וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה התאוששה, ראשל"צ לא עוצרת

המלאבסים ניצחו 0:1 את הפועל ירושלים ויצרו פער 6 נק' במקום השני, לאחר שלוד הפסידה 1:0 ברמלה. הפועל ר"ג-ראשל"צ 1:0

שחקני הפועל פתח תקוה מודים לקהל. ניב אהרונסון
חזרו לחגוג עם האוהדים. שחקני הפועל פתח תקוה/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה יצרה הערב (שני) פער של שש נקודות במאבק על המקום השני, לאחר שניצחה 0:1 את הפועל ירושלים בסיום המחזור ה-24 בליגה הלאומית ונהנתה מהפסדה של בני לוד 1:0 לבית"ר תל אביב רמלה. בתחתית, הפועל ראשון לציון הלפני אחרונה רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, עם 0:1 בחוץ על הפועל רמת גן.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים, במרכז המאמן שרון מימר. דאבל פס
שלושה ניצחונות ליגה רצופים. שרון מימר ושחקני ראשון לציון חוגגים/דאבל פס

הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים 0:1

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים והדחה מבישה מהגביע בידי סקציה מעלות/תרשיחא, הפועל פתח תקוה חזרה למסלול הניצחונות על חשבון הפועל ירושלים והגדילה את יתרונה בקרב על המקום השני לשש נקודות על פני מכבי אחי נצרת. הבלם המורחק אורי פסו חסר לניסן יחזקאל, אבל המלאבסים ידעו לשמר הפעם על רשת נקייה ולנקום באדומים מהבירה על ההפסד 1:0 בטדי בסיבוב הראשון. דור אזולאי הצעיר פתח בהרכב וחגג שער בכורה כבר בדקה התשיעית, אחרי מבצע נהדר של דייויד גומז. ליאור אסולין כמעט הכפיל עם כדור חופשי למשקוף בדקה ה-84.

בית"ר תל אביב רמלה - בני לוד 0:1

הפועל פתח תקוה קיבלה בשורות טובות גם מהדרבי האזורי ברמלה, שם בית"ר תל אביב מנעה מבני לוד לחזור למקום השלישי. לוד הייתה כנראה עסוקה עדיין באירועי הגביע מול בית"ר ירושלים ונכנעה לשער יחיד של וויליאם אווסו בדקה ה-63. מוראד אבו ענזה גם ספג כרטיס אדום לקראת הסיום. בית"ר תל אביב עם 34 נקודות, קפצה מהמקום ה-12 עד למקום השישי, רק שתי נקודות פחות מלוד הרביעית.

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 1:0

הקבוצה של שרון מימר לוהטת, ולא רק בגביע. אחרי שהוגרלה מול הפועל באר שבע ברבע גמר הגביע, הפועל ראשון לציון יצאה לאצטדיון וינטר והשיגה ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות (שלושה מתוכם בליגה). להפועל רמת גן היה צ'אנס להתקדם למקום החמישי, אך וינטר לא מאיר לה פנים לאחרונה ופנדל של איתי טואף בדקה ה-43 חרץ את גורל המשחק, אחרי שמתיאס מרטין הוכשל ברחבה. ראשון לציון עדיין במקום הלפני אחרון, אך עם 28 נקודות - בדיוק כמו הפועל עפולה במקום ה-14 ושתיים פחות ממכבי הרצליה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איתי טואף שחקן הפועל ראשון לציון כובש פנדל. דאבל פס
דייק מהנקודה הלבנה. איתי טואף כובש/דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully