וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארדילס חשב רק על עצמו"

אסף שקד

22.10.2006 / 22:50

גאידמק היה מרוצה מהניצחון של בית"ר 0:3 על הרצליה, משערים של פינטו, זנדברג ותמוז, והתפנה לספר קצת על המאמן הקודם

מערכת וואלה!

צילם וערך: זוהר ראובני

לפתיחה כזו בדיוק ציפה יוסי מזרחי במשחקו הראשון על הקווים בטדי, עם ניצחון חלק 0:3 על מכבי הרצליה. פינטו כבש את הראשון בנגיחה בדקה ה-26, מיכאל זנדברג העלתה ל-0:2 בדקה ה-80 וטוטו תמוז קינח עם השלישי בדקה ה-86. כמובן שהיריבה הנוחה מהשרון לא הזיקה, אך בבית"ר בהחלט יכולים להיות מעודדים מהתוצאה הסופית.

בית"ר פתחה בהתלהבות והרבתה לתקוף את השער של שאול סמדג'ה. אחרי כמה הפצצות מרחוק שלא היוו בעיה עבור השוער ההרצלייני, הגיעה ההרמה של בן שושן מאגף שמאל, שמצאה את הראש של ז'ואנו פינטו, שנגח מדויק לרשת. עד להפסקה בית"ר הורידה הילוך.

את המחצית השנייה פתחה דווקא הרצליה במרץ רב עם כמה נסיונות של שי ביטון המחליף לכיוון השער של בית"ר. לאחר מכן האורחים נחלשו וחזרו יותר ויותר לאחור, מה שאיפשר לשחקני בית"ר לייצר כמה מצבים. לראובן עטר היו טענות קשות כלפי השופט מנשה משיח, על שער של הרצליה שנפסל בטענת נבדל ועל עבירה שנעשתה לדעתו של עטר על ארייטה בתוך הרחבה והצדיקה פנדל.

בדקה ה-77 הוציא יוסי מזרחי את עמית בן שושן והכניס במקומו את יואב זיו, אך דווקא עם חלוץ אחד פחות הצליחה בית"ר להבקיע שני שערים נוספים, אחד מרגליו של מיכאל זנדברג והשני משיתוף פעולה בין שני המחליפים - יואב זיו וטוטו תמוז.

עוד לפני פתיחת המשחק חלק מאוהדי בית"ר התלוננו כי הנהלת הקבוצה מכרה כרטיסים למשחק על המקומות השמורים שלהם במנוי השנתי.

מהלך המשחק

דקה 9 - גל אלברמן הפציץ מ-20 מטר, סמדג'ה הדף מעל המשקוף לקרן.

דקה 13 - שחקני בית"ר המשיכו לבחון את סמדג'ה, הפעם מירוסביץ' בעט מחוץ לרחבה, אבל השוער ההרצלייני קלט.

דקה 20 - זנדברג פרץ משמאל ובעט חזק, אבל ישר לידיים של סמדג'ה.

דקה 23 - כדור עומק של זנדברג הגיע לבן שושן, ששוב נתקל בסמדג'ה.

דקה 26 - גול! בן שושן הרים משמאל, ופינטו נגח מצוין לרשת - 0:1.

דקה 50 - שי ביטון המחליף, שנכנס בדקה ה-44 במקום אדרי, בעט מרחוק, קורנפיין הדף לקרן.

דקה 52 - אלברמן בעט חזק כדור שהוריד לו מירוסביץ', סמדג'ה היה במקום.

דקה 60 - זנדברג הרים משמאל, בן שושן נגח וסמדג'ה הציל לקרן.

דקה 63 - שאול סמדג'ה השמיט כדור פשוט בתוך רחבת החמש, אבל מלכה הרחיק לקרן.

דקה 69 - ארייטה בעט חזק מחוץ לרחבה, קורנפיין הדף.

דקה 80 - גול! מיכאל זנדברג ניצל בלבול בהגנת הרצליה והקפיץ מעל סמדג'ה ישר לרשת - 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 86 - גול! יואב זיו פרץ בצד שמאל ומסר לטוטו תמוז, שבכל פעם שהוא מחליף משהו טוב קורה. תמוז השתחרר בתוך הרחבה ובעט פנימה - 0:3.

הרכבי הקבוצות:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עמרי אפק, אריק בנאדו, שמעון גרשון, רוני גפני, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, מילובן מירוסביץ' (אבירם ברוכיאן, 56), עמית בן-שושן (יואב זיו, 77), ז'ואנו פינטו (טוטו תמוז, 66).

מכבי הרצליה: פתחו שאול סמדג'ה, פטי יבלנקה, חיים מלכה, שי מימון, אייל טרטצקי, עומר בוקסנבוים (יוחאי אהרון, 70), דייהו דייויס, מהראן ראדי (איתן עזריה,64), כפיר אדרי (שי ביטון, 44), פפי קימוטו, איבון אריאטה.

עטר: "היה חוסר אחידות בשיפוט"

חתן השמחה, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מהניצחון, מצורת המשחק פחות, אבל אני בסך הכל יומיים פה. הקבוצה צריכה לשחק יותר טוב ולעמוד טוב יותר על המגרש. אנחנו עומדים ברווחים גדולים מדי והולכים יותר מדי אחורה. לא היינו רגועים, לא הנענו את הכדור מהר והחמצנו הרבה. זו לא בית"ר שאני רוצה לראות. אל תשכחו ששיחקנו מול יריב שצופף, והיה קשה להניע את הכדור".

לגבי שילוב צעירי הקבוצה, אמר מזרחי: "אני לא מכיר את המושג צעירים, בינתיים אני לומד את הקבוצה. הצעירים הם מוכשרים, אבל יש להם המון מה ללמוד מבחינה טקטית. זה יקח זמן, אבל אני אלמד אותם. אם אתם חושבים שהם יוכלו לסחוב את בית"ר אתם טועים".

ראובן עטר התלונן בסיום המשחק על השיפוט של מנשה משיח: "הוא פסל לנו שער, לא שרק שני פנדלים, לא הוציא כרטיסים אדומים - היה חוסר אחידות בשיפוט. ההחלטות האלה יכלו לשנות את המשחק. בסך הכל יש הבדל של איכויות בין הקבוצות, אבל זה לא לידי ביטוי על הדשא. הגענו למצבים מלבד שני הפנדלים שלא שרקו לנו והגול שנפסל".

ארקדי גאידמק, במשחקו הראשון בטדי השנה, אמר בסיום: "אמרתי למזרחי שהיה משחק מצוין, החמאתי לו, ועכשיו אני רואה שיש לנו את כל מה שנחוץ כדי לקחת אליפות". יניב בן חקון, מ"הארץ", מוסיף כי גאידמק התייחס גם למאמנה הקודם של בית"ר: "החלפנו מאמן שהיה בסין, יפן, טאיוואן, מקסיקו ואני לא יודע איפה עוד, שחשב בעיקר על התנאים שלו, לטובת מאמן שמביא הרבה מוטיבציה והתלהבות. למרות זאת, אני לא מצטער שהחתמנו את ארדילס, אבל אני מרוצה מהשינוי. אני יודע איך יוסי מזרחי עובד ואני בטוח שבעתיד נראה שיפור עוד יותר גדול".

עמית בן שושן: "ההרגשה נפלאה, שמח שסוף סוף פתחתי והיה לי משחק טוב. הקהל עודד בצורה מדהימה, היה משחק מדהים ואני שמח על הניצחון. יוסי מזרחי הוא המאמן, הוא איתנו באימונים והוא רואה למי מגיע לשחק ולמי לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully