וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל קטמון

סגנית המוליכה רמסה (רביבו וצמד של גומז), נצרת עילית עקצה את אשקלון והפער מהמקום השלישי כבר ארבע נקודות

קובי אליהו

סיבוב ראשון נגמר וסיבוב שני מתחיל. היום (שישי) יצא המחזור ה-16 בליגה הלאומית לדרך, מחזור שלמעשה יפתח את הסיבוב השני בליגת המשנה. התוצאה המעניינת של המחזור הגיעה מנצרת עילית, שם גברו המקומיים 0:1 על הפועל אשקלון. כתוצאה מכך, הפועל פתח תקוה, שניצחה את קטמון 1:3, פתחה פער של ארבע נקודות במקום השני.

המחזור יושלם ביום שני עם ארבעה משחקים: בני לוד - מכבי נתניה, בית"ר תל אביב רמלה - מכבי הרצליה, אחי נצרת - הפועל רמת גן, הכח עמידר רמת גן - מכבי אום אל פאחם.

אורי פסו שי רביבו הפועל פתח תקוה חוגגים שער. קובי אליהו
פייבוריטים לניצחון, ואכן מנצחים. אורי פסו ושי רביבו מהפועל פתח תקוה/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - הפועל קטמון 1:3

למרות חוסר היציבות בתחילת העונה, הפועל פתח תקוה חזק במקום השני, כבר עם ארבע נקודות פור על השלישית אשקלון. בדקה ה-11 דווקא קטמון כמעט עלתה ליתרון, אבל מתפרצת קטלנית של המלאבסים הסתיימה רק ברשת של עמית שמש, תודות לשי רביבו - 0:1 להפועל פתח תקוה.

בדקה ה-59 דור אלברמן הרחיק לא טוב (אותו אלברמן גם לא הצליח להרחיק כדור בשער הראשון), ודייויד גומז אמר תודה כדי לכבוש את השני, 0:2 להפועל פתח תקוה.

בדקה ה-72 רביבו מסר מדויק לאסולין, שבעט נהדר וסחט הדיפה משמש. אלו היו דקות טובות של שמש, אבל את הקרן שהרים רביבו שמש לא הרחיק, והראש של גומז עשה 0:3.

11 דקות עברו, וקטמון צימקה. אורי כהן הגביה טוב משמאל, רז שטיין נגח לפינה הימנית ועשה 3:1.

הפועל פתח תקוה, אם כן, במקום השני עם 30 נקודות (שש פחות מהמוליכה מכבי נתניה); קטמון עם 21 נקודות, תשע נקודות מעל הקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
כבש לבדו יותר מהפועל נצרת עלית העונה. מאוולי/ניב אהרונסון

הפועל נצרת עילית - הפועל אשקלון 0:1

עם 11 שערי זכות בלבד, להפועל נצרת עילית יש את ההתקפה השנייה הכי גרועה בליגה הלאומית ולחלוץ אוסיי מאוולי מאשקלון יש 14 לבדו. אבל הסקורר לא היה בסגל הפעם, ואשקלון שלו שוב איבדה נקודות באצטדיון גרין, אחרי ה-1:1 מול עפולה במחזור הקודם. הביתיים ניצחו 0:1 משער נפלא של מרטינס דפקוס בדקה ה-26, הראשון שלו במדי נצרת עילית, והקבוצה של פרוספר אזגי כבר רחוקה ארבע נקודות מהמקום שמוליך לליגת העל.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 2:2

באצטדיון טדי לא היתה תאורה עד לדקה ה-85, ויכול להיות שזו אחת הסיבות לעוד נפילה של הפועל ראשון לציון. עם המאמן החדש שרון מימר, ראשון לציון כבר הוליכה 0:2 בחוץ, משער נהדר של ניר נחום (2) ומהכפלה של עדן שרם (29). אבל מוסא סלמן צימק בדקה ה-67, ודקה לפני תוספת הזמן עידן שדה הציל את הביתיים וכפה שוויון. ראשון לציון עדיין עם שש נקודות מתחת לקו האדום, שם נמצאת הפועל ירושלים, עם 16 נקודות במקום ה-14 (ומשחק חסר).

מכבי יבנה - הפועל עפולה 0:0

אחרי הניצחונות על אום אל פאחם וראשון לציון, הבריחה של מכבי יבנה מהתחתית נבלמה מול קבוצת תחתית נוספת - הפועל עפולה. יבנה שלטה במחצית הראשונה, אבל לא ניצלה מצבים, נחלשה במחצית השנייה ולבסוף חילצה בנס נקודה בתשעה שחקנים, עם 0:0 ראשון שלה העונה. מורן ז?אן ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-63, גולן חרמון ספג אדום ישיר בדקה ה-70, אבל עפולה לא ניצלה את יתרונה המספרי ועד שכבשה בדקה ה-90 השער נפסל בצדק בגלל נבדל. יבנה תחסר את שני הבלמים שלה מול הפועל אשקלון במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully