וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שיעור של קשטן

5.2.2005 / 22:53

אוחנה פגש את מורו ורבו בהפסד 1:0 להפועל פתח תקווה בטדי. קשטן, שחזר למקום הרביעי: "אלי לא צריך את העצות שלי"

בית"ר ירושלים כבשה העונה רק 25 שערים. היום היא פגשה הגנה עיקשת של הפועל פתח תקווה, שהגיעה לטדי, עלתה ליתרון מוצדק ואיבדה את מנור חסן כבר בדקה ה-40. לאורך כל המחצית השניה ניסתה בית"ר לפרוץ את הבונקר, אך החמצות מסמרות שיער מכל הכיוונים, השאירו את ה-0:1 למלאבסים. אלי אוחנה, שכבר אמר יותר מפעם אחת שמורו ורבו הוא לא אחר מאשר דרור קשטן, למד מהמאסטר עוד לקח חשוב. לפעמים צריך גם מזל בכדורגל.

מהלך המשחק

דקה 4: מנור חסן מנצל טעות של מיקי עטייה ומסירה מצויינת של יבוריאן, ומוציא בעיטה חדה מקצה הרחבה לפינה של קורנפיין. 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 38: בית"ר מתחילה לתקוף ומציגה עוד כמה החמצות ממצבים נוחים של ליאור אסולין. אלירן דנין מסדר כדור טוב לאבי נמני, שעוצר בתוך הרחבה ובועט מדוייק ברגל שמאל. רפי כהן הצליח להדוף.

דקה 40: מנור חסן, שקיבל לאחר השער כרטיס צהוב מיותר על הרמת חולצה, זוכה לראות מהשופט קרסיק צהוב עוד יותר מיותר על תפיסת חולצה ומסיים את המשחק.

דקה 48: מיד לאחר החמצה של אבי נמני, ברק יצחקי עשה את אותו דבר, כשבעט מתוך הרחבה מעל לשער.

דקה 58: יבוריאן נשלח לכדור מצויין, כשהוא מקדים בהרבה את מגיני בית"ר. מקדמה ארוכה שלו, מונעת ממנו להגיע לכדור לפני קורנפיין ויבוריאן מעדיף לעשות הצגה וליפול ברחבה. השופט מראה לו את הכרטיס הצהוב.

דקה 62: אבי נמני מתנהל עם הכדור לנצח באגף ימין, עד שהוא מוציא הרמה טובה לראש של אידניו פאריירה. הבעיה היא שהברזילאי מעדיף לעצור על החזה ולבעוט מספרת ששולחת את הכדור לעננים.

דקה 70: אבירם ברוכיאן מכניס כדור עומק נהדר לאבי נמני, אלא שהשחקן שכבר כבש 24 שערים מול המלאבסים, מחמיץ ובועט סנטימטרים מקורת השער.

דקה 76: ליאור אסולין מקבל כדור עם הגב לשער, מסתובב ומוציא בעיטה חזקה מ-20 מטרים. רפי כהן רק הודף וההגנה שלו מרחיקה.

דקה 80: קשטן מכניס את שלומי ארביטמן, שמקבל הזדמנות מצויינת להכפיל את התוצאה באחת ההתקפות הבודדות של הפועל פתח תקווה במחצית השניה. החלוץ ששיחק שנתיים בבית"ר, מטעה פעם אחת ובועט החוצה מול קורנפיין.

דקה 85: מיקי עטייה בועט מצויין מחוץ לרחבה, רפי כהן משמיט את הכדור הרטוב וליאור אסולין בועט ממטר לקורה. ללא ספק, החמצת המשחק, או אולי אפילו החמצת העונה.

דקה 93: שלומי ארביטמן מוציא מהשרוול סלאלום ענק, אך בועט מעל לשער ומוציא את התיסכול על הכפפות.

אוחנה: "על כל טעות אנחנו משלמים ביוקר"

המאמן המנצח, דרור קשטן, לא חסך ביקורת מהשופט קרסיקוב ומאבי נמני, שלטענתו הפעיל עליו לחץ בהרחקה של מנור חסן ששינתה את פני המשחק: "המעשה הטפשי לא היה של מנור חסון. שיקול הדעת של השופט לא צריך להיות תחת התחץ של אבי נמני. קשה מאד לשחק בתנאי מזג אוויר כאלה וב-10 שחקנים במשך כמעט 60 דקות. יכולת לראות שהשופט ישר בדקה הראשונה הוציא לנו כרטיס צהוב. בעוד שלשחקני בית"ר הוא לא שלף ולו כרטיס אחד. זו כבר הפעם השנייה ששופט הכריע לנו את המשחק, אבל כל הכבוד לבחורים שב-10 שחקנים ידעו לשמור על ה-0:1 היקר הזה ויכלו אף להגדיל את התוצאה עם שתי החמצות של ארביטמן". לגבי מצבו של מאמן בית"ר, אלי אוחנה, אמר קשטן: "אלי לא צריך את העצות שלי, הוא בחור חכם ומאמן מצויין והוא יצא מהמצב הזה".

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים: "מחצית שלמה הינו בתוך ה-16 שלהם, כולל 2-3 מצבים מסוכנים שהיו חייבים להיות בפנים. אני לא חושב שהגיע לפ"ת לנצח. מהדקה ה-30 עשינו הכל נכון. הנענו את הכדור בצורה טובה, ניסינו לעשות כל דרך כדי למצוא את השוויון ולא הצלחנו. ההחמצות האלה נובעות מחוסר מיומנות, חוסר שקט, חוסר בטחון. אבל כל מה שהיינו צריכים לעשות - עשינו נכון וטוב במיוחד במחצית השנייה. על כל טעות אנחנו משלמים ביוקר. אי אפשר לעשות כלום נגד טעות אחת קטנה. אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים, והקריאות מהקהל בטח לא תורמות. אני יודע שהקהל דורש נצחונות ותוצאות, גם אני דורש את זה. אבל מה אפשר לעשות כשאתה עושה הכל נכון וגורם לפ"ת לשחק בונקר? קשה מאד למצוא את הפתרון".

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, מיקי עטייה, אינדיו פריירה, פבריציו בנטו, אלירן דנין, ג'יפסלי קלדיירה (אבירם ברוכיאן, 53), טל בנין, אבי נמני, מאור מליקסון (אופיר עזו, 69), ברק יצחקי, ליאור אסולין.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, קלמי סבן, דושקו דורישיץ', זאב חיימוביץ', אדורם קייסי, עומר בוקסנבוים, יוסי שיבחון, אריאל פיטרס (שלומי ארבייטמן, 78), מנור חסן (הורחק, 40), איליה יבוריאן (אמר יוקאן, 90+), אולג מוזגובויי (איל שן, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully