וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בושה שבן אדם כמו זינו מנהל את הכדורגל"

19.3.2005 / 17:05

שלושער של ארביטמן הוביל את פ"ת ל-1:4 בבאר שבע. אבא של השוער אלבז, הצטרף להלך הרוח בבירת הנגב ותקף את היו"ר

הפועל באר שבע נראתה רע, רע מאוד היום. בלי טיפת רוח לחימה ולקראת משחק חוץ קשה מול מכבי ת"א, היתה לקבוצה של לופא קדוש הזדמנות נוחה מול הפועל פ"ת, שבשבועות האחרונים דומה היה שכבר סיימה את העונה. אבל באר שבע, למרות שחזרה מפיגור מוקדם תוך שתי דקות, לא נראתה כמו קבוצת תחתית שצריכה את הנקודות בכל מחיר ונותרה בעשרה שחקנים לאחר עבירה מיותרת של סאריץ' בדקה ה-79 במרכז המגרש. ההרחקה הזו פירקה את באר שבע סופית. פתח תקווה, מנגד, שיחקה משוחרר, כשמנור חסן, שחזר מפציעה והרחקות, ושלומי ארביטמן עם שלושער נדיר, מפוררים לגמרי את הגנת המארחים.

ארביטמן כבש שמונה שערים העונה, חמישה מהם מול באר שבע. במחזור הבא תארח הפועל פ"ת את מכבי חיפה ובאר שבע תצא, כאמור, למשחק חוץ מול מכבי ת"א, שעלול לשים כמעט סופית את החותמת על ירידתה.

תיאור המשחק

דקה 5: כדור מדוייק ויפהפה של מנור חסן לשלומי ארביטמן, שגילגל מול אלבז - 0:1 מהיר להפועל פ"ת.

דקה 7: אברג'יל הוכשל ברחבה על ידי חיימוביץ', ובעט את כדור ה-11 חזק ומדוייק למרכז השער - 1:1.

דקה 21: כדור חופשי לפתח תקווה, יוקאן בעט מ-18 מטר מעל למשקוף.

דקה 28: סאריץ' הגיח מאחור כדי לבעוט חזק למסגרת, אבל הכדור נבלם ברגליו של חיימוביץ'.

דקה 32: סגרון הוריד בראשו למזרחי, שמעמדה מצויינת בועט לחוץ. סגרון נפגע בראשו במהלך והתאושש.

דקה 50: דוריצ'יץ' הגביה כדור פשוט, אלבז יצא ושמט את הכדור, ומנור חסן, בלי לומר תודה, בעט לרשת העליונה - 1:2 לפתח תקווה.

דקה 60: שוב שיתוף פעולה בין חסן לארביטמן, כשחסן מסר כדור מצויין משמאל והחלוץ בעט משלושה מטרים לעננים.

דקה 64: סאריץ' מטווח מ-18 מטר מעל למשקוף.

דקה 79: בוקסנבאום הוכשל בגסות על ידי סאריץ', לו יש איבדה את היתרון הרחיק את סאריץ'.

דקה 84: מתפרצת של פ"ת, פייטרס שלח כדור לארבייטמן, שגלגל שוב לשער שני במשחק - 1:3, והקהל של באר שבע ליד יציע הכבוד החל לנער את הגדרות.

דקה 90: קייסי השתעשע ברחבה של פ"ת, מצא את ארביטמן שהשלים שלושער פרטי - 1:4 גדול להפועל פ"ת.

הפועל באר שבע: אלבז; חליבה, אלול, יפרח, בן דיין; אלימלך (מינטואן), סאריץ', אילוז (אולייברה), סגרון; אברג'ל (ינון ברדה, 55), אלון מזרחי.

הפועל פתח תקווה: רפי כהן; סבן, דוריצ'יץ', חיימוביץ', קייסי; יחיאל, בוקסנבוים, חסן, שבחון; יוקאן, ארבייטמן.

"להפרש השערים אין חשיבות"

אביו של השוער מאור אלבז, שהיה אשם בשער היתרון של הפועל פתח תקווה, היה נסער בסיום לאחר שהתברר לו כי בנו לא יפתח ככל הנראה במשחק הבא: "התייסו אליו כמו אל חיה. הוא גדל כאן ונתן הכל לבאר שבע, בושה וחרפה. הכל מסריח מהראש. זה בושה שבן אדם כמו אלי זינו יושב בכלל בכדורגל". בתשובה לשאלה האם לא ייעשה לבנו נזק בגלל הדברים שאמר, אנה אביו של אלבז: "מי הם בכלל חיות כאלה. דלק לנסוע הוא לא נתן. מי זה בכלל אלי זינו, אני לא רואה אותו".

יו"ר הפועל באר שבע, אלי זינו, התייחס לאירוע: "אף אחד לא פגע אפילו במילה אחת במאור. זו קבוצה מכובדת וכל ההאשמות חסרות בסיס. המקרה יטופל על ידי הצוות המקצועי". זינו התכוון למאמן קדוש, שבאמת התייחס באופן קצת יותר בוטה לתקרית: "לא יכול להיות שאבא של שחקן ידבר כך. אנחנו לא נעבור על כך לסדר היום. בסך הכל אמרתי שיש לנו שלושה שוערים ובמחזור הבא ישחק אחד מהם".

גם אוהדי הפועל באר-שבע הפנו אצבע מאשימה ליו"ר הקבוצה, אלי זינו, שישב בתא הכבוד, צבאו אותו וקיללו אותו. המאמן, לופא קדוש, הגיב על הנאצות: "הקהל רוצה שננצח, אבל אנחנו לא משחקים כדי להפסיד. השער שספגנו בפתיחת המחצית השנייה הרג אותנו וכבר לאחריו רציתי לבקש מהשופט שישרוק לסיום".

גיבור המשחק, שלומי ארביטמן, אמר: "אני חייב לקבוצה את השלושער הזה, ושמח שעזרתי לה היום. עלינו בטירוף למחצית השנייה ונקווה להמשיך להשיג תוצאות טובות עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully