וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא נגמר"

14.5.2005 / 20:24

מאמן הפועל חיפה ניר לוין עדיין מאמין, אבל אחרי ההפסד 1:0 להפועל פ"ת, אין לו יותר מדי במה. חיפה נשארה אחרונה

2,000 אוהדים חיפאים, שבאמת האמינו, הגיעו היום ל"אורווה" בפ"ת, למה שהוגדר כמשחק ההזדמנות האחרונה של קבוצתם להישאר בליגה. יחד איתם ישב האיש שהאמין אולי יותר מכולם, הבעלים יואב כץ. גם המאמן, ניר לוין, האמין, אבל נראה שהאמונה הזו לא חילחלה לשחקניו. לנועלת הטבלה, הפועל חיפה, היתה היום הזדמנות לשפר את מעמדה, למרות ניצחונה של סכנין, אבל השער של עומר בוקסנבוים בדקה ה-80 קבר את התקוות של המועדון להישאר בליגה.

באופן תיאורטי יכולה הפועל חיפה, שהפסידה 1:0, לשרוד, אבל הסיכויים לכך קלושים. זה המחיר שמשלמים בחיפה על עונה כושלת, מקצועית וניהולית, וההתעלות בסופה כנראה לא תעזור. הפועל פ"ת התקדמה קצת למעלה ותיאבק בשני המחזורים הקרובים על צ'ק שמן יותר, שיקבל המועדון מההתאחדות בסיום העונה.

יומן אירועים

דקה 28 - יוסי שיבחון מנסה להחיות את המשחק בהזדמנות הממשית הראשונה של אחת משתי הקבוצות. שיבחון משתלט על כדור כשהוא חופשי ברחבה, אבל בועט החוצה ברשלנות ומפספס את שער היתרון של הפועל פ"ת.

דקה 29 - הזדמנות ראשונה מהצד השני. גילי ורמוט מקבל, מסתובב ובועט מ-18 מטר, קובי שאלו שומט, אבל מצליח להשתלט על הכדור.

דקה 43 - ההזדמנות הטובה עד עכשיו במשחק. ג'ף טוטואנה מפציץ כדור מ-20 מטר, שפוגע במשקוף של קובי שאלו. הפועל חיפה מצליחה להשתלט על הריבאונד, אבל מאבדת את הכדור.

דקה 45 - שגיא שטראוס מאגרף רע כדור קרן של הפועל פ"ת. דניאל פיטרס מנסה להכניע אותו מקו הרחבה, אבל שטראוס מתעופף כדי להדוף בזמן.

דקה 63 - עומר בוקסנבוים מנסה לסכן את שגיא שטראוס בבעיטה מרחוק, אבל שוערה של הפועל חיפה נמצא במקום.

דקה 66 - הזדמנות מצויינת להפועל פ"ת. דניאל פיטרס משתחרר ברחבה ובועט מקרוב, שגיא שטראוס הודף.

דקה 66 - הפועל חיפה יוצאת להתקפה מתפרצת. הכדור מגיע בסופו של דבר לגילי ורמוט, שפורץ לרחבה, בועט ומפספס בסנטימטרים את הקורה הימנית של קובי שאלו.

דקה 79 - חסארמה מוסר יפה לאנסומבו, שנמצא חופשי על סף הרחבה, אבל בועט חלש לידיים של שאלו.

דקה 80 - 0:1 להפועל פ"ת. יבוריאן מגביה כדור ליוקאן, שפורץ מימין ומכניס כדור לעומר בוקסנבוים. בוקסנבוים חופשי ברחבה ולא מתקשה להבקיע.

הרכב הפועל פ"ת: שאלו, סבן, דורישיץ', חיימוביץ', קייסי, פיטרס, שמיר, בוקסנבוים, שיבחון (יוקאן, 78), יבוריאן, ארבייטמן.

הרכב הפועל חיפה: שטראוס, בלסטרה, יובלדיו, אלקיים, ברוקס, חסארמה, האגן (עובד, 70), אנסומבו, ורמוט, טוטואנה, שלומי אדרי (גוטיירס, 64).

ניר לוין: "נמשיך ונשחק"

מאמנה של הפועל חיפה ניר לוין, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "זה לא נגמר. נמשיך ונשחק. אנחנו מאוכזבים ממה שקרה היום. כרגיל נתנו ליריב את ההזדמנות האחת. היינו צריכים לעשות את העבודה בעצמנו, וגם אם לא מנצחים צריך לדעת לשמור על התיקו. שילמנו על הריפיון בשער שספגנו".


דרור קשטן, מאמן הפועל פ"ת: "תמיד אני אומר שסוף העונה זו תחילת הדרך של העונה הבאה, כך שתמיד צריך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully