וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והעיקר, לקלל את גוטמן

2.10.2004 / 19:05

הפועל ב"ש והפועל פ"ת סיימו ב-1:1 במשחק פתוח ורב אירועים. חבל שהקהל בבאר שבע ממשיך לעשות לגוטמן את המוות

אז נכון, באסה להיות אוהד הפועל באר שבע והפועל פתח תקווה שלמעשה כבר עכשיו גמרו את העונה. שתי הקבוצות לא יירדו ליגה ולא יקחו שום תואר, אבל ייאמר לזכותן שהן מציגות כדורגל לא רע בכלל, פתוח, עם שחקנים שבאים לנצח.

חבל שהקהל המועט של באר שבע (600 צופים בלבד) כבר לא מסתפק בתיקו בבית וכבר מהדקה ה-70 מקלל את המאמן ומלחיץ את השחקנים שלא לצורך. גוטמן לא הפסיד כבר שלושה מחזורים, אבל בבאר שבע כנראה רגילים לאליפויות ולגביעים. נכון הוא התנהג קצת מוזר עם שרון לוי לאחר שהוציא אותו לאחר שש דקות משחק בלבד, אבל בסך הכל באר שבע נראתה לא רע בכלל.

מהלך המשחק (ספורט 5)

הפועל באר שבע הגיעה למשחק כקבוצה האטרקטיבית בליגה, עם תשעה שערי זכות ותשעה שערי חובה, וחמש נקודות מארבעה משחקים. הפועל פתח תקווה, הגיעה לוסרמיל עם אותו מספר נקודות ואותו יחס שערים (שני שערי זכות לעומת שני שערי חובה). חניכיו של פרדי דוד, מאמן הפועל פתח תקווה, היו קרובים לעלות ליתרון בדקה ה- 17 כשהכדור פגע במשקוף השער של ניר רחמין, שוער הפועל באר שבע. בדקה ה- 26 הציל רחמין שער עצמי, כשכדור שפגע בחזה של דדי בן דיין עשה את דרכו לרשת המארחים ואלמלא זינוק נהדר של השוער, היתה פתח תקווה חוגגת. בדקה ה- 33 עלתה באר שבע ליתרון 0:1. בעיטה חופשית של פבריציו קראבליו פגעה ברגלו של יוסי שבחון והפתיעה את רפי כהן. פתח תקווה לא התייאשה וכבר אחרי חמש דקות השוותה ל- 1:1 כשכדור עונשין מ- 11 מטרים נשרק לזכותה. אדורם קייסי תרגם את הפנדל לשער השוויון כששלח את ניר רחמין לצד אחד ואת הכדור לרשת. 1:1 במחצית.

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה היתה צריכה הפועל באר שבע לעלות ליתרון. אלין מינטואן קיבל כדור מצוין שבעה מטרים משערו של רפי כהן, אך בעט גבוה מעל המשקוף. לא עברה דקה וכמעט ופתח תקווה עשתה את המהפך. אלנתן סלמי הגיע למצב בעיטה טוב בתוך הרחבה, בעט חזר, אך ניר רחמין בזינוק מצוין מנע שער בטוח. בדקה ה- 59 שוב הזדמנות טובה של פתח תקווה שלא מנוצלת. קלימי סבן פרץ לרחבת באר שבע ומעשרה מטרים בעט חזק, סנטימטרים מקורת השער של רחמין. שש דקות לסיום אדורם קייסי מסר כדור רוחב טוב לאסי טובי, אך החלוץ לא הצליח להכניע מארבעה מטרים את ניר רחמין, שהמשיך להציג יכולת טובה מאוד. שתי דקות לסיום ניסה יוסי שבחון לכפר על השער העצמי שכבש במחצית הראשונה בבעיטה טובה מקצה הרחבה. הכדור שוב היה נראה שעושה את דרכו לרשת, אך שוב היה זה רחמין, שהפך את הופעתו להרואית והדף לקרן. בתוספת הזמן כמעט ודדי בן דיין ניצח עבור באר שבע את המשחק, אך נגיחה שלו משבעה מטרים מצאה את הידיים של רפי כהן.

"אסף קינן יצא גדול שנתן לי פנדל"

אלי גוטמן: אני כל כך שלם עם עצמי במה שאני עושה בקבוצה במסגרת המגבלות הקיימות. יכולנו לצאת מכאן עם ניצחון". לגבי הפנדל ששרק אסף קינן אמר גוטמן: "מהזווית שאני עמדתי לא ראיתי פנדל ולדעתי לשרוק כזו שריקה זה לצאת יותר צדיק מהאפיפיור. אם אני טועה, אני מבקש סליחה מראש".

יוסי שבחון השחקן שהוכשל (או לא) אמר: "קיבלתי כדור שהלך אחורה אני רצתי קדימה ורציתי לחזור אחורה אבל הבלם שלהם תפס אותי. אסף קינן יצא גדול שראה את הפנדל הזה, כי הרבה פעמים תופסים והשופטים לא שורקים. אני מודה לאסף קינן על הפנדל".

הרכב הפועל ב"ש: ניר רחמין, אביתר אילוז, איגור טומאשיץ', עוז יפרח, דדי בן-דיין, פבריציו קארבליו (סגרון 76), יניב אלול, רמי אליהו, פמי אופבונמי (שרון לוי 81, חוגג 87), מינטואן אלין, יניב אברג'יל.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, קלמי סבן, דושקו דוריצ'יץ', אבי יחיאל, אדורם קייסי, אייל שן, מריו באריצ'יץ' (צלאח 87), יוסי שבחון, אמר יוקאן, אלנתן סלמי (בוקסנבוים 67), איליה יבוריאן (טובי 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully