וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטוח שבהרכב חזק הפועל ת"א הייתה מנצחת"

ניר איסקוב

30.4.2006 / 1:10

מאמן הפועל כפ"ס, אלי אוחנה, העביר ביקורת על ה-11 שהעלה קשטן במשחק מול נצרת עילית. לובין: "כל מי ששיחק הוא בעל ניסיון רב"

מאמן הפועל כפ"ס, אלי אוחנה, מתח ביקורת על הרכב הפועל ת"א במשחק החוץ מול הפועל נצרת עילית, יריבתה של כפ"ס לתחתית.

רביעיית ההגנה הקבועה של הפועל ת"א, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן ויגאל אנטבי, כלל לא שותפה, כמו גם אליניב ברדה וגיל ורמוט, שבמשחקים רבים העונה נכללו ה-11 הראשונים של דרור קשטן.

"הבנתי שהפועל ת"א עלתה בהרכב מאוד חסר", אמר אוחנה לוואלה! ספורט. "זה טבעי ששבוע לפני גמר גביע המדינה שמצפה להם, הם לא ישתפו שחקנים עם 4 צהובים, אבל הבנתי שגם שחקנים שאין להם 4 צהובים לא שיחקו. הבנתי שרמי חליס שיחק מגן שמאלי ומספר שחקני הרכב לא שיחקו, אז ברור שיש לי מילת ביקורת על כך.

"כל הזמן מדברים פה על ספורטיביות, והייתי רוצה של הקבוצות יעלו ההרכבים החזקים שלהן עד סוף העונה. לא אדבר על כך עם קשטן, כי הוא מאמן ספורטיבי שלא רוצה שהקבוצה שלו תפסיד, ועובדה שהיא לא הפסידה. אני בטוח שעם ההרכב החזק שלהם הם היו מנצחים".

דובר הפועל ת"א, אמיר לובין, מסר בתגובה: "גרשון, אנטבי וברדה הגיעו למשחק, נבדקו ונמצאו בלתי כשירים. להפועל ת"א יש סגל רחב, וכל שחקני ההרכב ששיחקו הם בעלי ניסיון רב, ששיחקו ואף פתחו ברוב המשחקים. לראיה, תוצאת המשחק היום ותוצאת הסיבוב הראשון" (שני המשחקים הסתיימו בשוויון 1:1 נ.א.).

שוער מכבי ת"א, לירן שטראובר, התייחס בסיום המשחק לעתידו בקבוצה, ואמר: "היחסים שלי עם הקהל הם שיקול שילקח בחשבון לגבי העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully