וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי קוסם, בעזרת כישוף

שחר פרנהיימר

20.2.2005 / 22:35

שער מוזר מאוד של קולאוטי, בעזרתה האדיבה של הגנת הפועל פ"ת הספיק למוליכה לניצחון 0:1 ונקמה מתוקה

במכבי חיפה דיברו מהרגע שבו נשמעה שריקת הסיום בחצי גמר גביע הטוטו, בו נוצחה הקבוצה על ידי הפועל פ"ת 1:5, על נקמה. הערב המשימה הושגה, אבל רק לאחר מאמץ גדול ושער עם הרבה מזל בדקה ה-75. הפועל פ"ת הגיעה לקרית אליעזר, ושיחקה כמו קבוצה עם בטחון ושאיפות. הלחץ של שחקני החלק הקדמי של פ"ת, הפתיע את האלופה שבמחצית הראשונה התקשתה לפתח את המשחק השוטף שלה.

לולא חסרונו של ירוביאן המצוין, שכבש צמד בגביע הטוטו, נראה כי פ"ת היתה יכולה גם לכבוש. עידן טל שנתן שוב משחק אופייני הממשיך את העונה המצוינת שלו, הוליך את האלופה לנצחון ראשון העונה על פ"ת, ופער של 19 נקודות בפיסגה.

מהלך המשחק

דקה 5: עידן טל מעלה כדור מצוין לרחבה, וואליד באדיר בועט ממצב מצוין מהאויר החוצה.

דקה 10: יוסי שבחון מוסר כדור עומק מצוין לארבייטמן, שמחליק מול תום אלמדון.

דקה 48: קולאוטי מקבל כדור ברחבה ובועט מזוית קשה כדור שחולף על הקו.

דקה 56: יניב קטן מוסר כדור עומק לקולאוטי שמנסה לעבור את רפי כהן, אך שוער הפועל פ"ת יורד יפה לכדור בלי לבצע עבירה.

דקה 72: יניב קטן מוביל מתפרצת של חיפה, מוסר שמאלה לזנדברג שבועט גבוה מעל השער.

דקה 73: בירוק מגביה לרחבה, וקולאוטי נוגח מעל המסגרת.

דקה 75: קרן של חיפה מגיעה לבירוק שמנסה לבעוט למסגרת, ומכאן מתחיל הבלאגאן. הכדור מתרוצץ בתיבת החמש עד שדוריצ'יץ' מנסה להרחיק והכדור פוגע בקולאוטי ונכנס פנימה.

דקה 81: אלמדון הודף טיל של שבחון מ-25 מטרים למשקוף.

הרכבים:

מכבי חיפה: תום אלמדון; אלון חרזי, ווסקלי גונזלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי; רביד גזל, וואליד באדיר, עידן טל, גוסטבו בוקולי (בירוק 72); יניב קטן, רוברטו קולאוטי (ברדה 88).

הפועל פ"ת: רפי כהן; קלימי סבן, דושקו דוריצ'יץ', זאב חיימוביץ', אדורם קייסי; עומר בוקסנבוים, יוסי שבחון, אמר יוקאן, מנור חסן (פייטרס 67); אולג מוזגובוי (סלמי 84), שלומי ארבייטמן.

רוני לוי: אלופים צריכים לדעת לנצח כזה משחק

דרור קשטן: "בסך הכל גם השער שספגנו היה מקרי וזו היתה ההזדמנות היחידה של חיפה. זה נכון שהם יותר שלטו במחצית השניה, אבל זה לא הביא אותם למצבים. קשה לשחק נגדם פעמיים ב-4 ימים, אבל למרות ההפסד המשחק היה צריך להסתיים בתיקו 0:0".

רוני לוי: "היה פה משחק נגד יריב קשה מאוד שנתן לנו פייט. היה חשוב לנו לנצח אחרי התקופה האחרונה, ואני מאוד גאה בבחורים שלמרות החצי הראשון הצלחנו לנצח בחצי השני. אלופים צריכים לדעת לנצח גם כזה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully