וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון הפתיעה עם 0:2 על הפועל פתח תקוה

אור גירו (23) וספואן זועבי (84) כבשו לקבוצה של לחמן, ליאור אסולין הורחק מול האקסית (83). 4:5 לאחי נצרת על עפולה

המחזור השישי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם הפתעה לא קטנה באצטדיון המושבה, שם ניצחה עירוני ראשון לציון 0:2 את הפועל פתח תקוה ועלתה מעל הקו האדום. אחי נצרת ניצחה 4:5 את הפועל עפולה בחגיגת שערים בעילוט ואילו מכבי יבנה נחלה הפסד רביעי ברציפות, 2:0 בחוץ מול בית"ר תל אביב/רמלה.

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הסוס השחור של הפועל פתח תקוה. לחמן/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - עירוני ראשון לציון 2:0

הקבוצה של ניסן יחזקאל יכלה להעפיל עד למקום השני עם ניצחון ביתי על ראשון, שהגיעה למשחק הזה מהמקום הלפני אחרון וללא אף ניצחון, אך כמו שקרה להם פעמיים גם בעונה שעברה, המלאבסים פישלו דווקא מול הקבוצה של אייל לחמן האקס שלהם ונותרו במקום הרביעי.

אור גירו היה זה ששבר את הקרח עם שער מוקדם לאורחים כבר בדקה ה-23 אחרי שניצל יציאה לא טובה של אבי איבגי והקשית מעליו מקרוב. פ"ת לחצה בדחיפת הקהל שלה, אך לא הצליחה למצוא את הרשת וראתה גם את ליאור אסולין מקבל אדום מול האקסית שלו אחרי פגיעה ללא כדור בספואן זועבי, שהעניש עם שער שני בדקה ה-84 והבטיח ניצחון ראשון העונה לקבוצתו. ראשון עלתה עד למקום ה-12 בעקבות הניצחון הזה כשהיא חולפת על פני הפועל עפולה ומכבי יבנה שהפסידו.

יוסי זוזוט מאמן מכבי יבנה. ברני ארדוב
התפטר, חזר בו ושוב הפסיד. יוסי זוזוט/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב/רמלה - מכבי יבנה 0:2

ההתקפה הגרועה בלאומית (שהיא גם ההגנה הטובה מכולן) ניצלה את בואה של ההגנה החלשה בליגה וחגגה על חשבונה. מכבי יבנה קיוותה שההתפטרות והחזרה של יוסי זוזוט יזעזעו את הקבוצה, אבל זה לא קרה ובדקה ה-20 סיים וויליאם אווסו מהלך יפה עם הראשון של בית?ר תל אביב. בן רהב מנע שוויון עם הצלה אדירה לפני ההפסקה, ובדקה ה-52 לואיס זומא נגח כדור שחמק בין רגליו של השוער גיא סאלם וקבע 0:2. הפסד רביעי ברציפות ליבנה, ניצחון ראשון לבית?ר במגרש המשופץ ברמלה.

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 4:5

האוהדים שהגיעו לעילוט יכולים להיות מרוצים מניצחון שלישי ברציפות וגם מחגיגת השערים שהם ראו. דווקא האורחים עלו ליתרון בזכות שער מוקדם של מתן נחמני אחרי ארבע דקות, אבל סרג' איילי השווה אחרי 11 דקות ואדהם האדייה השלים מהפך בדקה ה-23. האורחים לא ויתרו והשוו שוב בזכות שער של אורן עידו אחרי חצי שעה של משחק, אבל אלן מסודי (49) ואנס דאבור (62) כבשו במחצית השנייה והעלו את המארחים ל-2:4. הדרמה נמשכה כששחר סימנטוב צימק שוב בפנדל (74), אבל אמג'יד סולימאן קבע 3:5 בדקה ה-80. סימנטוב היה זה שגם סיים את חגיגת השערים עם גול מצמק בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully