וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הניצחון העצוב בחיי"

אסף שקד

28.10.2006 / 19:32

אומנם מזרחי הרגיש לא בנוח אחרי שהביס את חניכיו לשעבר, אבל זה לא מנע מבית"ר ירושלים לחגוג ניצחון קליל 1:4 על אשדוד

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דניאל יעקובוביץ'

משחק עונה עלק. בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד הגיעו למשחק כמובילות של הטבלה ואחרי פסטיבל יוסי מזרחי, מאמן הקבוצה מהבירה שפגש את קבוצתו הקודמת.

אלון חזן כבר הפך מועמד למאמן העונה אחרי הניצחון על מכבי נתניה ואשדוד הוכתרה למינימום מועמדת לאחד מ-3 המקומות הראשונים. לא דובים ולא יער. בית"ר הגיעה לאשדוד מוכנה ופשוט פירקה את הקבוצה הביתית. שתי טעויות קשות של סמי אג'יי ושל ההגנה שלו סידרו שני שערי נגיחה קלילים לעומרי אפק ולמיכאל זנדברג (14, 31) ושמעון גרשון, בפנדל בדקה ה-34, הוציא את המשחק לפנסיה מוקדמת.

עידן שריקי, מלך שערי הליגה, עוד צימק בדקה ה-52, אבל אם מישהו באשדוד חשב על קאמבק, הגיעה עוד טעות של ההגנה שלה, זו שספגה 4 שערים עד המשחק הזה, והתירה לעומרי אפק לכבוש את השני שלו בדקה ה-59.

אחרי זה קיבלו הצופים גארבג' טיים במיטבו. מיכאל זנדברג ועמית בן שושן, שהוחלפו, פנו לצידי המגרש וערכו אימון שחרור ועל הדשא התקיים מה שנראה כמו משחק אימון. אשדוד אמנם הושפלה, אבל מצב רוחם של אנשיה לא נראה שפוף אחרי המשחק והם נראו אפילו די מרוצים. בבית"ר בטוח מרוצים וכמה טוב שיוסי מזרחי השיג עוד 3 נקודות וכולם הרוויחו. אלא שאשדוד עוד עשוייה להצטער על העלייה שלה למשחק בניוטרל, בסוף העונה, אם היא תצטרך אז את הנקודות.

בשבוע הבא פוגשת בית"ר, שנראית מחוברת וטובה מתמיד, את האלופה המגמגמת מכבי חיפה. למרות הכושר הירוד של חיפה, לבית"ר יהיה יותר קשה מאשר נגד אשדוד. אחרי הכל, כאן לא יהיו סנטימנטים למאמן עבר. אבל האם בטדי ייערך טקס העברת כתר האליפות?

מחצית ראשונה

דקה 14: גול! מילובאן מירוסביץ העלה כדור חופשי, אג'יי יצא לא טוב, אף אחד לא כיסה את עומרי אפק, וזה נגח בקלילות פנימה. 0:1 לבית"ר.

דקה 19: פביאני הסתובב ובעט מ-18 מטר, סמוך לקורה והחוצה.

דקה 25: בן שושן הכניס כדור יפה לזנדברג, והאחרון בעט מזוית קשה החוצה.

דקה 29: אדיר טובול נכנס לרחבה והוציא כדור למסאיי דגו, שבעט שטוח מ-17 מטר החוצה.

דקה 31: גול! בן שושן פרץ משמאל, העלה לרחבה, אג'יי וזנדברג עלו לכדור אבל הקשר הגיע ראשון ונגח פנימה. 0:2 לבית"ר.

דקה 34: גול! כריסטיאן גונזאלס הכשיל את פביאני ברחבה וגרשון כבש מהנקודה הלבנה. 0:3 לבית"ר.

מחצית שנייה

דקה 52: גול! מליחי בעט, קורנפיין לא השתלט טוב על הכדור ושריקי דחק מקרוב. 1:3 לבית"ר.

דקה 59: גול! בואטנג בעט מכ-22 מטר, הכדור פגע בהגנת אשדוד והגיע לרגליו של עומרי אפק, שמול אג'יי כבש את השני שלו. 1:4 לבית"ר.

דקה 88: שי רביבו הפציץ מ-25 מטר, קורנפיין הדף לקרן.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס (מאור זוהר 69), אדיר טובול, יוסי אופיר, עידן מליחי, יניב עזרן, מסאיי דגו (שי רביבו 54), עידן שריקי, שי הולצמן

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עומרי אפק, שמעון גרשון, אריק בנאדו, רוני גפני, מילובאן מירוסביץ', גל אלברמן, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג (פבריס פרננדז 67), עמית בן שושן (טוטו תמוז 68), כריסטיאן פביאני (יואב זיו 63).

מזרחי: "אחד הניצחונות העצובים שלי"

יוסי מזרחי אמר אחרי המשחק: "זה אחד הניצחונות הכי עצובים שלי. אני אוהב את אשדוד ואת הקבוצה הזו ולכן זה עצוב. הייתי כאן 3 שנים וחצי, אני עיצבתי הרבה מאיך שהקבוצה הזו נראית ואני האוהד הכי גדול שלהם". על המשחק מול מכבי חיפה אמר מזרחי: "מכבי חיפה היא האלופה וקטנו מלדבר עליהם. אנחנו צריכים להישאר צנועים".

אלון חזן, אמר בסיום: "היה משחק חלש שלנו, הפסדנו בצדק. לקחנו בחשבון שאפשר להפסיד לקבוצה כמו בית"ר ירושלים, אבל חבל שזה היה בצורה כזאת. נפלנו על דברים בסיסיים, כמו חוסר אחריות וחוסר ערנות, ואלו לא דברים שקשורים לכסף או לתקציב. נקלענו לפיגור 3:0 מול בית"ר, ומול קבוצה נפלאה כזאת - קשה לחזור. טוב שההפסד הזה קרה עכשיו, חזק, גדול ולפרצוף, וכל הכבוד לבית"ר. יש לנו הרבה דברים לקחת מהמשחק היום. אפשר לתקן את הטעויות". חזן התייחס גם למאמן הקודם, יוסי מזרחי, שהיה בצד המנצח: "אני נאלץ לפרגן לבית"ר בלב שלם, כי באמת אני שמח בשביל יוסי מזרחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully