וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצגה של נחישות וכדורגל יפה"

6.11.2004 / 20:34

אלי אוחנה התפייט לאחר ה-1:3 של בית"ר על הפועל פ"ת משערים של אסולין, עזו ונמני. פרדי דוד לא מתכוון ללכת הביתה

אבי נמני גרם לפנדל וכבש (מהנקודה). אופיר עזו גרם לפנדל וכבש (שער יפהפה) ובית"ר ירושלים חזרה עם 3 נקודות מהאורווה של הפועל פ"ת, לראשונה מזה 17 וחצי שנים. ה-1:3 שלה היום, היה גם ניצחון החוץ הראשון של בית"ר העונה והפעם הראשונה בה היא צוברת שני ניצחונות רצופים. אלי אוחנה יכול להיות מבסוט, הקבוצה שלו לא רק עשתה היסטוריה, אלא גם הפכה פתאום לגורם בצמרת. הפועל פ"ת של פרדי דוד, הפכה פתאום לזו שצריכה להאבק על חייה, לאחר שירדה שוב אל מתחת לקו האדום.

מהלך המשחק (אתר ספורט 5)

כבר בדקה החמישית הגיע ליאור אסולין להזדמנות טובה להעלות את בית"ר ירושלים ליתרון, אך הנגיחה שלו הלכה ישירות לידיו של שוער הפועל פתח תקווה, רפי כהן. לא עברה דקה וכמעט שלומי ארביטמן הצליח להפתיע את בית"ר, כשבגלישה בעט כדור מתוך רחבת הקבוצה הירושלמית לידיו של השוער, איציק קורנפיין שקלט בקלות.

לא עברו חמש דקות והפעם ארביטמן מצא את הרשת. התקפה מסודרת של הפועל פתח תקווה סחטה הדיפה של איציק קורנפיין למרכז הרחבה. שלומי ארביטמן, במספרת וירטואוזית, בעט מצוין לרשת של הירושלמים והעלה את פתח תקווה ליתרון 0:1.

פתח תקווה היתה טובה יותר במהלך המחצית הראשונה ורק יכולת טובה של איציק קורנפיין מנעה מהמארחים מלהבקיע שערים נוספים. בדקה ה-32 שוב כשלה הגנת בית"ר כשאיליה יברויאן מצא עצמו לבד מול השוער. יברויאן, במקום לעבור את קורנפיין, בעט והשוער ביציאה מצוינת הצליח להדוף לקרן.

בדקה ה-36 חזרה בית"ר למשחק. אדורם קייסי דחף ברחבת פתח תקווה את אופיר עזו ואייל פרוסט, השופט, שרק לכדור עונשין מ- 11 מטרים לזכות בית"ר ואף הרחיק את קייסי. ליאור אסולין לא טעה, הכניע את רפי כהן והשווה ל-1:1.

דקה מפתיחת המחצית השנייה הציל רפי כהן את קבוצתו מבעיטה מסוכנת של עידן מליח, שחקן בית"ר ירושלים. חמש דקות אחר כך רפי כהן כבר לא היה יכול להושיע את קבוצתו. אופיר עזו, שהוכשל במחצית הראשונה ברחבת פתח תקווה החליט הפעם לסיים לבד. עזו בעט מצוין מ-18 מטרים אל בין חיבורי הקורות של רפי כהן והעלה את בית"ר ליתרון 1:2.

למרות הנחיתות המספרית הצליחה פתח תקווה להגיע להזדמנויות ולאיים על שערו של קורנפיין. מצד שני, הגנת קבוצתו של פרדי דוד נראתה מפוררת ובית"ר לא התקשתה להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-85 היתה צריכה בית"ר לסגור עניין אך ליאור אסולין לא הצליח לתרגם כדור רוחב מצוין של אבי נימני לשער השלישי של האורחים במשחק.

בדקה ה-90 שוב נשרק כדור עונשין מ- 11 מטרים לזכות בית"ר ירושלים. אבי נימני קיבל כדור לבד מול רפי כהן. הקשר ניסה לעבור את השוער, אך כהן הכשיל אותו בברור לרחבה. נימני בעצמו לקח את הבעיטה, שלח את רפי כהן לפינה אחת ואת הכדור לרשת. 1:3 לבית"ר. אחרי 17 וחצי שנה, בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל פתח תקווה "באורווה".

"פרדי דוד לא הבעיה"

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים: "אנחנו יודעים שהשנה לא עשינו שני משחקים ללא הפסד, בטח שלא ניצחנו פעמיים רצוף, אז בהחלט חששנו. הם אמנם הובילו, אבל בשום שלב של המשחק לא היה ספק מי הקבוצה הטובה. אני רוצה לתת מחמאות לשחקנים שלי על שהציגו משחק טוב מאוד, הקרבה נחישות וגם כדורגל וכדורגל יפה".

פרדי דוד, מאמן הפועל פ"ת, זכה לגיבויו של הבעלים מאיר שמיר, למרות ההפגנות בסיום המשחק של אוהדי הקבוצה וסרב להתפטר: "אם הייתי חושב שפרדי דוד זה הבעיה, אז הייתי אומר למי שצריך, אבל פרדי דוד לא הבעיה. הקבוצה נמצאת במונמנטום שלילי ויש לי חלק בזה, אבל אנחנו נעבוד וביחד נוציא את הקבוצה לדרך חדשה".

הפועל פתח תקווה: רפי כהן, אבי יחיאל, דושקו ד'ויצ'יץ', קלמי סבן, אייל שן, אדורם קייסי, גיא שמיר, יוסי שבחון, מנור חסן, שלומי ארביטמן, איליה יברויאן

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עופר טלקר, מיקי עטיה, אלירן דנין, אינדיו פריירה, עידן מליחי, אבירם ברוכיאן, אבי נימני, אלי ששון, ליאור אסולין, אופיר עזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully