וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפגש בשביעיות

27.2.2005 / 22:37

בית"ר ירושלים והפועל פ"ת ייפגשו ביום רביעי בפעם השביעית העונה בגביע. במפגש השישי, במסגרת הליגה, ניצח אוחנה 0:2. לקשטן יש הרבה עבודה

בבית"ר ירושלים כבר יכולים להתכונן לעונה הבאה. במחשבה שניה, אולי העונה הנוכחית עוד לא נגמרה: אלי אוחנה יכול להתכונן בשקט למשחק הגביע מול הפועל פ"ת ביום רביעי בקרוב, אחרי שהערב הוא גבר עליה 0:2.

בית"ר ירושלים עלתה בעקבות הנצחון למקום השישי בטבלה, על חשבונה של מכבי ת"א, וזה היה נצחונה השני ברציפות. זה גם היה המשחק השני ברציפות שבו אבי נמני לא שותף, מה שמעלה הרבה ספקות בנוגע לעתיד המשותף שלו ושל אוחנה את פניג'ל. העתיד של אוחנה בקבוצה, כמו שזה נראה כרגע, ורוד יותר.

לדרור קשטן והפועל פ"ת זהו ההפסד השני ברציפות. הקבוצה שלו נשארת במקום החמישי, אבל החלום האירופי הולך ומתרחק. אחרי תצוגה נוראית בהגנה, כמו זו של פ"ת הערב, יש לקשטן עוד הרבה עבודה כדי להגיע לאירופה וכדי לנסות ולעבור את בית"ר ביום רביעי בגביע.

תיאור המשחק

דקה 7 - נסיון בעיטה ראשון בהפועל פ"ת. עומר בוקסנבוים בועט מרחוק, מעל לשער.

דקה 12 - 0:1 לבית"ר ירושלים. קלדיירה חוטף כדור מהגנת פ"ת, פורץ לכיוון השער ובועט. רפי כהן הודף היישר לכיוונו של ליאור אסולין, שמכניע אותו בקלות.

דקה 22 - 0:2 לבית"ר ירושלים. שוב ליאור אסולין משתלט על ריבאונד כתוצאה מהדיפה גרועה של רפי כהן לבעיטה של יצחקי, וכובש את השני שלו.

דקה 36 - מנור חסן מעביר את פברציו בנטו ובועט חזק מ-16 מטר, איציק קורנפיין עוצר.

דקה 63 - מהלך שמתחיל באבירם ברוכיאן וממשיך בעידן מליחי מסתיים בסופו של דבר כשהכדור ברשת של פ"ת, אבל השופט שורק לנבדל.

דקה 78 - ברק יצחקי חוטף כדור להגנת פ"ת ומוסר לששון שבועט לשער, אבל רפי כהן הודף.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, סבן, חיימוביץ', דוריצ'יץ', קייסי, בוקסנבוים, פיטרס, חסן, יוקאן (שיבחון, 25), ארבייטמן (מוזגובוי, 56), יברויאן.

הרכב בית"ר ירושלים: קורנפיין, טלקר, בנטו, פריירה , אמסלם, ברוכיאן, מליחי (ששון, 72), בנין, קלדיירה (מליקסון, 80), יצחקי (בן שושן, 84), אסולין.

קשטן: "לבית"ר הגיע לנצח"

אף אחד לא מוכן לחתום על הפסד, אבל נראה שאם כבר דרור קשטן מפסיד, אז הוא מעדיף לעשות את זה לאוחנה. כמו תמיד, קשטן פירגן לאיש שעמד שאיתו פעם על הקווים ואמר בראיון לערוץ 10: "לביתר הגיע לנצח הם היו יותר. אלי הכין את הקבוצה טוב מאוד אני מפרגן לו".

אלי אוחנה רץ לעשן את הסיגריה שאחרי כשהוא סופר 6 נקודות ליגה בשבועיים. אוחנה המאושר אמר בסיום ל"חדשות הספורט": "עשינו שינויים בהרכב ובשיטת המשחק אחרי ההפסדים וזה מוכיח את עצמו בגדול. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות". לגבי משחק הגביע מול פ"ת ביום רביעי אמר אוחנה: "קשה לנצח פעמיים בשלושה ימים, אבל נכין את השחקנים טוב ונאושש אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully