וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון דחה את עתירת בני לוד

נדחתה הבקשה של הקבוצה להוציא צו מניעה לקיום משחקים בפלייאוף העליון עד שתתקבל החלטה בעניין הפועל פתח תקוה

אבו סובחי הבעלים של בני לוד. קובי אליהו
"יש להפעיל את הסמכות רק במקרים חריגים". אבו סובחי/קובי אליהו

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחתה היום (חמישי) את העתירה שהוגשה על ידי בני לוד למתן צו מניעה לקיום משחקים במסגרת הפלייאוף העליון עד שתתקבל החלטה בעניין הפחתת ארבע הנקודות להפועל פתח תקוה. את הבקשה הגיש עו"ד יפתח אבן עזרא שטען כי על משחקי הפלייאוף הקשורים להפועל פתח תקוה, בני לוד והיריבות הפועל רמת גן והפועל עפולה אמורים להידחות מסוף השבוע בשל העובדה שעדיין לא ידוע האם יופחתו נקודות למלאבסים, מה שעשוי להשפיע על הדירוג הכללי של הקבוצות ועל סדר המשחקים.

"אין בידינו לקבל טענה זו", נכתב על ידי נשיאות בית הדין שבראשה עומד השופט בדימוס אורי גורן. "יש להפעיל סמכות זו רק במקרים חריגים. בענייננו, אין מדובר בגזירת עונש שונה, אלא בהארכת המועד לביצוע פעולה מינהלית אשר עמידה בה מהווה תנאי לאי החלתו של עונש. אכן שאלה היא אם ראוי היה להפעיל סמכות זו במקרה הנדון לאור המדיניות שכבר נקבעה בבית דין זה בדבר הצורך בעמידה קפדנית על מועדים בנוגע לדרישות בקרת התקציבים, אולם עניין זה נוגע לאופן הפעלת הסמכוות ולא לעצם קיומה".

מכאן שמשחקי הפלייאוף העליון שאמורים להתקיים בסוף השבוע הקרוב יתנהלו כרגיל כאשר הפועל פתח תקוה תפגוש את הפועל עפולה (שישי, 16:00) ובני לוד תארח את הפועל רמת גן (16:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully