וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדו מהאולימפוס

9.9.2006 / 19:00

מכבי נתניה חגגה את הניצחון על מכבי חיפה כאילו זכתה בגביע. הפעם היא סיימה ב-0:0 מול הפועל פ"ת ויאמר מחק את החיוך

כמה דיברו במכבי נתניה בשבועיים שחלפו מאז הניצחון על מכבי חיפה. דניאל יאמר הצטלם כגביר העיירה, מינה שחקני עבר לתפקידים יוקרתיים, והוצג כמשיח שטעה בדרכו לירושלים ונכנס לנתניה. הפועל פ"ת, מנגד, שיחקה כדורגל גרוע ואלים מול הפועל כפ"ס, וסומנה כיורדת הראשונה לליגת העל.

הלך הרוח השבוע היה דומה. נתניה פתחה במלחמה פסיכולוגית כנגד האגרסיביות המלאבסית, ולפתע הקבוצה מעיר היהלומים, שבשנים האחרונות התחפשה ליו-יו, עלתה וירדה ללא הרף, הרגישה על גג העולם ולא התביישה להתנשא מעל פתח תקוה.

המשחק באורווה היה חלש. לירן שטראובר הציל פעמיים מרגלי עידן סרור הפעלתן, ומהצד השני, החלק ההתקפי של אלי גוטמן לא דמה בכלום לזה המהיר והתכליתי ששיחק מול מכבי חיפה. נתניה התקשתה לפצח את ההגנה הכחולה, שמצידה השיגה נקודה חשובה שתעצור את הידרדרות שלה לעת פתיחת הליגה.

מכבי נתניה גילתה שניצחון על האלופה, וחגיגות תואמות בסיומו, לא מבטיחים לה נקודות קלות. ה-0:0 החלש החזיר את אלי גוטמן וחניכיו לקרקע. אייל לחמן, שלא נכח במגרש בגלל שריצה עונש הרחק, ייטול את התיקו המעודד הזה בשתי ידיים.

מהלך המשחק

דקה 17: קסום פרץ לרחבה והעביר כדור רוחב, אבל צ'וטאנג איחר.

דקה 24: עידן סרור בעט כדור חופשי שטוח, שטראובר הדף בקושי לקרן.

דקה 34: אוקוצ'ה ניצב 10 מטר מהשער, אבל ממצב נוח בעט החוצה.

דקה 39: אמיר טגה ניסה להרים, הכדור עשה דרכו לשער, ורפי כהן הצליח בקושי לדחוק אותו לקרן.

דקה 66: עידן סרור בעט מקצה הרחבה, שטראובר קלט.

דקה 75: הזדמנות כפולה לאיתי שכטר, שהבעיטה הראשונה שלו נבלמה בשחקן הגנה, והשנייה יצאה החוצה.

הפועל פ"ת: רפי כהן, מעוז סמיה, עמרי קנדה, זאב חיימוביץ', מהרן אבו ריא, יפתח הררי, יניב לוזון (שגיב כהן 89), עידן סרור, אחמד קסום (שמעון אבוחצירא 73), ברנאר צ'וטאנג (מוטי קקון 84), צ'ק גדיאגה.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, אמיר טגה (ג'ף טוטואנה 46), מזואה אנסומבו, אופיר חיים, אדריאן פיטו (שי בירוק 61), איתי שכטר (ערן לוי 77), אבודו אוקוצ'ה.

"אחד המשחקים המגעילים" (רומן רוזנבלט)

קשר הפועל פתח תקוה, יניב לוזון, אמר בסיום המשחק: "אייל לחמן הכין אותנו במהלך כל השבוע ולמרות שהוא לא ישב על הספסל, הוא היה איתנו כל ה-90 דקות. בשבוע הבא הוא ידריך אותנו על הקווים. לגבי המשחק עצמו, אני חושב שהגענו לכמה מצבים ולא ניצלנו אותם. חבל, אני מרגיש מאוכזב מתוצאת התיקו, יכולנו לקחת את 3 הנקודות, אבל הליגה עוד ארוכה ונשיג אותן בהמשך".


חלוץ מכבי נתניה, איתי שכטר:"אני חושב שכן הגענו למצבים, אולם לא ניצלנו אותם. בכל אופן לא שיחקנו טוב היום והפועל פתח תקוה התגוננה עם הרבה שחקנים. כל זה לא איפשר לנו לפתח את המשחק שלנו. לגבי מכבי תל אביב, מדבור בקבוצה טובה ומחכה לנו שמחק קשה, אבל אלי יכין אותנו כמו שצריך".

הבעלים ונשיא מכבי נתניה, דניאל יאמר: "אני שמח שהמשחק הזה נגמר ומקווה שאף אחד מהשחקנים לא נפגע בצורה כלשהי. אני יכול רק לומר שלשופט במשחק היום היה תפקיד מרכזי בכך שראיתי את אחד המשחקים הכי גרועים בכדורגל הישראלי והוא הפך אותו למכוער יותר ממה שהיה. טוב שהמשחק הסתיים ונתכונן למשחק הבא".


כל חברי הנהלת מכבי נתניה, בראשותו של הבעלים, דניאל יאמר ואשתו ליזה ישבו במהלך המשחק ביציע אוהדי מכבי נתניה ועודד את שחקניו במהלך המשחק יחד עם אוהדיה. ללא ספק תופעה מרעננת בנוף הכדורגל הישראלי. הקשר, אמיר טגה, נפצע במהלך המחצית הראשונה ויעבור בדיקה על מנת לאבחן עם מדובר במתיחה או קרע בשריר. שחקנים בקבוצה הביעו ביקרות על צורת המשחק ההגנתית של שחקני הפועל פתח תקוה, ששיחקו לטענתם רוב הזמן בבונקר והגדירו את המשחק כ"אחד המגעילים שהיה בזמן האחרון".

הקשר אדריאן פיטו, שהמשיך לקבל קרדיט מאלי גוטמן, הציג גם היום יכולת לא משכנעת, אם כי כל הקבוצה לא שיחקה היטב. השחקן החולף בדקה ה-62 ונראה כעוס. הדבר לא מוסיף למעמדו בקבוצה וההערכה שעלתה בשבועות האחרונים כי הוא עשוי להיות משוחרר מהקבוצה הערכה זו קיבלה היום חיזוק נוסף, אם כי אין החלטה סופית בעניין, בין היתר, כי לשחקן חוזה לשנתיים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully