וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה לבד בפסגה

הקבוצה של קשטן ניצלה את הפסד סגניתה ואת דחיית המשחק של מכבי פתח תקוה, ועם 0:1 על הכח פתחה פער בצמרת

מהמחזור ה-19 של הלאומית יצאה מרוויחה עיקרית אחת - הפועל רעננה, שניצחה 0:1 את הכח עמידר רמת גן. הסגנית הפועל פתח תקוה איבדה נקודות יקרות עם הפסד 1:0 מפתיע במושבה, מול בני לוד. משחקה של השלישית, מכבי פתח תקוה, נדחה עקב שלג במגרשה של היריבה הפועל ירושלים, והקבוצה של תומר קשטן ניצבת לבד בפסגת ליגת המשנה. הפועל נצרת עילית הרביעית איבדה נקודות ב-0:0 מול מכבי אום אל פאחם. מכבי יבנה הפסידה 1:0 לסקציה נס ציונה, הפועל כפר סבא והפועל ראשון לציון נפרדו עם 1:1, והפועל אשקלון הפתיעה את אחי נצרת עם 1:3 נדיר. בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:1 דרמטי את מכבי הרצליה.

אצטדיון טדי בירושלים בשלג. אסף שקד, ביתר.נט
לא ניתן לקיים את המשחק. טדי מושלג/ביתר.נט, אסף שקד

הפועל פתח תקוה - בני לוד 1:0

סגנית המוליכה לא ניצלה את העובדה שהמשחק של היריבה העירונית נדחה בשל השלג, והפסידה במפתיע ללוד החלשה, שלא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים.

המשחק נפתח בצורה קצבית מאוד, כשב-10 הדקות הראשונות כבר ספרנו ארבעה איומים רציניים על השני השערים. מצד אחד אלו היו דומיניק וואסי ושחר בלילטי, ומן העבר השני כמעט כבשו ג'ורג' אמסיס ומוחמד עבד אל קאדר. לקראת סיום המחצית המשחק נרגע קצת, אך דווקא אז, בדקה ה-44, מחמוד אזברגה מלוד הרים את הרגל מ-35 מטרים והפגיז את שערו של שניר דורי. שוער פתח תקוה ריחף, אבל הכדור היה מהיר מדי ומדויק מדי. 0:1 ללוד דקה לפני השריקה למחצית. שער ענק.

בדקה ה-55 הזדמנות מצוינת ללוד להכפיל את היתרון. אמסיס שיגר כדור מ-20 מטר. הכדור פגע בשתי הקורות לפני שהגיע לידיו של דורי, שהוכשל. החל מהדקה ה-60 המשחק התחמם, כשכמעט בכל שתי דקות נפל שחקן לדשא. התוצאה נשמרה עד לסיום, ולאחר השריקה אוהדי הקבוצה המקומית הביעו את דעתם לגבי מאמן הקבוצה אלי מחפוד, וזה לא היה נעים.

מוחמד אזברגה שחקן בני לוד עם הכדור. מגד גוזני
איזה טיל, איזה גול. מוחמד אזברגה/מגד גוזני

הפועל רעננה - הכח עמידר רמת גן 0:1

רעננה ממשיכה לדהור, בעיקר בבית ועם ההפסד של הפועל פתח תקוה ודחיית המשחק של מכבי פתח תקוה, היא פתחה פער של שלוש נקודות בצמרת. השרונים ניצחו בפעם הרביעית ברציפות בביתם, אולם לאחר שכבשו 11 שערים בשלושת משחקי הבית האחרונים שלהם, הם התקשו הפעם דווקא מול קבוצת התחתית. בדקה ה-43 כבש יוסי אסייג את השער היחיד לזכות המארחת. הסגולים מסובכים עמוק מאוד בתחתית ולאחר שבסיבוב הקודם הם ספגו הפסד טכני מול רעננה, הפעם הם סגרו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל נצרת עילית - מכבי אום אל פאחם 0:0

אום אל פאחם טובה העונה בחוץ, אבל היום זה הספיק רק לתיקו מאופס מול נצרת עלית, והאקס מאיר כהן. המארחת לא ניצלה את איבוד הנקודות של הפועל פתח תקוה ודחיית משחקה של מכבי פתח תקוה, וליקטה רק נקודה. נקודה שהשאירה אותה במקום הרביעי.

מאיר כהן שוער הפועל נצרת עילית. ניב אהרונסון
מפגש טעון מול אום אל פאחם. מאיר כהן/ניב אהרונסון

מכבי יבנה - סקציה נס ציונה 1:0

הדרבי של השפלה הצביע על המשך מגמות - משחק שמיני ללא ניצחון למכבי יבנה, משחק תשיעי ללא הפסד לנס ציונה. יבנה שלטה לכל אורך המחצית הראשונה, כשהמצבים המסוכנים הגיעו מכדור חופשי שסובב מאור פרץ לקורה בדקה ה-30 ומהחטאה של יניב אופיר בחלוף כמה דקות. אורן ניסים קיבל הכנה טובה מקשר הרכש ארנון טמיר, אבל גם הוא החמיץ בפתיחת המחצית השנייה וקבוצתו שילמה את המחיר. סהר לוי, הקפטן של נס ציונה, סובב כדור חופשי מ-20 מטרים בדקה ה-67 לרשת של יוסי שקל, שרק נגע בכדור. ג?ניה קפלן מנע מיבנה ספיגה נוספת לאחר שגיא לוי כבר עבר את השוער בדקה ה-88. הכתומים של נס ציונה מתקדמים בטבלה, בעוד יבנה צוללת.

הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 1:1

בשבוע שעבר כפר סבא אספה שלוש נקודות מפתיעות מול מכבי פתח תקוה, זמן קצר לאחר שירדו ממאזנה תשע נקודות. התיקו היום השאיר אותה במקום האחרון, אך גם שלוש נקודות מהמקום שמוביל למבחנים. רז כהן פתח את היום עם 0:1 בדקה ה-18, לאחר שכדור פגע בו ונכנס לשער. אלירן סיימון הורחק בדקה ה-52 ולאחר שראה את הכרטיס האדום דחף את השופט אדהם ג'ברין. בדקה ה-80 הורחק חלוץ כפר סבא עומר פדידה לאחר שפגע ללא כדור בקשר ראשון, עומר אצילי, אבל בדקה ה-88 דידי אונגר הרים כדור לכיוון הרחבה, בן אז'ובל פספס את הכדור אך גיזי דורבור המשיך פנימה ועשה 1:1.

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 3:1

הקבוצה של אבי סבג יציבה עם חוסר היציבות שלה. קשה מאוד לספק הסבר ראוי לסיבת ההפסד הביתי של אחי להפועל אשקלון החלשה. ועוד בתוצאה כזו - אשקלון לא כבשה העונה שלושה שערים במשחק. הקבוצה של פרוספר אזגי ניצלה ההפסד של הכח עמידר לרעננה, כדי להיצמד אל הסגולים שמעבר לקו האדום. רן קוז'וק (52) ויחיאל צגאי (71 בפנדל ו-80) כבשו לאשקלון, אלן מסודי צימק בדקה ה-89.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי הרצליה 0:1

דן רומן החמיץ פנדל בדקה ה-88, אך עדי שרפי ניצח את המשחק בתוספת הזמן ונתן למארחים קצת אוויר - שש נקודות של אוויר - מהקו האדום. מכבי הרצליה מרגישה את התחתית מתקרבת. אמנם יש מרווח של 10 נקודות, אבל ביכולת הזו - אלו נקודות שייעלמו מהר מאוד.

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה מול תאיה באבלולה שחקן מכבי אחי נצרת. מגד גוזני
אחי נצרת מחפשת יציבות. גם הפעם תאיה באבלולה וחבריו לא מצאו אותה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully