וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלימת חירום בפ"ת

27.11.2004 / 20:57

דווקא הפועל פ"ת ממעמקי התחתית, הצליחה לעצור את הקטר החיפני על 2:2 לאחר 9 נצחונות רצופים ועוד יכלה להשיג יותר

מה אפשר להגיד על התיקו הזה? על הנייר זו היתה אמורה להיות משוכה קלה למכבי חיפה, שלמעלה מחודשיים משחקת בליגה משלה וכובשת בצרורות בלי הבחנה מול מי. ומול האחרונה בטבלה? נו, באמת. אבל חניכיו של פרדי דוד לחמו הערב ללא פשרות ולא התכוונו לתת לירוקים לצאת מביתם עם ניצחון גם כשאלה עלו ליתרון פעמיים במהלך המשחק.

חיפה לא ניצלה את ההזדמנויות שהיו לה לכבוש (למעט פעמיים) וכך מצאה את עצמה לאורך כל המשחק בסיכון גבוה לאבד שלוש נקודות מול יריביהם העקשנים. 10 הדקות האחרונות הסתמנו בלחץ בלתי פוסק של פ"ת ששלוש דקות לסיום אכן מצאו את הרשת בדרך לנקודה יקרה. כנראה שהכסא של דוד יפסיק להתנדנד לפחות השבוע, אבל ההישג היותר מרשים הוא בלימתה של מכבי חיפה, ואולי תחילתו של מתח קל בצמרת.

מהלך המשחק (ספורט 5)

אמנם לקחה כמעט רבע שעה, אך חיפה החלה את החגיגה. בדקה ה-14 שיתוף פעולה מרהיב בין יניב קטן לעידן טל השאיר את הקשר במצב בעיטה טוב מתוך רחבת פתח תקווה. טל בעט מהאוויר כדור מדיוק שהכניע את רפי כהן והעלה את האלופה ליתרון 0:1. מכבי חיפה הורידה הילוך ולא הרשימה במיוחד עד למחצית. גם בהילוך שני היתה האלופה טובה יותר, אך מיעטה להגיע להזדמנויות. בדקה ה-44 היתה יכולה פתח תקווה לאיים על שערו של ניר דוידוביץ', אך שוער הנבחרת הדף כדור חופשי של אקס מכבי חיפה, אדורם קייסי. בתוספת הזמן החמיץ רוברטו קולאוטי הזדמנות לכבוש את השני.

המחצית השנייה נפתחה נפלא עבור שחקניו של פרדי דוד. בדקה ה- 47 שלח אדורם קייסי כדור רוחב שפגע בהגנת מכבי חיפה, הטעה את דוידוביץ' ונכנס לשער הירוק - 1:1. השוויון החזיק מעמד שבע דקות בלבד. רוברטו קולאוטי, שוב התעלל בהגנת המארחים כשעבר את זאב חיימוביץ' ובעט כדור חזק לרשת של רפי כהן והעלה את האורחים ליתרון 1:2. הגנת מכבי חיפה לא נראתה טוב ובדקה ה-62 היתה צריכה פתח תקווה להשוות כשיוסי שבחון בעט משישה מטרים רק לרשת החיצונית. גם חיפה הגיעה להזדמנויות להבקיע שוערים נוספים, אך הירוקים לא היו מספיק מדויקים ליד השער של רפי כהן. ניר דוידוביץ' הרבה להציל את האלופה בדקות האחרונות. בדקה ה-86 יציאה נוראית של דוידוביץ' הביאה את השוויון לאורחים. התמנון יצא לא טוב לכדור קרן, שחקן פתח תקווה הקדים אותו ונגח לקורה. איליה יבוריאן היה הראשון על הריבאונד ומקרוב השווה ל-2:2. עד לסיום לא היו שערים נוספים ופתח תקווה הרסה לאלופה שיא חדש.

רוני לוי: שילמנו על אי ניצול הזדמנויות

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "הגענו למספר הזדמנויות גדול כדי להגדיל את התוצאה וכשאתה לא עושה את זה, אתה משלם ביוקר. יש לנו עוד הרבה זמן להתכונן למשחק מול בית"ר בשבוע הבא, שמשחקת מצוין בבית שלה".

פרדי דוד, מאמן הפועל פ"ת: "למה לא כל שבוע אנחנו נראים ככה? ברוב המשחקים העונה נראינו יותר טוב מהמשחק זה. הייתה לנו בעיה קשה שלמרות ששיחקנו מצוין, סיימנו רק בתיקו ואז הגיע גל של שלושה משחקים לא טובים, שגם אותם לא היינו אמורים להפסיד. ואז נוצר לחץ והכל נהיה יותר קשה. אני חושב שהיום אחרי 2:2 מול מכבי חיפה, אפילו עם עליונות מסוימת במשחק השדה, הצלחנו לשבש להם את המשחק הרגיל".

שחקן מכבי חיפה, עידן טל: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה. פ"ת זו קבוצה טובה. למרות שהיא במקום האחרון, עם הסגל שיש לה היא לא צריכה להיות".

ההרכבים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', חיים מגראשווילי, אריק בנאדו, אלון חרזי, אורי אוזן, חוויאר דירסאו, ואליד באדיר, עידן טל, יניב קטן, גוסטבו בוקולי, רוברטו קולאוטי

הפועל פתח תקווה: רפי כהן, דושקו דוריצ'יץ', אדורם קייסי, קלמי סבן, אבי יחיאל, זאב חיימוביץ', גיא שמיר, מריו באריצ'יץ', אייל שן, יוסי שבחון, איליה יבוריאן

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully