וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות לנצרת עילית ורעננה, תיקו להפועל פ"ת

רול וסידורנקו סידרו לשנייה 0:2 בכפר סבא והיא רק שתי נקודות מהפסגה. 0:1 לרעננה באשקלון, 0:0 חלש למלאבסים בטדי

משחקי שמינית גמר הגביע שיתקיימו בשבוע הבא, הביאו לכך ששישה ממשחקי המחזור ה-26 בליגה הלאומית שוחקו כבר ביום שישי. השנייה הפועל נצרת עילית צימקה את הפער ממכבי פתח תקוה שתחשק בשני לשתי נקודות בלבד, אחרי 0:2 בכפר סבא. גם השלישית הפועל רעננה ניצחה 0:1 באשקלון, בעוד הרביעית הפועל ראשון לציון הסתפקה ב-0:0 ביתי מול מכבי הרצליה וגם החמישית הפועל פתח תקוה השיגה אותה תוצאה בטדי מול הפועל ירושלים. במשחקים נוספים: בני לוד ניצחה 1:3 בנס ציונה, הכח עמידר רמת גן ומכבי יבנה נפרדו ב-2:2.

איציק כהן שחקן הפועל ירושלים מתוסכל. מגד גוזני
מצב מצוין אחד וזהו. איציק כהן/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל פתח תקוה 0:0

משחק רע מאוד בטדי. הקבוצה החדשה של אלון מזרחי ממשיכה להראות רע, צברה רק ניצחון אחד בחמישה משחקים והמרחק מליגת העל רק הולך וגדל. המארחת גם היא מתקשה לשמור על יציבות והרצף הרע שלה מול פתח תקוה, עליה לא גברה מאז אוגוסט 1998, נמשך. אחרי השלישייה שספגה מכפר סבא בשבוע שעבר, פתח תקוה אומנם שמרה על שער נקי, אבל היכולת כאמור, הייתה חלשה להחריד.

דקה 3: כדור קרן בילבל את הגנת פתח תקוה, אבל הורחק מקו השער.

דקה 26: מצב נהדר לירושלים. איציק כהן רחי פרץ לרחבה ומ-11 מטרים מצא את הקורה. הריבאונד של אדם מזרחי נהדף.

דקה 39: עוד מצב טוב לאדומים. כהן בעט מתוך הרחבה, יוסי ביטון התחמק מהנבדל ומול היציאה של דורי שלח את הכדור מעט מעל המשקוף.

דקה 40: מיד מן העבר השני. כדור רוחב הטעה את רפי כהן ומעוז סמיה, בר מזרחי השתלט וכבש מול שער ריק, אולם השער נפסל בשל טענה מוצדקת לנגיעת יד של מזרחי, שאף ראה את הצהוב. החלטה לא פשוטה ונכונה של השופט גל לייבוביץ'.

דקה 42: הקצב ממשיך להתגבר והפעם יניב לוזון שיחרר בעיטה מ-25 מטרים, שחלפה בסמוך למסגרת. פתח תקוה נכנסת לעניינים לקראת המחצית.

דקה 63: לוזון בעט דרדלה מתוך הרחבה, הכדור חמק ליד הקורה.

רן רול שחקן הפועל נצרת עילית (משמאל) מול יניב עמיאל שחקן מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
נצרת עילית בדרך הנכונה. רן רול, משמאל/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - הפועל נצרת עילית 2:0

הפתעת העונה ממשיכה לרוץ בצמרת הגבוהה ולחלום על ליגת העל. הפועל כפר סבא קיוותה להמשיך במסע ההיחלצות אחרי הניצחון על הפועל פתח תקוה במושבה, אבל המדורגת שנייה הייתה גדולה על נועלת הטבלה. רן רול העלה את נצרת עילית ליתרון בדקה ה-30, וארבע דקות לאחר מכן היה זה המולדבי אוג'ן סידורנקו שהכפיל. ניצחון ראשון בלויטה מאז 2005 ורביעי ברציפות בליגה לנצרת עילית, שרחוקה כעת רק שתי נקודות מהפסגה.

הפועל אשקלון - הפועל רעננה 1:0

גם השלישית בטבלה עשתה את העבודה במשחק חוץ מול קבוצת תחתית. הפועל רעננה ספגה מהלומה מנטלית לאחר ההפסד הדרמטי במשחק העונה למכבי פתח תקוה, אך הערב חזרה למסלול הניצחונות על חשבון אשקלון. המארחים שלטו והחמיצו במחצית הראשונה, ושילמו את המחיר לאחר ההפסקה. תומר קשטן העלה מהספסל את אופיר מלמד, שבנגיעה הראשונה שלו בכדור הכריע את המשחק בדקה ה-50. דומיניק וואסי (70) ורן קוז'וק (90) הורחקו וייעדרו ממשחק הגביע מול אסי גלבוע ביום שלישי.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 0:0

הכתומים רשמו משחק חמישי ללא הפסד, אך יכולים לחוש אכזבה בעקבות הניצחונות של רעננה ונצרת עילית שברחו בקרב על העלייה. מכבי הרצליה לא ניצחה באצטדיון בראשון לציון מאז אפריל 2006, וגם הפעם לא השכילה לעשות זאת ולהעניק לניסן יחזקאל נקמה בקבוצתו לשעבר הניצבת במקום הרביעי.

תומר קשטן, מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
רעננה לא מוותרת. תומר קשטן/ברני ארדוב

הכח עמידר רמת גן - מכבי יבנה 2:2

משחק דרמטי באצדיון וינטר, שם כל קבוצה ניצחה במחצית אחת, בדרך לחלוקת נקודות. הכח עמידר רמת גן הובסה 5:0 על ידי מכבי יבנה בסיבוב הקודם, אך הפעם נחלצה מהפסד בכורה תחת הדרכתו של מירו בן שמעון. מאור פרץ כבש מהנקודה הלבנה את שערו הרביעי העונה לזכות יבנה בדקה ה-40, ובמחצית השנייה בישל לאורן ניסים את השמיני שלו בדקה ה-56. גיא סאלם מנע מהכח להבקיע, אך בדקה ה-70 גם הוא נכנע לניסיון שלישי של אזנאווה אוטורגה שדחק מקו השער. שבע דקות לאחר מכן הושג השוויון, כשאוטורגה הגביה ומשה בן לולו נגח פנימה. צ'ימזי אמבה הורחק בחלוף דקה בעקבות פגיעה גסה בשחקן אורח, וגם שרון גורמזנו האורח ספג אדום בדקה ה-88.

סקציה נס ציונה - בני לוד 3:1

אחרי תקופה ארוכה בה ההתקפה שלה לא תיפקדה, בני לוד השכילה לכבוש שלושה שערים לרשת נס ציונה הנמצאת בנסיגה. הסקציה רשמה משחק שביעי רצוף ללא ניצחון, כשנכנעה לשערים של ג'ורג' אמסיס (19), אברטון זאגו (27) וחלוץ הרכש אנטון ארחיפוב (51). סהר לוי רק השווה זמנית עבור המקומיים בדקה ה-23. לוד זמנית במקום השמיני המוליך לפלייאוף העליון.

אנטון ארחיפוב שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
ההתקפה של בני לוד נתנה תפוקה. אנטון ארחיפוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully