וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ההיסטריה חוזרת

30.9.2006 / 21:13

בית"ר ירושלים חזרה לטדי ורק פנדל מוחמץ של רוזן בדקה ה-90 מנע ממנה הפסד ראשון מול הכח ר"ג. זה נגמר ב-0:0 ואובדן נקודות ראשון העונה לארדילס, שיתחיל להרגיש מחדש את הלחץ

יש כאלה שיגידו שזה העונש של בית"ר ירושלים, בהכח עמידר יעדיפו לומר שזה העונש של מועצת ההימורים, שהוציאה את המשחק הזה מטופס הטוטו, כנראה מתוך מחשבה תחילה שמדובר בבאנקר. הסוף ידוע, זה נגמר בתיקו 0:0, אובדן הנקודות הראשון של בית"ר ירושלים העונה והמשך המומנטום המרשים של הקבוצה של מלמיליאן, שחזרה לעצמה אחרי ההפסד 4:1 להפועל ת"א. כדור עונשין מ-11 מטרים לטובתה של הכח יכל לעשות את ההבדל הענק בין תיקו מתקבל על הדעת להפסד נוראי מבחינתה של בית"ר. הירושלמים יכלו לבוא בטענות לאלי חכמון על הפסיקה לפנדל ועל הרחקתו של תומר בן יוסף בדקה ה-89. מצד שני, הם יכולים להודות לו על כך שפסל את בעיטה הראשונה של יוסי רוזן שהכניעה את קורנפיין ואיפשרה לשוערה של בית"ר ירושלים להיערך לבעיטה השניה, אותה עצר.

למרות שקבוצתו עדיין מדורגת במקום הראשון, אוסי ארדילס שוב הרגיש היום את הלחץ של האוהדים, בדיוק כמו שהרגיש ערב פתיחת ליגת העל, אחרי ההדחה מאופ"א. 15 אלף אוהדים הגיעו לטדי כדי לשאוף קצת הנאה לפני הצום, אבל אלה חוו בעיקר סבל. אפילו מצבים מסוכנים היה קשה לספור במשחק של בית"ר, יותר קל היה לספור שלושה חילופים "לחוצים" של ארדילס, שהראשון שבהם היה כבר בדקה ה-37 (ברוכיאן במקום יצחקי).

בית"ר ירושלים שמרה על מקומה הראשון בטבלה, אבל מכבי חיפה תוכל לצמק את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד אם תנצח במשחקה הבא את בני יהודה. טוב לליגת העל, מלחיץ ורע לארקדי ובית"ר.

מהלך המשחק

דקה 4 - בית"ר ירושלים יוצאת להתקפה מסוכנת ראשונה, אבל ישראל פילוסוף סוגר טוב את מיכאל זנדברג ואחר כך את ברק יצחקי.

דקה 12 - ברק יצחקי בועט כדור אדיר מרחוק, אבל יוסי רוזן מרחיק אותו מקו השער.

דקה 70 - עמית בן שושן עובר את גמאן בצד הימני של הרחבה, משתחרר, אבל בועט חלש ופילוסוף עוצר.

דקה 76 - עוד הזדמנות טובה לבית"ר ירושלים. פבריס פרננדז מרים מצד אחד של הרחבה לשני, זנדברג משתלט על הכדור כדי לבעוט מקרוב אבל פילוסוף הודף.

דקה 90 - תומר בן יוסף מפיל את שלומי אדרי ברחבה והשופט אלי חכמון פוסק על פנדל וכרטיס אדום לבן יוסף. יוסי רוזן מחמיץ את הפנדל בהזדמנות השניה מול קורנפיין.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עמרי אפק, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני (מילובן מירוסביץ', 46), דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, גל אלברמן, פבריס פרננדז, ברק יצחקי (אבירם ברוכיאן, 37), ז'ואנו פינטו (טוטו תמוז, 60).

הרכב הכח עמידר ר"ג: ישראל פילוסוף, ליאור ראובן, אדריאן גמאן, סיבטי ליפנייה, שוקי נגר, גיא טוביאק, דודי ליברמן (אילן בכר, 74), יוסי רוזן, אבי תקוה (שלומי אדרי, 60), דן רומן, מור גולן.

פרננדז: "יכולת כזאת לא תספיק לאליפות"

מאמן הכח עמידר ר"ג, אורי מלמיליאן, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "כל שחקן ידע בדיוק מה לעשות עם הכדור. כולם אצלנו שחקני כדורגל ובית"ר לא הגיעה לשום מצב וזה חשוב מאוד. בדקה ה-90 הגענו למצב הכי טוב וחבל שפסלו לנו את הפנדל. אני מרוצה מזה שהשחקנים שלי עמדו במשחק עצמו, כי נגד קבוצה כזאת זה לא קל. אני לא יכול להגיד שאני מאוכזב, אבל אני גדלתי בבית"ר ומי שמכיר אותי יודע שאני לא פוחד משום משחק ומשום קבוצה. זה חלק ממה שלמדתי בבית"ר ירושלים".

פבריס פרננדז מבית"ר ירושלים: "אני מאוד מאוכזב כי יכולנו לשחק היום טוב יותר. היכולת הזאת לא תספיק לנו להיות אלופים, חייבים להשתפר. יש לנו מזל גדול שהוצאנו נקודה אחת".

מיכאל זנדברג אמר בסיום ל"וואלה! ספורט": "אחרי שלוש ניצחונות, די מאכזב לסיים משחק ביתי בתוצאה 0:0, אבל מה שחשוב זה ששמרנו על המקום הראשון והשגנו נקודה. במובן מסויים היה לנו מזל בדקות הסיום, אני לא יודע אם זה נחשב מזל של אלופים אבל אני מקווה שבהמשך הדרך נציג יכולת טובה יותר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully