וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה הביסה 0:3 את נצרת עילית

הרצליה לא שיחקה בגביע באמצע השבוע, האורחים כן והתוצאה ניכרה על המגרש. הפועל פ"ת ראשונה עם 0:1 על אום אל פאחם

המחזור ה-18 בליגה הלאומית יצא אמש (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים ומעט מאוד שערים. הפועל פתח תקוה עלתה למקום הראשון לאחר 0:1 באום אל פאחם. הפועל ירושלים איבדה נקודות עם 0:0 משמים בנס ציונה. בני לוד סחטה 1:1 דרמטי וצודק מול יבנה, והפועל ראשון לציון חילצה 1:1 דרמטי משלה, עם שער בדקה ה-89 מול אחי נצרת. בשבת, מכבי הרצליה הביסה 0:3 את נצרת עילית.

הבשורה המשמחת של המחזור היא ללא ספק העובדה ששחקני הפועל כפר סבא ואום אל פאחם קיבלו את משכורותיהם. יושב ראש ארגון השחקנים אריה אלטר חילק לשחקני שתי הקבוצות את משכורותיהם לאחר עיכוב רב.

שחקני הפועל פתח תקוה דור סעדון (19) עם אור פישביין. ברני ארדוב
שער שכולו פסגה. אור פישביין/ברני ארדוב

מכבי אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 1:0

הקבוצה של אבי סבג טרם ניצחה העונה בביתה, כשרשמה שלוש תוצאות תיקו ושישה הפסדים בתשעת משחקי הבית שלה. בפתח תקוה כמעט ושלחו את המאמן אלי מחפוד הביתה בשבוע שעבר, אך הניצחון הגדול על מכבי הרצליה נתן למחפוד עוד שבוע של חסד, והמקום הראשון שאליו העפיל היום בטוח ייתן לו עוד כמה רגעים של שקט. אור פישביין כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-42. בסיום 0:1 שכולו מקום ראשון.

כששלוש הדולקות אחריה, מכבי פתח תקוה (מול הפועל כפר סבא), הפועל רעננה (מול בית"ר תל אביב רמלה) והפועל נצרת עילית (בשבת מול מכבי הרצליה) עוד לא שיחקו במחזור ה-18, המלאבסים רואים את כל הליגה מלמעלה. אולי זמני, אבל בטוח מעודד.

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 1:1

הקבוצה של אייל לחמן כבר היתה יותר קרובה לתחתית הטבלה מאשר לצמרת, אך השיגה שמונה נקודות בארבעת המשחקים האחרונים. המשחק, בשליטה יחסית של המארחים, לא התעלה לרמה גדולה כמעט בשום שלב. אבל בדקה ה-82 סרג' איילי עשה 0:1 דרמטי לאחי בהברפלד. בדקה ה-89 רז כהן השווה משער שהיה בספק נבדל, והקבוצה של לחמן סופרת כבר חמישה משחקים ללא הפסד.

רפי כהן שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם בגיל 42. רפי כהן הציל לירושלים נקודה/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 0:0

באמצע השבוע נס ציונה כמעט והודחה בצורה סנסציונית על ידי אורתודוכסים יפו, אך עלתה בהארכה, הרבה בזכות השחקן החם ביותר שלה, סהר לוי, עם חמישה שערי ליגה. אבל דווקא לוי ירצה לשכוח את המשחק מול הפועל ירושלים. במשך חצי שעה נס ציונה כמעט ולא בעטה לשער, אבל בדקה ה-31 יוסי ביטון דחף את אסייג, וקיבל כדור עונשין מ-11 מטרים. ביטון קיבל כרטיס צהוב על דיבורים מיותרים, סהר לוי עמד מול רפי כהן בן ה-42. שבוע לוהט? לא מול כהן, שעצר את הפנדל ואת לוח התוצאות על 0:0. הירושלמים נשארו במקום החמישי, הסקציה במקום השמיני.

הפועל בני לוד - מכבי יבנה 1:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים מכבי יבנה עצרה את הסחף, אבל ספרה משחק שביעי ללא ניצחון. האורחים היו שותפים למשחק חלש שהתאפיין בעיקר בתיקולים ברוטאליים ועימותים רבים, אך בדקה ה-33 אורן ניסים הבקיע מריבאונד, אחרי שצליל חתוכה עצר ניסיון ראשון של תימור אביטן והותיר את השוער חשוף. בני לוד שלחה את כולם קדימה בניסיון להשוות וגם מצאה פעמיים את הרשת בדקות ה-73 וה-78, אבל שני השערים של יחיא עיסא נפסלו וגרמו לזעם גדול אצל הלודאים. בדקה ה-85 נעשה צדק, כשקרן של המחליף רז שביט חלפה מעל יוסי שקל הרדום, והקפטן מוחמד קבהא נגד פנימה. אותו קבהא הורחק בהחלטה מפוקפקת בתוספת הזמן.

מאמן עירוני רמת השרון ניסן יחזקאל. ברני ארדוב
הרצליה לא מפסידה בבית. ניסן יחזקאל/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 0:3

בזמן שנצרת עילית עמלה עד שהדיחה באמצע השבוע את קביליו יפו מהגביע בתום דו קרב פנדלים, הרצליה עלתה אוטומטית לסיבוב ח' והמנוחה שלה בהחלט ניכרה על המגרש. המארחת שמרה על מאזן ביתי מצוין, כאשר מתחילת העונה היא נוצחה רק פעם אחת באצטדיונה וספגה בו שני שערים בלבד. כבר בדקה ה-11 כבש שי רביבו את הראשון וחמש דקות למחצית ראה יבגני ברקמן האורח את האדום. אבי חי (56) ושימי אלמלם (80) השלימו את התבוסה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully