וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורווה לוהטת

8.1.2005 / 18:15

קשטן אחראי על עוד הצגה של הפועל פ"ת, הפעם 1:4 על הפועל באר שבע עם צמדים של ארבייטמן וחסן. "שיחקנו באחריות"

איך אפשר להסביר את זה? איך הפועל פ"ת הפכה לדבר הכי חם ביבשת? נדמה לנו שהתשובה ברורה - דרור קשטן. תשעה שערים בשלושה משחקים (אחד בגביע הטוטו), שכולם הסתיימו בניצחונות. הרי אלה לא הכדורגלנים של הפועל פ"ת, וגם לא הטקטיקה. ה-1:4 של הפועל פ"ת היום הוא כל כולו הנוכחות של האיש הכי מאיים בכדורגל הישראלי.

מהצד השני, באר שבע ממשיכה להשאיר את המתח בתחתית. ניצחון שלה היום היה שם אותה גבוה מעל הקו האדום, אבל היא נשארת באזור של הפועל תל אביב והפועל חיפה. בשבוע הבא היא מול בית"ר ירושלים.

אירועי המשחק

דקה 3: כצפוי, קשטן הגיע והראש של ארבייטמן התחיל להסתדר. בוקסנבוים הגביה משמאל וארבייטמן נגח מדויק וחזק פנימה.

דקה 34: אלון אברמוביץ', שלא הצליח להסתדר עם החלוצים יבוריאן וארבייטמן, תפס את הארמני ברחבה ולא הותיר יותר מדי ספקות לשופט חיים יעקב, ששרק לפנדל. את הבעיטה תירגם חסן לשער שני במשחק.

דקה 72: הפעם מאטיץ' הוא זה שמכשיל את יאבוריאן, שגם מתחנן בפני חסן לבעוט את הפנדל השני שנשרק עבור פתח תקווה במשחק. חסן יודע שיש לו את זה היום ובועט פנימה. 0:3

דקה 85: ההתמצאות המצויינת של יאבוריאן ברחבה שוב עוזרת לפתח תקווה למצוא את הרשת. הפעם הארמני מסדר לחסן שער בטוח, אותו הצליח השוער המחליף מאור אלבז להדוף, אלא שהכדור ניתז דווקא לרגליו של ארבייטמן, שמקרוב סגר את השני שלו.

דקה 89: דה אוליביירה, הברזילאי החדש של באר שבע, הגביה מימין כדור מסובב. רפי כהן, שלא ראה את הכדור היום, לא הספיק להגיב בזמן והכדור חדר פנימה. 1:4.

הפועל פ"ת: רפי כהן, קלמי סבן, דושקו דוריצ'יץ', זאב חיימוביץ', אדורם קייסי, אבי יחיאל, עומר בוקסנבוים, יוסי שבחון, מנור חסן, איליה יברויאן, שלומי ארבייטמן.

הפועל ב"ש: מאור אלבז, אביתר אילוז, סטיפה מאטיץ', אלון אברמוביץ', דדי בן-דיין, עוז יפרח, מרטין סאריץ', רמי אליהו (אלירן אפריאט 46'), רוג'ריו דה-אוליביירה, יניב אברג'יל (שרון לוי 79'), אלון מזרחי.

"יש לי סיפוק אדיר"

דרור קשטן: "אני לא חושב על המקום השני והשלישי, אני חושב שהמשחק היה היום משמעותי והבחורים הבינו שהמשחק הזה משמעותי. הם שיחקו עם רצון ושאפתנות והבקיעו ארבעה שערים. ברחנו קצת ממאבקי התחתית ואנחנו יכולים להסתכל על מרכז הטבלה. אנחנו יותר רגועים עכשיו. עשינו סדרה של שלושה משחקים בהם שיחקנו באחריות."

לגבי העבודה שלו בפתח תקווה ובעיקר בהתייחסות למנור חסן, אמר קשטן: "יש לי סיפוק אדיר, כי השחקנים עושים מה שאומרים להם ואין סיפוק גדול יותר ממאמן שרואה את השחקנים שלו מיישמים את מה שעושים באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully