגמר בהגשמת החלום. שחקני נתניה חוגגים עם שריקי/ברני ארדוב
חלוץ מכבי נתניה ערן לוי. ברני ארדוב
הפנדל שלו הדליק מחדש את היציעים ערן לוי/ברני ארדוב

מכבי נתניה - בית"ר תל אביב רמלה 1:3

קבלו את אלופת הלאומית שהבטיחה עלייה לליגת העל כבר הערב. נתניה ניצחה, הפועל פתח תקוה ובני לוד איבדו נקודות, ובתום 90 דקות יוסי מזרחי ושחקניו חגגו ניצחון מתוק-מתוק שהקנה להם רשמית וסופית את הכרטיס לליגת העל.

נתניה פתחה מצוין, וכבר בדקה ה-2 עלתה ל-0:1 כשרן רול פרץ מימין, מסר רוחב לעידן שריקי וזה בעט מקרוב פנימה והרים את אלפי האוהדים באצטדיון על הרגליים. לאחר הפתיחה המוצלחת נתניה הציגה משחק חלש, ודווקא בית"ר תל אביב רמלה שלטה יותר בכדור אך לא הייתה תכליתית ולא סיכנה את שער המארחת, והתוצאה נותרה ללא שינוי במחצית.

פתיחת המחצית השנייה הייתה של בית"ר תל אביב רמלה, שחגגה שוויון מוצדק בדקה ה-58 כשיקיר שינה נגח פנימה כדור קרן שהוגבה מצד שמאל. בדקה ה-68 נשרק פנדל לזכות מכבי נתניה, לאחר נגיעת יד של עוזרי ברחבת של בית"ר תל אביב רמלה, והשופט ברשטיין שרק לבעיטה מהנקודה הלבנה. ערן לוי בעט בקור רוח פנימה והעלה את מכבי נתניה ל-1:2. הקהל היה בעננים לאחר השער, ואחרי שנשמעו פה ושם שריקות בוז בדקות שלפני הפנדל, הקרנבל חזר ליציעים. בדקה ה-78 הניצחון הובטח כשהגנת בית"ר תל אביב כשלה להרחיק מסירת עומק ולארי דאיודה קיבל כדור ברחבה, ובעט מזווית קשה פנימה, 1:3 לנתניה. בדקה ה-88 בית"ר תל אביב רמלה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שבן רהב נגע בכדור בידו מחוץ לרחבה, והבלם יקיר שינה נכנס לשער במקומו לאחר שהאורחים ניצלו את מכסת החילופים. שריקת הסיום נתנה את האות לחגיגות, כשהקהל ביציעים הריע בזמן ששחקני נתניה חגגו על כר הדשא והניפו את יוסי מזרחי על הכתפיים. נתניה חוזרת למקומה הטבעי בליגת העל.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
חיכו לרגע הזה כל העונה. אוהדי נתניה/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 1:1

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחתה את העתירה שהוגשה על ידי בני לוד למתן צו מניעה לקיום משחקים במסגרת הפלייאוף העליון עד שתתקבל החלטה בעניין הפחתת ארבע הנקודות להפועל פתח תקוה. על כן, המשחק התקיים, ועפולה הצליחה לשמור על הרצף המרשים שלה - עשרה משחקי ליגה ללא הפסד.

הכחולים עבדו קשה עד שכבשו את הראשון. בדקה ה-44 ליאור אסולין הוכשל ברחבת עפולה ואדריאן פרננדז דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 למלאבסים. תחילת המחצית השנייה הייתה שייכת לעפולה, כששחר הירש נותר חופשי ברחבת הכחולים ובעט פנימה מקרוב כדי לאזן ל-1:1.

בני לוד - הפועל רמת גן 1:0

אחרי שצו המניעה שדרש בעלי לוד אבו סובחי לא אושר, לוד תצטרך לנסות לעלות לליגה על דרך המגרש בלבד, אבל כדי לעשות זאת היא הייתה צריכה להתגבר על האורדונים וכשלה במשימה. אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד, לוד נוצחה וההפסד הפעם היה כואב. לאחר 90 דקות מאופסות, היה זה אביאל גבאי שכבש לרמת גן בדקה ה-90 והעניק לה ניצחון.

אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:1

אחי נצרת לא במאבק העלייה, אבל יודעת שהסיכוי קיים ולא רצתה לשמוט נקודות בדרבי. אלן מסודי הוותיק העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-27. אחי נצרת הצליחה לשמור על יתרונה עד לסיום ורשמה ניצחון יוקרתי על השכנה.

פלייאוף תחתון: מכבי הרצליה - מכבי אום אל פאחם 0:5

נועלת הטבלה, שכבר ירדה לליגה א', הגיעה להרצליה בזמן, והקבוצה מהשרון לא ריחמה. כבר בדקה ה-7 ג'ורדן פושה כבש למארחת והעלה אותה ל-0:1. כעבור שלוש דקות היה זה רגב וולק שקבע 0:2 ובדקה ה-18 וולק חגג צמד כשהרשית את השלישי של הרצליה. בדקה ה-59 גיא מלמד קבע 0:4 להרצליה. בדקה ה-66 שימי אלמלם הרשית את החמישי וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully