וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

שער של מוסא סלמן (58) הנחיל למלאבסים הפסד שלישי. 0:2 להפועל עפולה על קטמון, מכבי יבנה גברה 0:2 על נצרת עילית

המחזור התשיעי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. בצל פרשת ליאור אסולין, הפועל פתח תקוה התקשתה בטדי ונחלה הפסד שלישי העונה, 1:0 להפועל ירושלים. הפועל עפולה העולה החדשה גברה 0:2 על הפועל קטמון ומכבי יבנה ניצחה 0:2 את הפועל נצרת עילית.

עידן טל מאמן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
ניצח את הפועל פתח תקוה. עידן טל/ניב אהרונסון

הפועל ירושלים - הפועל פתח תקוה 0:1

בהפועל פתח תקוה התעסקו השבוע בעיקר בפרשת ליאור אסולין, החלוץ הסורר שהבריז לקבוצה לטובת השתתפות בתכנית ריאליטי, וכבר הספיק לחזור בעקבות לחצים מצד קבוצתו אך נותר מחוץ לסגל של ניסן יחזקאל. ללא אסולין, הפועל פתח תקוה התקשתה מאוד בעיקר בהתקפה ונחלה הפסד שלישי העונה. יחזקאל חסר גם את אדריאן פרננס ואור פישביין הפצועים, כששחר בלילטי פתח כחלוץ אך הירושלמים היו טובים יותר במשחק החלש שהתפתח בטדי ועלו ליתרון בדקה ה-58 אחרי שער של מוסא סלמן. המלאבסים ניסו להגיב אך היו חסרים מחץ וחסרו הבייתה בידיים ריקות. עבור ירושלים זה היה ניצחון שלישי העונה והיא עלתה למקום השמיני.

הפועל עפולה - הפועל קטמון 0:2

במחזור הקודם השיגה הפועל עפולה העולה החדשה את ניצחון הבכורה שלה והערב היא כבר הכפילה את מאזן הניצחונות על חשבון הקטמונים שנעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים. שחר הירש היה גיבור המשחק הזה עם צמד במחצית הראשונה (18 ו-37) והכריע את המשחק הזה מוקדם מאוד. עפולה נותרה במקום ה-14 בטבלה בעקבות ניצחונה של מכבי יבנה על נצרת עילית, אך פתחה פער של ארבע נקודות על פני הפועל ראשון שמתחת לקו האדום.

ניסן יחזקאל מאמן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
עוד הפסד לאוסף. ניסן יחזקאל/ניב אהרונסון

מכבי יבנה - הפועל נצרת עילית 0:2

המגרש באשדוד ממשיך להאיר פנים למכבי יבנה, שנדדה אליו בפעם השנייה ושוב השיגה ניצחון על יריבה צפונית (אחי נצרת לפני שבועיים, נצרת עילית הפעם). האורחים קיוו להתאושש מהתבוסה הביתית 3:0 להפועל עפולה, אבל אחרי 42 דקות גיל אופק נאלץ להוציא כדור מהרשת. תומר בן חיים מצא במסירת עומק את מאור פרץ, שמול השוער בעט שטוח אל הרשת. בן חיים נפצע והוחלף בפתיחת המחצית השנייה ונצרת עילית השתלטה, אך לא הגיעה למצבים ואפשרה ליבנה לשמור לראשונה העונה על שער נקי וגם לחגוג את השני בתוספת הזמן מרגלי המחליף אוראל אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully