וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נדקר בדרבי בפ"ת

4.2.2006 / 18:22

בסיום הדרבי באורווה פרצה מהומה בין מחנות האוהדים. לפני כן, מכבי פ"ת נקמה בהפועל על ההפסד בדרבי בסיבוב הראשון, עם 0:2

אוהדיה הספורים של מכבי פ"ת כל כך התאמצו. הם הגיעו לכל האימונים השבוע, אירגנו כתובות אש במגרש האימונים, לא ישנו כל הלילה. הכל, כדי לחגוג עם הלוזונים ניצחון 0:2 על הפועל פ"ת, שסידר להם חגיגה כפולה. הם השתלטו מחדש על הכדורגל בעיר ויותר חשוב, הם עלו בחזרה אל מעל לקו האדום והחזירו את סכנין למקום הלפני אחרון.

כצפוי, זה היה דרבי סוער. את הכרטיסים הצהובים כבר הפסקנו לספור במחצית הראשונה (ובכל זאת, 9). ואם זה לא מספיק, היו גם שני אדומים (בוקסנבוים וצמח). בסיום נחצה קו אדום נוסף, הפעם בנוגע לאלימות בכדורגל הישראלי, אחרי שפרצה מהומה אלימה בין מחנות האוהדים, שפוזרה על-ידי המשטרה. בקול ישראל דווח על פצוע דקירה, שהובהל לבית החולים "בילינסון", אירוע מביש שהורס טעם טוב של דרבי חם ותוסס. ככל הידוע, מצבו של הפצוע קל. בסיכום הקרבות נעצרו שלושה אוהדים.

בסופו של דבר, גיא לוזון הוא המאמן שיצא הערב עם חיוך מהאורווה, כשלניר לוין, הלכה כל השמחה של הניצחון על האלופה בשבוע שעבר. אולי בקבוקי הוודקה שחולקו לשחקנים השבוע, היו מיותרים.

תיאור המשחק

דקה 6 - סיליבו צ'אבלינה עוצר את סלים טועמה במצב של אחד על אחד.

דקה 22 - גול! סטניסלב דוברובין מגביה כדור מימין, עומר גולן פורץ לרחבה בין שני שחקנים ובועט פנימה. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 52 - גול! כדור עונשין מ-11 מטר למכבי פ"ת. סולי צמח מחמיץ מול צ'אבלינה, אבל משתלט על הריבאונד וכובש מקרוב. 0:2 למכבי פ"ת.

דקה 53 - הפועל פ"ת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעומר בוקסנבוים הורחק לאחר חילופי דברים עם השופט מאיר לוי.

דקה 63 - גם מכבי פ"ת נותרת בעשרה שחקנים, אחרי צהוב שני לסולי צמח בגלל עבירה. הצהוב הראשון שלו נפסק בגלל שרץ להתגרות באוהדי הפועל פ"ת ביציע אחרי השער השני.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, נאור פסר, מוראד מגמאדוב,קובי גנון, סולי צמח, קלדיירה, סלים טועמה, סטניסלב דוברובין, עומר גולן, פטריק סופו.

הרכב הפועל פ"ת: סילביה צ'אבלינה, דניאל היידמן, איגור גיזלוב, זאב חיימוביץ', דליבור ויסקוביץ', רביד גזל, עומר בוקסנבוים, יוסי שבחון, מנור חסן, אלנתן סלמי, טוטו תמוז.

"כשמכבי פ"ת מוכנה, אין עליה"

מבקיע השער הראשון למכבי פ"ת עומר גולן, אמר בסיום ל"שירים ושערים": "אנחנו מרגישים מצוין, בוא לא נשכח שזה דרבי. לא נתנו תצוגת כדורגל ענקית, אבל אני שמח על הניצחון. הכי חשוב זה ההמשכיות, אני מקווה שנמשיך איתה גם בשבוע הבא. כשמכבי פ"ת מגיע מוכנה, אין עליה".

מאמן הפועל פ"ת ניר לוין: "מדובר ברפיון כתוצאה מהניצחון על מכבי חיפה. מכבי פ"ת ניצחה ובצדק. היו הרבה דברים שנעשו שלא היינו צריכים לעשות. בכל מקרה, בחוסר המוכנות שלנו הבאנו לתוצאה הזאת. לא צריך להיות באדמה אחרי הפסד אפילו שזה דרבי, כמו שלא היינו צריכים להיות בעננים אחרי הניצחון על מכבי חיפה, אפילו שזו הייתה האלופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully