וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:1 להפועל פתח תקוה על הפועל רמת גן

צפו במלאבסים נשארים מושלמים אחרי שני מחזורים בזכות שער של גומז (9). 0:1 לנתניה על בית"ר ת"א רמלה, שריקי כבש (88)

ניב אהרונסון

הליגה הלאומית נכנסת לקצב גבוה והיום (שני) נערכו שישה משחקים במחזור השני. במשחק המרכזי, הפועל פתח תקוה נותרה במאזן מושלם אחרי 0:1 על היורדת הטרייה ומחזיקת הגביע הפועל רמת גן.

עוד הערב, מכבי יבנה גברה 1:3 על הפועל אשקלון, הפועל ירושלים סיימה ב-2:2 מול הפועל עפולה, מכבי נתניה ניצחה בדקה ה-88 את בית"ר תל אביב רמלה 0:1, אחי נצרת הפסידה בבית 2:0 למכבי הרצליה ואילו הפועל קטמון השיגה ניצחון היסטורי, 0:1 על הפועל נצרת עילית.

ניסן יחזקאל מאמן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
ניסן יחזקאל ופתח תקוה עם עוד שלוש נקודות/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר ניצחון במחזור הפתיחה, אבל רק המלאבסים הצליחו לשמור על מאזן מושלם ועשו זאת בזכות פתיחה מוחצת ושער של דייויד גומז כבר בדקה התשיעית. המחצית הראשונה הייתה מרתקת מצד שתי הקבוצות, בעיקר המארחת ואילו במחצית השנייה הקצב ירד. בסופו של דבר, פתח תקוה, יחד עם נתניה, עם שש נקודות ובצמרת הליגה והיא עדיין לא ספגה שער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דקה 85: לוזון כמעט השווה מול האקסית, איבגי הצליח להציל. מחצית חלשה של פתח תקוה כמעט עולה לה בשער שוויון מצד האורחים.

דקה 43: פרננדס השאיר בעקב ללוקמן, פשכצקי שוב היה שם. משחק נפלא לשוער, שמשאיר את רמת גן בתמונה.

דקה 34: אסולין הגביה היטב לרביבו, שנגח מצד לצד. פשכצקי עם עוד הצלה גדולה.

דקה 28: כדור חופשי מצוין של יניב לוזון המחליף נהדף מהחיבורים על ידי איבגי. פתח תקוה יצאה למתפרצת בצד השני וגומז שלח רוחב. אסולין החמיץ את הנגיחה משלושה מטרים.

דקה 9: גול! הפעם זה כבר נכנס. אסולין היה על תקן המבשל, עם חטיפה על סף הרחבה ומסירת עומק, גומז שלח בקלות פנימה. 0:1 מהיר לפתח תקוה.

דקה 4: זה היה חייב להיות הראשון של פתח תקוה, אבל אסולין החמיץ באחד על אחד מול אלדר פשכצקי.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים שער. ניב אהרונסון
שומרים על מאזן מושלם. פתח תקוה חוגגת/ניב אהרונסון

מכבי יבנה - הפועל אשקלון 1:3

אשקלון מסומנת כמי שתיאבק על העלייה העונה ואילו יבנה סיימה רק ב-1:1 מול עפולה את מחזור הפתיחה, אבל הפעם היא שטפה את המגרש והשיגה ניצחון נהדר. מאור פרץ כבש כבר אחרי חמש דקות ומשם הכול הלך פשוט יותר עבור היבנאים. רועי קהת הכשרוני הכפיל את היתרון (33) ונבו מזרחי הוסיף את השלישי (48). גיל בלומשטיין רק הצליח לצמק, 14 דקות לסיום.

הפועל ירושלים - הפועל עפולה 2:2

אחרי הניצחון במחזור הראשון, בהפועל ירושלים כבר ראו איך הם שומרים על מאזן מושלם ומתייצבים במהרה בצמרת הליגה. מחצית ראשונה מצוינת הסתיימה ביתרון כפול משערים של אלון בוזורגי בדקה ה-30 ושל חן מנצורי כעבור עשר דקות נוספות. אבל לעולה החדשה מבירת העמק היו תוכניות אחרות והיא השיגה תיקו שני ברציפות. שלומי חנוכה (69) ומתן נחמני (77) היו אחראים על השוויון הדרמטי. שני אדומים, לאורי אברהם המארח (72) ולאיגור אנדרוניק האורח (85) נשלפו במשחק הסוער הזה.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי נתניה 1:0

העונה הזו כנראה לא הולכת להיות פשוטה ללב של אוהדי נתניה, אבל אולי אחרי השיברון בסיום העונה שעברה וירידת הליגה, הפעם הם יזכו לבשורות טובות. הפרויקט הנוצץ של יוסי מזרחי כבר עם שני ניצחונות 0:1 קטנים, כאשר הפעם האיש של נתניה היה עידן שריקי, שמצא את הרשת שתי דקות לסיום המשחק.

עידן שריקי מכבי נתניה חוגג שער. קובי אליהו
זה היה קשה, אבל נתניה כבר עם שש נקודות. שריקי/קובי אליהו

אחי נצרת - מכבי הרצליה 2:0

אחי נצרת נראית רע מאוד בפתיחת העונה הזו והיא כבר עם מאזן שערים של 5:1 אחרי ההפסד הביתי הזה. הרצליה, שגם היא נחלה מפלה במחזור הראשון, הצליחה להתאושש בזכות צמד פנדלים מוצלח של רפי עמוס, שמצא את הרשת בדקות 23 ו-49. דקה אחת בלבד לפני הפנדל המוצלח הראשון של עמוס, סרג' איילי המארח החמיץ בעצמו מהנקודה הלבנה.

הפועל נצרת עילית - הפועל קטמון 1:0

היסטוריה. אחרי ההפסד להפועל פתח תקוה במחזור הראשון, קטמון צוברת שלוש נקודות ראשונות בתולדותיה בליגה השנייה. השער היחיד במשחק נפל בדקה ה-28, כאשר רז שטיין כבש את השער הראשון של האדומים בליגת המשנה. בדקה ה-71 אותו שטיין גם ראה את האדום, אבל תקוות החזרה למשחק של המארחים נגמרו מהר, כאשר שתי דקות לאחר מכן גם שחקנם אלירן חודידה נשלח למקלחת מוקדמת מהמתכונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully