וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כיף לחזור"

ליאור וייץ

1.1.2005 / 16:34

דרור קשטן מבסוט ממשחק הבכורה בפ"ת ועוד יותר מהנצחון 1:2 על סכנין. לחמן: פ"ת ניצחו בזכות המומנטום הפסיכולוגי"

מאמן מחליף תמיד מביא עימו רוח חדשה ורעננה. נכון, זו קלישאה, אבל מסתבר שהיא ממשיכה לעבוד ולגרום לשינוי. אצל הפועל פ"ת אין מדובר בדיוק במהפך, משום שבמשחקו האחרון של פרדי דוד הקבוצה ניצחה, אבל מאיר שמיר החליט מה שהחליט וקשטן למעשה ממשיך עם הממונטום ורשם נצחון בכורה העונה בליגת העל.

הססטיסטיקה גם עובדת עם קשטן כשהסתבר שהנצחון החוץ האחרון שלו בליגה היה במגרש בעילוט, אותו מגרש שסכנין אירחה היום את הכחולים, מול אחי נצרת. אז הנה, קשטן גם סוגר מעגל. היה זה גם הנצחון ה-100 של קשטן בקריירה (מתוך 177 משחקים כמאמן בכיר) ומי שהעניק לו אותו היו קייסי בפנדל ובוקסנבוים בראש שהמירו את היתרון על המגרש גם לשערים. רודריגז צימק לסכנין גם כן בפנדל, אבל בעשרה שחקנים, אחרי ההרחקה של מסודי, לסכנין לא היתה אפשרות ממש לחזור.

מהלך המשחק

דקה 1: מזל גדול לאטצ'י, שחקן סכנין, שפגע בלי כדור בשחקן הפועל פ"ת והיה צריך להיות מורחק, אבל קיבל רק צהוב.

דקה 9: שלומי ארבייטמן השתלט מצויין על כדור עומק בתוך הרחבה, אבל רגע לפני שבעט, מגן סכנין הרחיק.

דקה 22: בעיטה חופשית לזכות פ"ת. הכדור ננגח פעמיים בתוך הרחבה ובסוף מגיע לעומר בוקסנבוים שמשחרר טיל מהאויר שפוגע למזלו של מאיר כהן בשחקן הגנה לפני שמגיע לשער.

דקה 29: הזדמנות ראשונה לסכנין. שלאטה הכין כדור מצויין לחוג'יראת שבעט מ-18 מ' כדור שטוח שחלף סנטימטרים מהקורה של רפי כהן.

דקה 33: בסאם גנאים הגיע הכי גבוה לכדור קרן, רפי כהן זינק מצויין וקלט את הכדור שננגח לפינה.

דקה 36: מריו באריצ'יץ', בבעיטה חופשית מ-30 מ', הפתיע כשהלך על כדור ישיר וכמעט גם מצא את המסגרת.

דקה 41: קלמי סבן חדר אל תוך רחבת סכנין והוכשל על ידי אטצ'י. וקסברגר הורה על הנקודה הלבנה ואדורם קייסי, עם משיכה על פניו, לא התקשה לבעוט פנימה. 0:1 לפ"ת.

דקה 42: רק דקה חולפת ואלן מסודי יכל להשוות כשמצא את עצמו מול שער ריק, אבל לא הגיע לכדור רוחב שנשלח לעברו.

דקה 49: שלומי ארבייטמן יכל עם פתיחת המחצית השניה להבטיח לפ"ת יתרון בן שני שערים, אבל נגח מקרוב חלש.

דקה 55: השליטה של פ"ת הגיע לידי ביטוי שוב עם פריצה באגף ימין של קלמי סבן שהרים כדור מדוד לרחבה ועומר בוקסנבוים מצא את עצמו חופשי כדי לנגוח בחוזקה. 0:2 לפ"ת.

דקה 59: סכנין לא ויתרה על המשחק ורודריגז פרץ אל תוך רחבת פ"ת. קלמי סבן, המצטיין במשחק, עשה שטות כשהפיל אותו על הדשא. רודריגז עצמו לקח את הבעיטה וצימק לזכות סכנין.

דקה 62: ואם היה נראה שסכנין שוב במשחק, אלן מסודי קיבל צהוב שני אחרי עבירה גסה על שחקן פ"ת וראה כרטיס אדום.

דקה 74: אולמיידה יכל להחזיר את סכנין למשחק, אבל הכדור הקופצני מנע ממנו להסתובב ולבעוט כמו שצריך מחמישה מטרים.

דקה 81: לחץ של סכנין על כל המגרש כדי להשיג את השוויון. רפי כהן יצא בצורה אומללה כדי להרחיק כדור, אבל למזלו שחקן פ"ת היה שם כדי לתקן.

דקה 89: ירוביאן כמעט וסגר עניין כשעשה סללום ברחבת סכנין, אבל הבעיטה שלו חלפה רק סמוך לקורה. דקה אח"כ היתה לו עוד הזדמנות שלא מצאה את המסגרת.

דקה 90+: סכנין הזניחה לגמרי את ההגנה ויוקאן כמעט וניצל ת זה כדי לכבוש את השלישי. מאיר כהן הציל בקצות האצבעות.

דקה 90+: רודריגז נופל בתוך רחבת פ"ת, השופט קובע שלא היה פנדל

תגובות והרכבים

איל לחמן אמר בסיום ל'שבת של כדורגל': "קשה לשחק מול הפועל פ"ת. מדובר בקבוצה טובה מאוד, קורה בכדורגל שדברים לא מסתדרים. נוצר להם מומנטום פסיכולוגי, הם הגיעו איתו וזה מה שהביא להם את הנצחון. ידענו שזה מה שיהיה ורצינו להוכיח שאנחנו לא נופלים מהם. פ"ת שיחקה חזק ואנחנו לא מלינים על כך, אבל אנחנו איבדנו שחקן בהרחקה מיותרת לחלוטין. היה קשה לנו להניע את הכדור אח"כ. אם אני צריך לבוא לשחקנים בטענות, אני אבוא אליהם. אין לי טענות אל השופט. מה שאני אומר לו מהקוים זה בלהט המשחק.

קשטן אמר בסיום: "החופשה היתה חופשה טובה ונעימה מכל הבחינות. עשיתי פסק זמן, הרגעתי את המערכות וחזרתי למקום שאני הכי אוהב. היה לנו משחק מול קבוצה קשה מאוד ואנחנו יוצאים עם מלוא הנקודות. מבחינת אופי המשחק יכולנו לראות משהו שונה אצל הפועל פ"ת ואני מאושר מכך. זה שאני מאמן קבוצת תחתית לא דורש שום שינוי מבחינתי. פ"ת היא קבוצה בעלת מסורת ארוכת שנים שהיתה בצמרת שנים רבות. יש לנו שאיפה לייצב את המערכת כדי שלא נדשדש במאבקי תחתית. הראיה שלי היא להשגיות וזה מה שאני מנסה להחדיר בבחורים. זה ייקח זמן, הדרישות שונות, המקצועיות אחרת, אבל אני מקווה שהדברים יבואו לידי ביטוי בעתיד. לסיכום: היה כיף לחזור לקוים, ועוד יותר כיף לחזור עם נצחון".

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, ארנסט איט'צי, נידאל שלעטה, דקל קינן, בסאם גנאים, תומר אליהו, אבי דנן, נידאל חוג'יראת, אלן מסודי, אחמד קסום, קלבר רודריגז.

הרכב הפועל פתח תקווה: רפי כהן, קלמי סבן, דושקו דורישיץ', זאב חיימוביץ', אבי יחיאל, אדורם קייסי, מריו בריצ'יץ', יוסי שבחון, עומר בוקסנבוים; איליה יברויאן, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully